לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עדכונים וחדשות


 

למעשה, העדכון העיקרי, שממנו נובעים כל השאר, הוא שחופשת הלידה שלי הסתיימה. אביגיל המהממת בת חצי שנה, ואני חוזרת לעבוד בשמחה רבה. בקרוב אפרסם לוח סדנאות חדש, ובינתיים, הספתח-

 

בסוף השבוע הבא, בימים חמישי ושישי, 6-7 במרץ, אני מעבירה סדנאות במסגרת מעדניית הסדנאות של דנה ישראלי, במתחם התחנה בתל אביב.

 

דנה ואני בנינו יחד סדנה שתכלול טכניקות העברת תמונה לעץ, וגם תאפשר למשתתפים לצאת עם מוצר מוגמר, מגירה לתלייה על הקיר. זו אחת הדוגמאות, וניתן יהיה ליצור דוגמאות נוספות, או להביא תמונות אישיות ולעבוד איתן:

 

hagit_workshop

 

אם אתם לא מכירים את הרעיון של מעדניית הסדנאות, רוצו רגע לקרוא את הפוסט הזה.

המעדנייה היא אירוע יצירתי ענק, שבמסגרתו נערכות 12 סדנאות יצירה במקביל, בהאנגר גדול, מעוצב ויפהפה, ובאווירה מחשמלת של יצרנות ויצירתיות. במעדנייה הקודמת זה נראה ככה:

 

maadania

 

וזה רק בתוך ההאנגר. מחוצה לו יהיה יריד של מוצרי יצירה, ועמדות שונות של מיני-סדנאות שאפשר להתנסות בהן בחומרים וטכניקות מעניינים. למשל, צריבת זכוכית, הדפסה תלת מימדית (!), ועוד.

 

לשמחתי, המקומות בסדנה שלי אזלו מהר מאוד, אבל יש כל כך הרבה סדנאות מגוונות ומרתקות, וזאת הזדמנות מצויינת לא רק להתנסות בטכניקות מעניינות כמו סריגה בחוטי טריקו, עבודה עם פנימיות של אופניים, הדפס על בד, שזירת פרחים או תכשיטנות, אלא גם לצאת מהסדנה עם מוצר יפהפה - זר פרחים, טבעת, ספסל, תיק, וכן הלאה. תמונות של חלק מהסדנאות:

 

1653362_644914885570720_472916590_n

 

שימו לב, המעדנייה בסוף השבוע הבא, זה כבר קרוב מאוד, ולא נותרו עוד הרבה מקומות. אם מתחשק לכם, הירשמו כבר עכשיו! ההרשמה פה.

אני כבר עמוק בהכנות, דיקטים, צבעים, דבקים ותמונות בכל מקום, מחכה לפגוש אתכם בסדנאות, וגם אם אתם בסדנה אחרת, בואו להגיד שלום! :)

 

ובחדשות נוספות, לפני כמה שבועות פתחה איריס פוגל בן חמו מהבלוג Colourful Way אתר חדש בשם lovestreet.co.il, ואני שמחה להימנות על הכותבים בו. האתר כולו מלא בפוסטים מקוריים ויפהפיים על עיצוב, לייפסטייל ויצירה, הוא מתעדכן בתדירות גבוהה, וזה מקום מעולה לפתוח בו את הבוקר, ולקבל מנת השראה.

בינתיים התפרסמו ב-Lovestreet שני פוסטים שלי, ושניהם מתייחסים אל הבית כאל קנווס יצירתי. באחד אספתי דוגמאות ורעיונות שונים לעיצוב קירות הבית: החתמה, שבלונות, מדבקות, ועוד. למשל, הקיר הזה. כדי להבין איך הוא נוצר, תצטרכו לעבור לפוסט המלא ;-)

 

a92c9aa93e256850250d48e702e6fb6b

 

 

הפוסט השני שלי מלא ברעיונות לעיצוב רצפת הבית, החל מציור, דרך שבלונות, ועד לשטיחים מעוצבים, ואפשר לקרוא אותו פה.

