לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

שקוף


האתגר החדש שיוצא לדרך היום במיקסים הוא "שקוף".

זה לא היה קל, ולא בגלל שלא היו לי רעיונות, אלא להיפך, היו לי כל כך הרבה רעיונות שהסתחררתי ולא ידעתי מאיפה להתחיל. בסופו של דבר החלטתי ללכוד פיה בתוך צנצנת. :)

את הרעיון של הפיות הלכודות אני מכירה מפליקר כבר מזמן, והוא מקסים בעיניי. זמן קצר אחרי שהתוודעתי אל הפיות האלה בפליקר (לפני כשנתיים), ראיתי את הסרט המקסים "חנויות של פעם". בסרט מתראיינים אב ובן בעלי בית מרקחת ביפו, והם מציגים צנצנת דומה עם התמונה של הסבא שייסד את המקום. זה מאוד הפתיע אותי, אבל הבנתי שהמסורת הזאת של דברים לכודים בתוך צנצנת היא לא משהו חדש. אני גם זוכרת שכשהייתי ילדה הקסימה אותי ספינה ענקית לכודה בתוך בקבוק, שהייתה מוצגת במסדרון של "צים" בחיפה, מקום העבודה של אמא שלי. אז התחברתי לרעיון הזה מכל הכיוונים, מצאתי פיה שאהבתי, וגם ציטוט שמאוד התאים לי לנושא: חזון: האמנות לראות דברים שאינם קיימים.

 

לא היה קל לבנות את העולם הזה בתוך הצנצנת, בעיקר בגלל העומק והעבודה מלמעלה, אבל השלב הכי קשה היה הצילום. צילמתי עשרות תמונות עד שקיבלתי כמה סבירות עם פחות השתקפויות מהאחרות, והנה התוצאה:

 

 

  

 

בפליקר יש עוד כמה תמונות.

עכשיו תורכם. מה אתם תעשו עם האתגר הזה? ;-)

 

נכתב על ידי , 18/8/2008 10:00   בקטגוריות אתגרים, מאולתרים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)