לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

טריק מעולה להחתמת טקסט


כשראיתי את הטריק הזה בסרטון הדרכה, זה היה רגע של הארה. אז אולי זה באמת מתבקש וכולם כבר יודעים את זה, אבל מי שבילה זמן יקר בהדבקה הפוכה של אותיות על הבלוק האקרילי בטח יעריך את זה. :-) קודם כל, אני מאוד אוהבת סטים (חותמות) של אותיות. יש לי כל מיני סוגי וגדלים ופונטים. ובכל זאת, הסט הכי שימושי שלי הוא זה של My Sentiments Exactly שקניתי אצל נתנאלה. יש בו 5-6 חותמות מכל אות, ויש בו גם אותיות קטנות וגם אותיות גדולות. כלומר, אפשר להרכיב על הבלוק משפטים שלמים, במקום להחתים אות אחר אות.


כדי להחתים, צריך להרכיב את העתק המראה של המשפט על הבלוק. נכון? אז זהו, שלא! אפשר פשוט להרכיב את המשפט/מילה על הדף/שולחן, בצורה נוחה. הטריק הזה מאפשר להרכיב את המילים בצורה ישרה כשזה חשוב, להתאים את האותיות/מילים למקום המדוייק על הדף, ובכלל מקל מאוד. במקרה שלי זה היה מצויין, כי הייתי צריכה שהאותיות יתאימו בדיוק למיקום, כמו כאן, מתחת ליד של הבחורה, אז פשוט סידרתי אותן על הדף בדיוק כמו שרציתי שההחתמה תיראה:


 

ואז הנחתי את הבלוק על האותיות:



וזהו. האותיות נצמדות לבלוק, ואז אפשר לצבוע אותן בדיו (או בצבע אקרילי, כמו בדוגמה שלי) ולהחתים.

קלי קלות. איך לא חשבתי על זה קודם! :-)

נכתב על ידי , 7/7/2008 10:30   בקטגוריות סדנה מצולמת, חותמות, העברת תמונה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)