 

יש לי עוד לא מעט חדשות מעניינות, ואני אשתף אותן ברגע שאוכל, אבל בינתיים אני שמחה מאוד לחזור לבלוג, לסדנאות, ובעיקר... ליצירה!

תודה שחיכיתם ;-)

 

 

 

נכתב על ידי , 25/2/2014 08:49   בקטגוריות סדנאות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סדנת יומנים - הסיכום


בשבוע שעבר הסתיימה סדנת היומן יצירתי השניה שהעברתי, ורציתי לשתף אתכם בחוויה ובתוצרים המקסימים של המשתתפות.

היו שני מחזורים, כל אחד בן שישה מפגשים, וזו הייתה הפעם הראשונה שבה אני מעבירה סדנת יצירה מתמשכת. החוויה של ההמשכיות, של הקבוצה, של ההתפתחות משיעור לשיעור, הייתה נהדרת ומלמדת, ואני מאוד שמחה שהעזתי והצעתי את הסדנה הזאת! אני תמיד אומרת שאני לומדת ומקבלת לא פחות מהתלמידים, וגם הפעם זה נכון.

 

ההמשכיות, המפגשים משבוע לשבוע מספקים הזדמנות להכיר את האנשים טוב יותר, לעבד את החומרים, לחשוב ביחד, להפרות אחד את השני, וללמוד המון. כל משתתפת הגיעה מרקע שונה, עם ציפיות ורעיונות שונים, והיה מעניין מאוד להכיר כל כך הרבה נשים מעניינות, וללמוד מהן. במהלך המפגשים עסקנו הרבה בשיחה, בהיכרות עם אמנים וסגנונות אחרים, בחשיבה יצירתית וביכולת לשחרר ולהיות בתוך התהליך, לקחת את הסיכון של לא לדעת מה יצא בסוף, ללכלך את הידיים, לפתוח את הראש, וליהנות!

 

עבדנו על רעיונות שונים טכניקות מעניינות, תוך כדי חשיפה לחומרים מגוונים, ואני מעלה פה עמודים מייצגים, כדי לשתף בקצת מהחוויה.

מיני-תערוכת יומנים, אם תרצו ;-)

 

רקעים שהם חגיגה לעיניים:

 

IMG_3149

 

IMG_2879

 

IMG_3220

 

קולאז'ים צבעוניים:

 

IMG_3248

 

IMG_3218

 

שימוש בתמונות אישיות:

 

IMG_3217

 

IMG_3219

 

IMG_2861

 

IMG_3138

 

והמון תרגילים ביצירתיות:

 

IMG_3152

 

IMG_2880

 

IMG_3200

 

IMG_3155

 

IMG_2892

 

IMG_2863

 

IMG_4058

 

IMG_2893

 

בשיעור האחרון עבדנו על פורמאט קצת שונה, שהוביל ליצירות המרהיבות האלה:

 

IMG_3205

 

וזה באמת באמת על קצה המזלג. קשה לסכם כל כך הרבה מפגשים ואנשים ועמודים וחומרים ורעיונות, לכן אני אשתמש במילים של המשתתפות, שסיכמו במפגש האחרון ש"היומן מאוד נגיש ואפשרי, צריך רק לאהוב את זה ולרצות". ובאמת, כל אחד יכול! הנייר סובל הכל, צריך רק לנסות!

 

זו הייתה הסדנה האחרונה שלי לקיץ הזה, ואני לוקחת עכשיו פסק זמן כדי ליישם את מה שאני מלמדת - להיות בתוך התהליך! כשהפעם התהליך הוא לידה, הרחבת המשפחה, וכל ההרפתקה העצומה הזאת, שגם במהלכה משמיעים לנו כל הזמן את המנטרה של, "לשחרר, לשחרר, לשחרר". וזה וואחד תרגיל ביצירתיות, אם אתם שואלים אותי! 

 

אז תודה מכל הלב לכל משתתפות הסדנאות, לכל מי שנתנה בי אמון, לכל מי שרצתה וניסתה, וגילתה, והצליחה, ופשוט הייתה - נהניתי מכל רגע!

הסדנאות אמנם הסתיימו בינתיים, אבל אני ממשיכה לעדכן את הבלוג ואת עמוד הפייסבוק, ומקווה להספיק להראות לכם פה עוד כמה דברים מעניינים לפני הלידה!

