לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גם לי יש סטייל ;-)


בבלוגי היצירה, מסתובב עכשיו מימ (meme) חמוד - בלוגרים מחלקים את אות הסטייל לשמונה בלוגרים אחרים, ומספרים שמונה פרטים לא ידועים על עצמם.
קיבלתי את המחמאה (בלוגרית עם סטייל, בכל זאת! :-)) ממלי חוט ומחט, צליל, מימס, המדענית, וכרמל, והנה אני פועלת לפי הכללים:

 
1. אני שונאת ביורוקרטיה ולא יודעת להתמודד איתה. כל מה שמצריך למלא טופס, לשלוח פקס, להתקשר ל-XYZ מהבנק/ביטוח/חברת חשמל, יידחה ככל האפשר. או עד שינתקו אותי מהחשמל. או יעקלו לי את חשבון הבנק.

 

2. למעשה, אני חייבת לאופיר את האהבה שלי לצילום, ואת העובדה שאני מסתובבת עם מצלמה כל הזמן. כשהכרנו, לפני שמונה שנים, הוא קנה מצלמה דיגיטלית והסתובב איתה בכל מקום. היינו הולכים לטייל, והוא היה מצלם המון. בזמנו זה היה לי קצת מוזר, והרגשתי קצת חוסר סבלנות אל מול כל העצירות האלה. זמן קצר אחר כך קניתי מצלמה זהה לשלו, והיא הייתה איתי בתיק קבוע במשך שש שנים (בערך, אופיר, בערך! :-)), עד שהוא קנה לי חדשה. היום שנינו נהנים מאוד לטייל ולצלם ביחד, ואני בכלל לא שמה לב לעצירות האלה, כי הן חלק מההנאה שבטיול.

 

3. אני לא מתאפרת, אבל מגיל 15 בערך, אני שמה פס שחור בעיניים, ולא יוצאת בלעדיו מפתח הבית.

 

4. אמנם יש אצלי בלגן תמיד, אבל אני מאוד מסודרת. אין סיכוי שאני לא אמצא משהו שאני צריכה. אני יודעת בדיוק מתחת לאיזו ערימת נייר הוא נמצא.

 

5. נולדתי בחורף, אבל אני שונאת חורף. אני לא אוהבת שקר לי, לא אוהבת גשם, מפחדת מסערות, רוחות, ברקים ורעמים. למזלי החורף שלנו קל וקצר מאוד, אבל אני ממש רוצה שיעבור כבר. קר לי!

 

6. יום ההולדת שלי היה ביום שישי לפני שבועיים, ב-3.12. תכננתי לכתוב פוסט באותו יום, אבל השריפה בכרמל גרמה לי להרגיש שזה לא זמן מתאים, ובינתיים זה התיישן.
ככה התחיל הפוסט, שנגנז:

"כל 19 שנים, מתלכדים התאריך העברי והלועזי.
היום מתלכד התאריך הלועזי שבו נולדתי עם העברי.

ואני לא בת 19..."

 

בהזדמנות זו אני אשתף אתכם בתמונות מאותו בוקר:

 

024

 

025

 

7. אמנם קיבלתי את הפרס על "סטייל", אבל למעשה, אין לי סטייל בכלל. לכבוד יום ההולדת שלי חשבתי לבקש סטייליסטית צמודה, ואפילו דיברתי עם מישהי שמאוד מצאה חן בעיניי (רביד מנשה). בסופו של דבר הגעתי למסקנה שבמילא אני לא איישם שום דבר, אז דחיתי את זה לשנה הבאה.

 

8. אני שונאת את פייסבוק, ונכנסת לשם לעתים נדירות בלבד, רק כי לא נעים לי ש-X, Y, או Z ייעלבו כי לא אישרתי להם חברות.

 

לסיום, בגלל שאני מגיעה למשחק הזה אחרי שהוא כבר מסתובב הרבה זמן, אני מעבירה את השרביט לכל מי שרוצה להשתתף ועדיין לא הצטרף. כתבו פוסט, ספרו על עצמכם, והוסיפו קישור בתגובות. אני מאוד נהנית מהמשחק הזה וקוראת בשקיקה את כל האנקדוטות הקטנות האלה שאנשים כותבים.

 

אגב, אם אני אקח לרגע את הסטייל בצורה הכי מילולית שלו, אז יש כמה נשים מלאות סטייל, שהייתי שמחה ללמוד מהן. הן תמיד לבושות נורא מעניין, צבעוני יצירתי, ובצורה הכי טבעית ודרך-אגבית ("זה? צמיד בשני שקל! וזו? גופיה שלקחתי מהארון של בעלי" - מכירים את אלה? ;-))  אורית, קיפודים, ורחלי - תמיד כיף להסתכל עליהן, תמיד יהיו להן פריטים ושילובים מעניינים. מפרגנת! :-)

 

ובחרתי להמליץ על בלוגים טובים שאני חושבת שיהיו פחות מוכרים למי שקורא כאן:

 

