לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

זבל או אוצרות?


בסן פרנסיסקו יש מקום קסום שנקרא Scrap. יש שם ערימות על גבי ערימות של קופסאות שונות ומשונות, חלקי זכוכית ומתכת, מפתחות ישנים, כרטיסיות סיפרייה, תגיות דואר ומשלוחים, גולות, ועוד ועוד. זה מחסן עצום של כל מיני שאריות ועודפים, או במילים אחרות: אוצרות! כבר שנים שאני חולמת להגיע לשם, גם כדי לקנות וגם כדי להשתתף בסדנאות שבהן יוצרים עם כל החומרים.

 

מי ידע שבעצם יש לי אוצר כזה כאן, כחול-לבן?

 

מי יודע איפה זה:

 

 

התשובה היא: חירייה!

לפני כמה חודשים קראתי בבלוג של חנוך פיבן על סדנה שהוא העביר בחירייה. לא היה לי מושג שגבעת הזבל הזאת הפכה לאתר מופלא כ"כ.

מסתבר שיש שם עכשיו מרכז מבקרים מאוד מרשים, ואמנית בשם בריג'יט קרטייה מעבירה שם סדנאות מיחזור מעניינות. אחרי שקראתי על זה התקשרתי וביקשתי לקבל עדכונים, והיום קיבלתי הודעה על שתי סדנאות אמן קרובות, לכבוד ראש השנה. אז ביום שישי, 26 בספטמבר אני אהיה שם! מי מצטרף אליי? :-)

 

הנה ההזמנה:

 

נכתב על ידי , 9/9/2008 13:51   בקטגוריות סדנאות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)