 

נכתב על ידי , 28/7/2013 14:21   בקטגוריות יומנים, סדנאות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סדנת עיצוב אבני דומינו


אני מקווה להעלות עוד השבוע לוח סדנאות מלא לחודשיים הקרובים, שאחריהם, כאמור, אני יוצאת לחופשה ארוכה.

בינתיים, נעניתי לבקשות שלכן, ואני פותחת סדנה נוספת של יומנים יצירתיים, בימי שלישי בבוקר. כל הפרטים כאן, ושימו לב - נותרו שני מקומות בלבד

 

בנוסף, בתאריך 21.6, תתקיים סדנת דיוקן עצמי נוספת. שימו לב, זו סדנה של דיוקן עצמי, ולא סדנת ציור. זו סדנה שמתאימה לעבודה ביומן, נעבוד בה על 4 דיוקנאות שונים, והמון טכניקות. גם לסדנה הזו כבר התחילה ההרשמה בעקבות הביקוש, לכן כדאי למהר :)

 

ההרשמה אצלי במייל: [email protected]

 

וסדנה נוספת שאני מציעה שוב, אחרי הפסקה ארוכה היא - סדנת עיצוב אבני דומינו.

 

בסדנה נעבוד עם אבני משחק רגילות, כמו אלה:

 

IMG_9787

 

ונעצב אותן עם דיו אלכוהולי, הבלטות חמות, חותמות ועוד, לקבלת אבנים צבעוניות ומקסימות שיכולות לשמש כמגנטים, תליונים, מחזיקי מפתחות, ספרוני ברכה קטנים, ועוד. אבני הדומינו יכולות להיות מתנה נהדרת, ופה תוכלו לראות ריכוז של מתנות שיצרו משתתפות הסדנה בעבר, עם האבנים שהן עיצבו.

 

בסדנה אני אלמד כיצד לעבוד עם דיו אלכוהולי וחותמות, נלמד ליצור הבלטה חמה על האבנים, איך ליצור מהן ספרונים קטנים, וגם איך לקפל קופסת מתנה יפה כדי להניח בה את האבנים.

 

101_5964

 

אלה ספרוני הברכות והקופסאות שניצור (תמונות נוספות כאן):

 

dominos1


ואלה הן דוגמאות נוספות לאבני דומינו מעוצבות:

 

101_6400

 

האפשרויות רבות ומגוונות, וכל משתתפת יכולה ליצור תוצרים צבעוניים, מעניינים ושימושיים משלה:

 

5444708866_6652cb216d

 

3534911053_0d7ca18af4

 

אלה הן דוגמאות של אבנים מעוצבות של משתתפות הסדנה בעבר:

 

domino1

 

101_5965

 

ואם כל זה לא הספיק לכן, בקישור הזה אפשר לראות את כל הפוסטים שפרסמתי בנושא אבני דומינו.

 

אז...

מתי?  14.6.13, 9:00-12:00

היכן?  בכפר סבא

מחיר? 250 ש"ח

המחיר כולל את כל החומרים, אין צורך להביא דבר, ויש גם כיבוד, כמובן! :-)

להרשמה, שלחו לי מייל: [email protected]


נכתב על ידי , 28/5/2013 15:28   בקטגוריות סדנאות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר יצירה: הזמנה להיכרות


 

תודה רבה על התגובות שלכן לפוסט הקודם, אני אגיע להסבר על התמונות בפוסט מפורט, אבל בינתיים, אני רוצה להזמין אתכם להיכרות.

החל מיום חמישי הקרוב, 23.5, אערוך בכל יום חמישי בוקר יצירה והיכרות. כרגע הבקרים מתוכננים עד יולי, ולאחר מכן אחליט איך להמשיך הלאה. מיד תבינו מדוע. ;-)


כבר היו אצלי שני בקרי יצירה מוצלחים מאוד, ואני שמחה להמשיך עם הבקרים האלה, ורוצה להסביר למה הם נועדו, ואיך הם נראים.