הבלוג של אופיר - אם נתעלם מכמה פוסטים מביכים ;-), אופיר תמיד שם לב לכל הדברים הקטנים והמעניינים, הוא תמיד הולך עם מצלמה, ואפשר לסמוך עליו שיהיו לו סיפורים משעשעים על כל תמונה, למה הוא צילם אותה, איפה, ומה קרה אחר כך. לצערי הוא לא כותב ומפרסם מספיק, אבל נראה לי שבימים הקרובים יהיו שם תמונות מעניינות. ;-)

 

Plushable - כי היא רק בת 24, וכבר כזאת יזמית מוכשרת. (פוסט לדוגמה)

 

אני בדרך כלל לא קוראת בלוגי אופנה (ראו סעיף 7 לעיל), אבל השניים הבאים יוצאים דופן כי הכתיבה שלהם מעניינת אותי ואני מוכנה לקרוא על כל דבר שהן יכתבו! :-)

 

המלבישה - הבלוג של שלי גרוס, שופוהולית, כותבת, עורכת, מעצבת, מאיירת ואמא לשניים (אבל זה בהתנדבות). מצחיק, שנון, מעניין, וחכם. (פוסט לדוגמה שמוקדש באהבה גדולה לנמר שלי)

 

פלאפל פאשן - בלוג כייפי ומעניין, הכתיבה שלה מבריקה (פוסט לדוגמה).

 

אני מבטיחה להמליץ על עוד בלוגים מצויינים בהקדם, אבל מפסיקה כאן להיום.

תודה רבה למלי חוט ומחט, צליל, מימס, המדענית, וכרמל שבחרו בי כבלוגרית עם סטייל, ושהשמש תמשיך ככה! :-)

 

  

נכתב על ידי , 16/12/2010 09:28   בקטגוריות מימ, קישורים  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שכבות ועוד


 

השאלה הכי מעצבנת והכי שכיחה בחודש האחרון היא, "את עוד פה?" אני מקבלת אותה בטלפון, במייל, ובע"פ, שזה הכי מגוחך. לא! אני לא פה! אז אם רציתם לדעת אם אני "עוד פה", עכשיו יש לכם תשובה.עצבני

 

זוכרים את שני הטיזרים מלפני שני פוסטים? אז את האחד, ההחלפה הלבנה, כבר ראיתם, ועכשיו הגיע תור השני, החלפת שכבות.
הפעם בת הזוג שלי הייתה מירה, שאוהבת צבעים חיים, וגם הפעם החלטתי לתפור עטיפה למחברת, רק צבעונית!

 

וזה מה שיצא:

 

101_6914

 

101_6917

 

101_6916

 

101_6915

 

מירה, אני מקווה מאוד שתיהני מהמחברת ותשתמשי בה, ושוב שולחת התנצלויות כנות על האיחור במשלוח!!

 

ונמשיך בשכבות. בשבוע שעבר השתתפתי במסיבת הסקראפ המעולה שארגנו הגר ואילאיל, ואפילו יצאתי עם כמה תוצרים!

אחד האתגרים במסיבה היה ליצור קישוט Doily מרובד, בהשראת הקישוטים המ-ט-ו-ר-פ-י-ם שעושה הבלוגרית הזאת.
הנה מה שאני עשיתי:

 

101_7114

 

101_7113

 

וכמה דברים יפים לסיום:

כאן יש רשימה של דברים שכותבת הבלוג הייתה אומרת לעצמה בת ה-17, אילו הייתה יכולה. רשימה מאוד מרגשת. הזדהיתי בה עם המון דברים. למשל:

 

1. את לא שמנה.

2. הוא לא "האביר על הסוס הלבן". עכשיו זה נראה לך שכן, אבל הוא לא.

3. לא תאמיני, אבל את לא יודעת הכל.

4. כשאת עושה גלגלון, זכרי היטב את ההרגשה הזאת. עוד מעט כבר לא תוכלי להתגלגל ככה.

5. לבשי מה שבא לך. כי את יכולה.

6. טלי סיכונים גדולים יותר. אחרת תתחרטי, אני מבטיחה לך.

ויש עוד...

 

ואחרון אחרון חביב - השבוע גיליתי את הבלוג המקסים Babalisme, ומצאתי בו את הרעיון הנהדר הבא:

 

babalisme2

 

היא פשוט לקחה שקיות ניילון, וציירה עליהן עם טושים פרמננטיים. כל כך פשוט, וכל כך יפה, ואם לא יודעים לצייר, אפשר להחתים!

 

babalisme2

 

זהו, נראה לי שסיימתי. :-)


נכתב על ידי , 29/6/2010 18:37   בקטגוריות החלפות, תפירה, קישורים, סקראפבוקינג  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפוח בדבש



אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני כל שנה מחדש נשטפת במבול מיילים וסמסים של שנות טובות. מכל הלקוחות, המשפחה, החברים, אנשים שהחלפתי איתם מייל אחד לפני חמש שנים, אנשים שמעולם לא הכרתי אבל צירפו אותי לרשימת התפוצה שלהם, וכל נותני השירותים שאני מחוברת אליהם. כמו שהבנתם, זה כבר מזמן לא משהו אישי שמאחלים אנשים שאיכפת להם. אז בתוך כל המבול הזה, קיבלתי אתמול מייל אחד אישי, שאיחל שנה טובה רק לי. כל כך התרגשתי, שהחלטתי שהשנה, במקום להתמודד עם המבול הזה בהתעלמות מופגנת, כמו בדרך כלל, אני אעשה נסיון לשלוח מיילים אישיים. נראה איך זה ילך. ובינתיים, כמה דברים מעניינים:

