לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הגלויות שלי


החלפת הגלויות הגיעה לסיומה. ברגעים אלה (הו, הדרמה!) עושות את דרכן ברחבי הארץ עשרות גלויות! אני רוצה להודות לכל מי שהשתתפה, לכל מי ששיתפה, כתבה, העלתה תמונות, ושלחה לי מייל. תודה! כולכן כאלה מקסימות, שמחתי כל כך שעבור רוב המשתתפות זו הייתה פשוט הזדמנות ליצור, והזדמנות שכולנו תמיד רוצות ומחכות לה. השתתפו בהחלפה עשרות נשים מעניינות עם סיפורים ותוצרים מרתקים, ואני מאוד רוצה לעשות פוסט סיכום שיכיל את כל הגלויות, הפוסטים והחוויות שלכן, אז בבקשה - אם אתן רוצות להופיע בפוסט, כתבו לי פה בתגובות, עם קישור לגלויות/פוסט/פייסבוק שלכן. אם שלחתן לי את הגלויות במייל, אין צורך לשלוח שוב, רק ציינו פה בתגובות שהן אצלי במייל, כי יש לי כל כך הרבה מקומות לאסוף מהן עכשיו גלויות, ואני לא רוצה לפספס אף אחת!

 

אז תודה, נהניתי מכל רגע, וכן, ברור, יהיו עוד החלפות!!

 

והנה סיפור הגלויות שלי.

אלה הגלויות שאני שלחתי:

 

IMG_3611

 

אני מאוד אוהבת חותמות, ומשתדלת מאוד להגביל את עצמי בקנייתן, כי אני כמעט אף פעם לא משתמשת בהן! אני כבר המון זמן מבטיחה לעצמי "זמן חותמות", זמן שבו אשב ואתחיל לשחק איתן, להתנסות בכל מיני טכניקות שאני רק קוראת עליהן, ובכלל ליהנות מהן. והנה, ההחלפה הזאת הייתה הזדמנות מצויינת! 

 

בגלל שידעתי שאני רוצה להכין הרבה גלויות, עבדתי מראש על גליון בריסטול קשיח וגדול.

בהתחלה פשוט ריססתי ספריי צבע בלי הכרה. תענוג גדול ומלכלך מאוד, ופה מגיעה גם תודה ליעל יניב, שהחליטה לעשות סדר, והעבירה אליי את כל בקבוקי הספריי שלה, וגם כמה חותמות יפהפיות. ככה זה נראה אחרי הספריי. אני מאוד אוהבת את המשחק הזה, כי התוצאות בלתי צפויות. אפשר לרסס מקרוב, אפשר קצת יותר מרחוק, וזה יוצר תוצאות שונות:

 

making postcards1

 

כשסיימתי לרסס על העמוד, עברתי לרסס דרך סטנסילים. אני מאוד אוהבת סטנסילים, וגם פה התרסיסים ממשיכים לעשות כרצונם, שימו לב לטפטופים משמאל, ובכלל לכל העניין שיוצר הספריי:

 

making postcards2

 

ככה נראה הגליון שלי, בשלב הזה:

 

IMG_3601

 

ומרחוק יותר :)

 

IMG_3600

 

בשלב הזה התחלתי לשחק עם חותמות ודיו Distress, והחתמתי רנדומלית. לא צילמתי, אבל השלב הבא היה חיתוך לגודל של גלויה, והנה, כך זה נראה:

 

IMG_3607

 

ואז הוספתי לכל גלויה עוד החתמות, כדי שתראה כמו גלויה מעניינת ושלמה. בשלב הזה החתמתי עם Stazon:

 

IMG_3610

 

לפני סיום, הוספתי לכל גלויה מסגרת. אני חושבת שזה מוסיף גימור ו"סוגר" את הגלויה/תמונה בצורה יפה יותר. לא צילמתי את כל הגלויות ה"ממוסגרות", אבל אפשר לראות את התמונה הראשונה, של הגלויות ששלחתי, כדי להבין את הרעיון. 

בשלב הבא, הפחות יצירתי והיותר מתיש, הדבקתי לכל גלויה גב שיצרתי מנייר מדוגם, והשלב האחרון אחרון חביב היה זה:

 

IMG_3619

 

היה מאוד משעשע בעיניי כשפתאום הבנתי שלניצן אין מושג מה זאת תיבת דואר, מה זה גלויה, למה שמים אותה בתיבה ומה יקרה לה אחר כך. הסברתי לו, ונזכרתי איך אהבתי לשלוח ולקבל דואר כילדה!

