לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2014

עדכונים וחדשות


 

למעשה, העדכון העיקרי, שממנו נובעים כל השאר, הוא שחופשת הלידה שלי הסתיימה. אביגיל המהממת בת חצי שנה, ואני חוזרת לעבוד בשמחה רבה. בקרוב אפרסם לוח סדנאות חדש, ובינתיים, הספתח-

 

בסוף השבוע הבא, בימים חמישי ושישי, 6-7 במרץ, אני מעבירה סדנאות במסגרת מעדניית הסדנאות של דנה ישראלי, במתחם התחנה בתל אביב.

 

דנה ואני בנינו יחד סדנה שתכלול טכניקות העברת תמונה לעץ, וגם תאפשר למשתתפים לצאת עם מוצר מוגמר, מגירה לתלייה על הקיר. זו אחת הדוגמאות, וניתן יהיה ליצור דוגמאות נוספות, או להביא תמונות אישיות ולעבוד איתן:

 

hagit_workshop

 

אם אתם לא מכירים את הרעיון של מעדניית הסדנאות, רוצו רגע לקרוא את הפוסט הזה.

המעדנייה היא אירוע יצירתי ענק, שבמסגרתו נערכות 12 סדנאות יצירה במקביל, בהאנגר גדול, מעוצב ויפהפה, ובאווירה מחשמלת של יצרנות ויצירתיות. במעדנייה הקודמת זה נראה ככה:

 

maadania

 

וזה רק בתוך ההאנגר. מחוצה לו יהיה יריד של מוצרי יצירה, ועמדות שונות של מיני-סדנאות שאפשר להתנסות בהן בחומרים וטכניקות מעניינים. למשל, צריבת זכוכית, הדפסה תלת מימדית (!), ועוד.

 

לשמחתי, המקומות בסדנה שלי אזלו מהר מאוד, אבל יש כל כך הרבה סדנאות מגוונות ומרתקות, וזאת הזדמנות מצויינת לא רק להתנסות בטכניקות מעניינות כמו סריגה בחוטי טריקו, עבודה עם פנימיות של אופניים, הדפס על בד, שזירת פרחים או תכשיטנות, אלא גם לצאת מהסדנה עם מוצר יפהפה - זר פרחים, טבעת, ספסל, תיק, וכן הלאה. תמונות של חלק מהסדנאות:

 

1653362_644914885570720_472916590_n

 

שימו לב, המעדנייה בסוף השבוע הבא, זה כבר קרוב מאוד, ולא נותרו עוד הרבה מקומות. אם מתחשק לכם, הירשמו כבר עכשיו! ההרשמה פה.

אני כבר עמוק בהכנות, דיקטים, צבעים, דבקים ותמונות בכל מקום, מחכה לפגוש אתכם בסדנאות, וגם אם אתם בסדנה אחרת, בואו להגיד שלום! :)

 

ובחדשות נוספות, לפני כמה שבועות פתחה איריס פוגל בן חמו מהבלוג Colourful Way אתר חדש בשם lovestreet.co.il, ואני שמחה להימנות על הכותבים בו. האתר כולו מלא בפוסטים מקוריים ויפהפיים על עיצוב, לייפסטייל ויצירה, הוא מתעדכן בתדירות גבוהה, וזה מקום מעולה לפתוח בו את הבוקר, ולקבל מנת השראה.

בינתיים התפרסמו ב-Lovestreet שני פוסטים שלי, ושניהם מתייחסים אל הבית כאל קנווס יצירתי. באחד אספתי דוגמאות ורעיונות שונים לעיצוב קירות הבית: החתמה, שבלונות, מדבקות, ועוד. למשל, הקיר הזה. כדי להבין איך הוא נוצר, תצטרכו לעבור לפוסט המלא ;-)

 

a92c9aa93e256850250d48e702e6fb6b

 

 

הפוסט השני שלי מלא ברעיונות לעיצוב רצפת הבית, החל מציור, דרך שבלונות, ועד לשטיחים מעוצבים, ואפשר לקרוא אותו פה.

 

יש לי עוד לא מעט חדשות מעניינות, ואני אשתף אותן ברגע שאוכל, אבל בינתיים אני שמחה מאוד לחזור לבלוג, לסדנאות, ובעיקר... ליצירה!

תודה שחיכיתם ;-)

 

 

 

נכתב על ידי , 25/2/2014 08:49   בקטגוריות סדנאות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)