לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

החצי המלא


המצלמה שלי מתה. לפני חמש שנים בדיוק קניתי מצלמה דיגיטלית בפעם הראשונה. היא הייתה צמודה אליי, תמיד איתי בתיק, כי אני נתקלת בדברים הכי מעניינים סתם בהליכה בעיר. אהבתי אותה מאוד. היא הייתה נוחה ופשוטה ואמינה, והצילומים שיצאו ממנה היו מצויינים. היא הייתה אמנם כבר מיושנת יחסית לכל המצלמות הדקיקות שיש היום, אבל אהבה זאת אהבה, ולא החלפתי אותה. עד עכשיו. ועכשיו אין ברירה. בינתיים, עד שאני אקנה מצלמה חדשה, לקחתי מההורים שלי את המצלמה שלהם. גם היא של Canon, כמו שלי, והיא אפילו מאותה סדרה, רק מתקדמת יותר. אבל יש לה אינסוף בעיות. אני לא רגילה אליה. ויש לה כל מיני דברים מציקים אחרים. למשל, יש לה כיסוי אוטומטי, שלפעמים נפתח ולפעמים לא. מרגיז נורא. אז החלטתי לנצל את ההזדמנות לטובה. בכל פעם שהכיסוי לא ייפתח מספיק טוב, אני אצלם תמונה. בינתיים זה מצליח לשעשע אותי מספיק כדי לכפר על הניג'וס. :-)

 

אז אתם יכולים לראות מה בישלתי השבוע. זה עוף ואורז על פי המתכון של ניקי המלכה:

 

 

והנה ה"חותמת" שאילתרתי לי לרקע של הספר השמן. שימו לב לעיגולים הירוקים בעמוד. עשיתי אותם עם כפתור. כששטפתי אותו במים, חשבתי לעצמי שהצבעים יפים, אבל המצלמה לא נפתחה:

 

 

והנה אני :-)

 

 

המלצות למצלמות של Canon במחירים סבירים יתקבלו בברכה! :-)

נכתב על ידי , 14/8/2008 16:07   בקטגוריות תמונות, הגיגים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)