 

באותו ערב, החלטתי שאני עושה מעשה, ו...

 

IMG_3623

 

הפעם עבדתי על ארבעה גליונות בריסטול, כדי שייצאו יותר גלויות. הפעם נהניתי אפילו יותר, כי היו לי כל מיני מסקנות קטנות מהכנת הגלויות הקודמת.

בעיקר ניסיתי ליצור ממש תמונות/ציורים עם החותמות, משהו שאני רוצה לעשות כבר הרבה זמן, ואני מאוד מרוצה מהתוצאה, ומתכוונת למסגר חלק מהן!

אני לא אתיש אתכם עם תמונות של יותר משבעים גלויות, אבל הנה כמה נבחרות:

 

IMG_3666

 

IMG_3664

 

IMG_3655

 

IMG_3657

 

IMG_3660

 

IMG_3663

 

אלה הגלויות שלי, ובשבוע הבא אני אשתף בכל הגלויות והסיפורי שלכן. בבקשה השאירו לי פה תגובה עם קישור לפוסט/גלויות שלכן, כדי שלא אפספס אף אחת! ושוב, תודה! תודה שאתן קוראות פה, תודה שאתן מגיבות, תודה שהשתתפתן, ותודה ששיתפתן אותי בתהליך שלכן, אני שמחה שזו הייתה לכן הזדמנות ליצור וליהנות, גם עבורי זו הייתה הזדמנות מצויינת ליצור, לנצל את כל החותמות וכריות הדיו שלי (3 כריות דיו הלכו לפח בהכנת גלויות אלה!), ונהניתי מכל רגע! :-)

 

 

נכתב על ידי , 9/5/2013 14:15   בקטגוריות גלויות, חותמות, סדנה מצולמת  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצרים - בפוסט ארוך!


שימו לב: ההרשמה לסדנת היומנים נמשכת, ובינתיים פתחתי מועד נוסף, לימי שישי בבוקר, שיתחיל ב-17.5.13. בשני המועדים, שני ושישי, נותרו מקומות ספורים. כל הפרטים פה, ואפשר להירשם במייל: [email protected]

 

לא מזמן, חגגנו מסיבת רווקות להדרלינג המקסימה, והרכבנו לה חופת חברות מרגשת. כל אחת מהחברות קיבלה משימה, להכין ריבוע תפור, ואז רחלי, ריבי ושרון חיברו הכל לחופה הכי מרגשת שיצא לי לראות. 

זה הריבוע שני תפרתי. את הכיתוב תפרתי בתפירה חופשית במכונת התפירה, ומילאתי בצבע אקרילי ורוד. מסביב סרט אלכסון פרחוני עם סיומת קרושה.

 

IMG_2532

 

וזו החופה היפהפייה. רואים כאן רק חלק ממנה, אבל היא באמת מרגשת ויפהפייה, ואני כל כך אוהבת את הרעיון שלהדר ואורן תישאר מזכרת כזאת מהחתונה!

 

IMG_3333

 

וגם זה לא מזמן - השתתפתי בסדנת מנדלות של רות מימרוד, ונהניתי מכל רגע! אני לא יודעת הרבה על מנדלות, התחלתי קצת להכיר אותן בקיץ, ואחר כך בסדנאות באנגליה נתקלתי בכמה מנדלות יפהפיות וברעיון שמאחוריהן, אבל רות עוסקת בכך כבר שנים, היא יוצרת ומלמדת, היא מעניינת, היא יודעת לקרוא במנדלות (!), ואני ממליצה בחום על הסדנאות שלה.

זו המנדלה הראשונה שלי :)

 

IMG_2744

 

ארבע וחצי שנים מאז שכתבתי את הפוסט הזה, כבר לא חסרות לנו אותיות בעברית!

יש את אותיות תוצרת הארץ של מסטיקים ורחלי גזית, יש את החותמות של לימור מ"קסם שימושי", ועכשיו - אותיות של יעל יניב!

האותיות מגיעות במגוון צבעים עזים ופסטליים, ותראו כמה פונטים!

 

YY

 

החלפת הגלויות בעיצומה, ביום שישי נפגשנו לבוקר של יצירת גלויות, ראיתי תהליכים ותוצרים, הספקתי כבר לקבל שתי גלויות בדואר, והכי משמח אותי שכולן נהנות! הנה חלק מהגלויות/פוסטים/תמונות שיצא לי לראות ולצלם.