  • טליה מהבלוג שורו הביטו וראו כותבת על מהפכה (!) בשנות הטובות. אני חושבת שחלק מקוראות הבלוג שלי יבינו על מה היא מדברת:
"לקראתה [השנה החדשה], כולם מחדדים את עפרונות הפיקסלים שלהם, שוזרים תמונה בפאואר פוינט, בוחרים פונט כתב יד, מצלמים את הילדים מחזיקים רימון ותפוח, ומשגרים לרשימות תפוצה חסרות קונטקסט ומלאות באנשים שהם לא מכירים, ברכת שנה טובה. מפליאים לעשות המסמסים שניתן למצוא אותם מסמסים גם בימי הולדת ובימים קשים אחרים סמיילי מכובד לאיחולים לבביים.

לצידם, קמה תנועה. שלא תגידו לא ראינו, לא ידענו, לא שמענו, לא כתבו, לא מכרו, לא סיפרו. הם כאן. קראו להם לוחמי טחנות הרוח או כותבי המיקודים אבל דעו לכם שהם יצאו לדרכם. ברחובות העיר, עם מעטפות ביד, אל עבר הדואר. אני חוזרת - הדואר. ילקקו לשונותיהם אל הבולים ויכתתו את מקלדותיהם לעטים. ואין לי מידע מוקדם בנושא בגלל שאני אחת מפעילות התנועה, כי אני לא - בקושי להגיע לקבל את הדו”חות שלי בדואר אני מצליחה - אלא מכיוון שהם נדרשו לשלוח מייל מקדים ובו בקשת כתובת. ומיקוד. אני ב-63921. הלוואי ויש בולים שווים."
  • וכאן יש גלריה שלמה של אוסף השנות הטובות שלי, הנה התקציר לעצלנים:



אז שתהיה לכ-ו-ל-ם שנה טובה ומתוקה, שנה של עבודה וגם חופש, של אושר ושמחה, של עניין ולמידה, של אהבה וטוב, של צבע ויצירה.

נכתב על ידי , 17/9/2009 08:37   בקטגוריות קישורים  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קישורי חובה


ככה זה כשאין לי זמן לכתוב, אני מעלה תמונות וקישורים. ויש לי כל כך הרבה תמונות מפורים, ודברים שתפרתי, אבל נתחיל בקישורים.

אפשר הרי להעלות קישורים בלי סוף, ובלוגים ופליקרים והדרכות, אבל אלה קישורים שישנו את חייכם :-)

 

1. Spoon Flower - זו חברה שמדפיסה על בדים. תחשבו על כל האפשרויות. אפשר לעצב בדים לתיקים ובגדים, ואפשר להדפיס ספרי בד ו... אוהלים (!) ומה לא. תראו את הספר שאיילת יצרה והדפיסה לבן שלה.

 

2. אינדי פיקס, בלוג מקסים בפני עצמו, יצא במבצע יפהפה ("לרגל המצב", הביטוי הכי שנוא עליי לאחרונה) שבו אמנים תורמים יצירות שלהם, ואתם מוזמנים להדפיס ולתלות בסלון. כל חודש מצטרפים אמנים חדשים ונוספות יצירות יפהפיות, אז אתם בכלל יכולים לעשות תערוכה מתחלפת בבית. :-)

 

3. אני משתמשת ב-Google Reader כדי לעקוב אחרי בלוגים, וגיליתי לא מזמן את האפשרות ליצור לעצמי עמוד שבו אני משתפת את כולם בדברים שמעניינים אותי. כל פעם שאני קוראת פוסט מעניין, אני פשוט מסמנת Share מתחתיו, או אפילו Share with note כדי שיהיה מעניין. ואז גוגל יוצר לי עמוד (יש כמה עיצובים חמודים לבחור מתוכם), ובו כל הפוסטים/ הדרכות/תמונות שאני רוצה לשמור ולשתף. אני משתמשת בזה כדי לשמור לי פוסטים שהיו מעניינים, תמונות שנותנות לי השראה, וכמובן הדרכות מעניינות. אז הנה, זה העמוד שלי, ויש בו את כל הדברים הכי מקסימים שנתקלתי בהם לאחרונה. אתם מוזמנים לעקוב, רק שימו לב שיש שם כמה עמודים, כי מאוד עצוב לי לחשוב שתפספסו משהו - אני שומרת שם דברים כבר כמה שבועות! ואם גם אתם עושים share לדברים ברידר שלכם, הוסיפו קישור בתגובות, יש לי רק 2,876 בלוגים לעקוב אחריהם. :-)

 

תיהנו!

ולסיום, פרחים שתפרתי שבוע שעבר:


 

 

 

 

נכתב על ידי , 25/3/2009 09:09   בקטגוריות קישורים, תפירה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)