אלה הן הגלויות של טלי- קולאז'ים צבעוניים ומלאי משמעות:

 

IMG_3403

 

ודפנה בת המזל הלכה ברחוב ומצאה שני אלבומי בולים נטושים. היא לא בזבזה זמן, ויצרה מחלק מהבולים גלויות מקסימות:

 

IMG_3405

 

ואלה שתי גלויות שאני קיבלתי בדואר. האחת של הדר, גלויה מקסימה עם סיומת קרושה יפהפייה, והשניה, בתוך מעטפה, גלויה רקומה ומדהימה, של אסנת מהבלוג "אורות ורזים". כדי לראות את כל הגלויות שהיא שלחה, היכנסו לבלוג שלה ותיהנו!

 

IMG_3513

 

גם רעות כבר סיימה את הגלויות שלה, קולאז'ים יפהפיים, ואתם יכולים להיכנס לפוסט שלה ולקרוא עליהם, וגם אצל אריאלה - פוסט גלויות מרהיב!
בהמשך, אעלה את כל הגלויות לגלריה אחת, כדי שתוכלו לראות את כולן יחד. ואם גם אתם כבר סיימתם/שלחתם את הגלויות, שלחו לי תמונות/קישור!

 

ואנחנו עדיין בענייני דואר... השבוע, בדואר, גיליתי את גליון הבולים המקסים הזה, ומיד קניתי אותו לעצמי :-) 

 

IMG_3327

 

בשבוע שעבר, ביקרתי אצל רחלי גזית, והיא הראתה לי תמונה יפהפייה שהבן שלה, תומר בן ה-13 עשה, בהשראת סדנת המיקסד מדיה שלי!
הוא מקסים! ואם כבר מדברים על תומר, הוא חגג לא מזמן בר מצווה, ורחלי כותבת על כל התהליך היצירתי שקדם לכך, בפוסט המרגש הזה

 

IMG_3248

 

אם אתם עוקבים אחריי בפייסבוק, יכול להיות שחלק מהדברים כאן מוכרים לכם. אני משתדלת להעלות תמונות וסיפורים קטנים, גם כשאין לי זמן לכתוב פוסט מלא בבלוג. אם הסיפורים כאן לא מוכרים לכם, למרות שאתם עוקבים בפייסבוק, זה בגלל שפייסבוק מונע מכם לראות אותם :)

אני אשמח מאוד אם תעקבו אחרי העמוד שלי, או במילים אחרות, אם תעשו לי לייק! ובכל זאת, גם אם תעשו לייק, לא בטוח שתקבלו את כל העדכונים. כדי לקבל את כל העדכונים, תצטרכו לעמוד עם העכבר מעל ל"לייק" שעשיתם, ואז תיפתח לכם רשימת אפשרויות. מתוך הרשימה הזאת, בחרו באפשרות הראשונה, ואתם מסודרים! ;-) הנה, ככה:

 

 

כמעט מסיימים! זו תמונה שציירתי הבוקר, חלק מסדרת דוגמאות לשתי סדנאות (סגורות) שאני מעבירה השבוע. בהמשך אפרסם מועדים נוספים לסדנה הזאת, ובינתיים, כל כך נהניתי לצייר! יש כאן מעט מאוד משיכות מכחול, והרבה מאוד ציור באצבעות. אני לא יודעת אם סיימתי אותה, אבל היה כיף! :)

 

IMG_2744

 

התחלתי במזל טוב, ואסיים במזל טוב!

החברות של עינת קנו לה כמתנת יום הולדת, סדנה אצלי! וזה כרטיס הברכה ושובר הסדנה שהכנתי לה. מימין, למעלה, כרטיס הברכה מבחוץ, משמאל, בתמונה הגדולה, השובר בתוך הכרטיס, ומימין למטה, הכרטיס בתוך מעטפת פרגמנט תפורה.

 

gift

 

תודה שקראתם, מקווה שלא התעייפתם.

לכו ליצור משהו! :))

 

נכתב על ידי , 30/4/2013 19:23   בקטגוריות גלויות, תפירה, קצרים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדברים גלויות


בהתרגשות רבה, יצאו הבוקר 63 מיילים ל-63 משתתפות בהחלפת הגלויות!!
בינתיים הספקתי לקבל המון שאלות והצעות, ואני מעלה כאן הסברים טכניים ואחרים בצורה מפורטת וברורה, כדי להקל על כולכן.

 

ההחלפה היא של 5 גלויות בעבודת יד, והתאריך האחרון למשלוח הוא 7.5.13. כמובן שאפשר, ואף רצוי, לשלוח לפני כן! בשבועות הקרובים יתחילו לטפטף לתוך תיבת הדואר שלכן גלויות צבעוניות ומעניינות, ואלה כמה דגשים חשובים: 

 

היכרות אישית

אחת המטרות החשובות ביותר מבחינתי בהחלפה הזאת היא להכיר עוד אנשים שיצירה מעניינת אותם. לכן ביקשתי כתובת של אתר/בלוג/פייסבוק. לא כדי שאני אכיר אתכן, אלא כדי שכולנו נכיר אחת את השניה! אז אני אשמח אם כל המשתתפות יוכלו להקדיש זמן ולהיכנס לכתובות שכן נשלחו. אם לא שלחתי כתובת של בלוג/אתר, כנראה שאין לאותה משתתפת בלוג. תוכלו להיכנס לבלוגים/אתרים, להתרשם מהעבודות ומהאדם עצמו, יכול להיות שתמצאו כמה דברים משותפים, ותיווצר עוד חברות מיוחדת! מאותה סיבה, חשוב מאוד שלא תשכחו לציין שם וכתובת מייל/בלוג/פייסבוק על הגלויות, כדי שהמקבלות יוכלו להודות לכן!

 

איך נראית גלויה

אני מניחה שכולן יודעות איך נראית גלויה סטנדרטית, ומעדיפה לא להיכנס להגדרות טכניות מדי ומדידות, כי זה מיותר. מה שכן חשוב, זה לשים לב לגב הגלויה. השאירו מקום להדבקת הבול, וכתבו את הכתובת בצד הימני של הגלויה, בצורה ברורה. בצד השמאלי, אני מבקשת לא להשאיר ריק, אלא לכתוב שיר, ציטוט, מילים טובות/משמחות, או כל דבר אחר שיהפוך את קבלת הגלויה לנעימה ואישית יותר. כדאי גם לקשט קצת את גב הגלויה, אם כי זאת לא חובה. במקום לקשט, אפשר כמובן להדביק נייר מדוגם ולכתוב עליו את הפרטים, ומי שרוצה, יכולה להדפיס את הדוגמה שהכנתי, ולהשתמש בה:

 

.

 

האותיות המקסימות שהשתמשתי בהן הן מוצר חדש של יעל יניב, שיגיע איתה ליריד "חלומות בתחנה" בחודש הבא!

 

שיתוף בתהליכים ובתוצרים

אני אשמח אם תשתפו אותנו בתהליכי העבודה ובתוצרים שלכם. אם יש לכן אתר/בלוג/פייסבוק, יש לכן לאן להעלות תמונות, רק אל תשכחו להוסיף קישור פה, בתגובות. בכל מקרה, אני אשמח לקבל מכולן תמונות של כל הגלויות שאתן שולחות. אני אפתח להן גלריה, כדי שנוכל לראות את כל הגלויות במרוכז, בסוף ההחלפה. 

 

עבודת יד

כל הגלויות צריכות להיות בעבודת יד, והן יכולות להיות זהות. אתן לא צריכות ליצור 5 גלויות שונות, אם כי גם זה אפשרי :-)

אפשר להשתמש בכל טכניקה שאתן רוצות, וזו הזדמנות לנצל את ההחלפה כאתגר, לצאת מהקופסה, וליצור גלויות ייחודיות שהייתן שמחות לקבל בעצמכן!

 

בוקר יצירה

ביום שישי הקרוב יש בוקר יצירה אצלי בבית, שבו אני אשמח להדגים את שיטת "גלויות ההפתעה", לכל מי שתרצה להכין כאלה. מעבר לזה, כולן מוזמנות לעבוד על הגלויות שלהן, להשתמש בחומרים שיש אצלי (פאנצ'ים, חותמות, ועוד), ולקבל הדרכה, תמיכה, ייעוץ, קפה ועוגה! :-) בוקר היצירה עולה 50 ש"ח בלבד, ויימשך שלוש שעות, 9:00-12:00.

 

תודה

השתתפתי כבר בהרבה החלפות גלויות, זה תמיד מאוד כיף לקבל דואר, לקרוא מה כתבו לי, ולראות עבודת יד של מישהו אחר. זה מעניין ומלמד, ומשמח, ולכן חשוב להודות לשולחים. לכן אני מבקשת שתוסיפו לכל הפחות שם וכתובת מייל לגלויה (ואפשר גם כתובת בלוג/פייסבוק), כדי שיוכלו לשלוח לכם מכתב תודה.

 

אני חושבת שזה הכל, מזכירה לכן שהכי הכי חשוב שתיהנו, ואם יש עוד שאלות, בבקשה שאלו אותן כאן בתגובות, כדי שכולם יוכלו לקרוא.

תודה רבה לכל המשתתפות, ואם אתן צריכות כל עזרה/ייעוץ/תמיכה שהן, אתן מוזמנות לכתוב לי.

 

תקציר

1. כל המשתתפות קיבלו הבוקר מייל ובו חמש כתובות למשלוח.

2. היכנסו לבלוגים/אתרים של המשתתפות, זה יכול להעשיר אתכן :-)

3. עד ה-7.5, יש לשלוח גלויה בעבודת יד. 

4. לא לשכוח להשאיר מקום לבול בגב הגלויה, לכתוב כמה מילים, ולחתום עם שם ומייל.

5. צלמו את הגלויות, העלו לפייסבוק/בלוג שלכן, ושלחו אליי תמונות, כדי שאוכל להעלות לגלריה משותפת.

6. גשו לתיבת הדואר בסקרנות, והתחילו לקבל גלויות משמחות!

7. יהיה נחמד אם תודו אישית לכל מי ששלחה לכן גלויה. 

 

מוכנות? היכון... צא! :-)

 

 

 

נכתב על ידי , 22/4/2013 13:26   בקטגוריות גלויות, החלפות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלפת גלויות יוצאת לדרך!


בהמשך לפוסט הקודם שלי, אני פותחת את ההרשמה להחלפת גלויות.

במסגרת ההחלפה, כל אחד מהמשתתפים יכין 5 גלויות בעבודת יד, ויקבל בתמורה 5 גלויות שונות, גם הן בעבודת יד.

 

 

 

כדי להירשם, אני מבקשת שתשלחו לי מייל ששורת הנושא שלו, "החלפת גלויות", ובתוכו שלו שם מלא שלכם, כתובת, וכתובת של בלוג/פייסבוק/אתר אינטרנט, או כל כתובת אחרת שתאפשר להכיר אתכם קצת. אם אין לכם כתובת כזאת, לא נורא, זו פשוט הזדמנות להציג את עצמכם אם כן יש לכם בלוג/אתר, וכו'.

 

 

 

אפשר להירשם עד יום ראשון, 21.4.13, בחצות, ולהתחיל כבר לעבוד על הגלויות!
ביום שני, אשלח לכם הודעה ובה 5 כתובות שונות אליהן אתם מתבקשים לשלוח גלויות.

 

 

 

הגלויות צריכות להיות גלויות בעבודת יד, מבלי להגביל לטכניקה מסוימת. זו הזדמנות מצויינת לעשות משהו לא שגרתי, לנסות טכניקה חדשה, לתפור על נייר, לצייר, להכין רקעים מעניינים עם חותמות וצבעים, ליצור קולאז', ואתם יכולים גם להשתמש בטכניקת גלויות ההפתעה.

 

Source: flickr.com via Hagit on Pinterest

 

 

 

על גב הגלויה, לצד הכתובת, הוסיפו כמה מילים עבור מי שיקבל את הגלויה - שיר, ציטוט, מילה אישית, מה שתרצו, וכמובן גם פרטים שלכם, כדי שניתן יהיה להודות לכם.

 

 

 

 

 

יש לשלוח את כל הגלויות עד ה-7.5.13. כלומר, יש לכם שלושה שבועות לעבוד עליהן. בינינו, לא צריך יותר מכמה שעות עבודה כדי להכין 5 גלויות יפהפיות ואישיות, אז אל תחכו לרגע האחרון! :-)

 

צריכים השראה? רעיונות? יש פה לוח מלא גלויות לדוגמה.

 

רוצים ליצור בחברה? אני מזמינה אתכם אליי לבוקר יצירה ביום שישי הבא, 26.4.13.

בבוקר היצירה תוכלו להשתמש בכל החומרים הלא מתכלים שלי, חותמות, פאנצ'ים, סטנסילים, ועוד, ואני אשמח להנחות ולעזור לכל מי שצריך עזרה.

עלות למשתתף, 50 ש"ח.

 

ורגע לפני סיום, אני אשמח אם תשתפו חברים, בני משפחה, וכל מי שיכול להתעניין. זו החלפה פשוטה ומהנה, כל אחד יכול להשתתף בה, וככל שיהיו יותר משתתפים, כן יהיה יותר מגוון ומעניין לכולנו!

 

אם יש לכם שאלות, שאלו אותי בתגובות, כדי שכולם יוכלו לקרוא את התשובות, ו...

 

חג עצמאות שמח! 

 

נכתב על ידי , 16/4/2013 09:37   בקטגוריות גלויות, החלפות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)