בקרי יצירה הם בקרים של יצירה חופשית, במחיר סמלי של 50 ש"ח לשלוש שעות. מטרה אחת היא באמת, היכרות. פשוט להגיע כדי לראות מקרוב איך נראים תוצרי הסדנאות, היומנים והאלבומים שאני עושה ומלמדת. זו הזדמנות לראות, למשש, לשאול שאלות, ולהבין טוב יותר מי אני ומה אני עושה, ואם זה מעניין אתכם (את כל התמונות המדהימות בפוסט הזה צילמה אילאיל זיו).

 

IMG_9268

 

במקביל, זו הזדמנות מצויינת גם להכיר את החומרים ולהתחיל ליצור (שולחן העבודה תמיד נראה נקי ומסודר בהתחלה! :):

 

IMG_9205

 

במסגרת ההיכרות עם החומרים אפשר להשתמש בכל החותמות, הפאנצ'ים (מנקבי נייר) והחומרים והמכשירים הבלתי מתכלים האחרים שלי. זו הזדמנות להבין מה הם החומרים האלה, ולהתנסות בהם, תוך כדי קבלת עזרה והנחיה ממני. ניתן גם לקנות אצלי חלק מהחומרים. אני מחזיקה במלאי מוגבל מאוד של החומרים שרלוונטיים לסדנאות שלי: יומנים, וושי טייפ, דיו, סטנסילים, ג'סו, מבחר מצומצם של חותמות, ועוד.

 

IMG_9217

 

ואם אתן כבר מנוסות, ויש לכן יותר חותמות ופאנצ'ים מאשר יהיו לי אי פעם, אני מזמינה אתכן ליצור בחברה נעימה, לעשות סיעור מוחות לגבי הפרוייקט שאתן עובדות עליו עכשיו, להגיע ולעבוד פה על אלבום, כרטיס ברכה, או יומן שאתם עסוקים בו עכשיו. יש פה השראה בשפע, חברה נעימה, קפה ועוגה, ובינינו, מה עוד צריך על הבוקר? ;-)

 

IMG_9371

 

אה, והחופשה האקזוטית שכבר דמיינתם אותי יוצאת אליה בעוד חודשיים? התמונה הזאת מסבירה את העניין הזה:

 

IMG_9210

 

אז כן, יש לי עוד חודשיים של סדנאות ויצירה אינטנסיבית, ואחר כך אני מתפנה ליצירה מסוג אחר. אז נצלו אותי כל עוד אני מצליחה לנשום ;-)

 

לסיום, אני רוצה לספר לכם שאת כל התמונות המדהימות בפוסט הזה צילמה אילאיל זיו המצויינת, והיה תענוג לעבוד איתה! תראו איך זה נראה מהצד שלה, והיא אפילו לא ביקשה תוספת סיכון! ;-)

 

IMG_9423

 

זאת הזדמנות בכלל להגיד תודה אחת גדולה, ענקית, בעצם, לכל הדוגמניות המקסימות, משתתפות סדנת ציור משולב, שחלקים מהן, ובעיקר ידיהן, מופיעות בפוסט הזה, ובכלל, אני רוצה להודות לכל הנשים המדהימות שיוצא לי להכיר דרך הבלוג הזה, לכל המגיבות, לכל מי שתורמת עוד פיסת מידע ועצה, לכל מי שמגיעה לסדנאות ולבקרי היצירה אצלי, לכל מי שכבר מכירה אותי כל כך שיודעת תמיד להפנות אותי למקומות מעניינים, לשתף אותי בחומרים ובדברים מעניינים, אני תמיד אומרת שאני לומדת מכן לא פחות מאשר אתן ממני, וזה תענוג אחד גדול! אז תודה, מכל הלב! הבלוג הזה יחגוג יום הולדת בעוד שבועיים, והוא ממשיך להתקיים בזכותכן! :-)

 

ועכשיו לפרטים הטכניים:

 

בוקר יצירה והיכרות

מתי: יום חמישי, 23.5, 9:00-12:00

היכן: בכפר סבא

מחיר: 50 ש"ח

מה להביא: כל דבר שאתן רוצות לעבוד עליו. בגזרת החומרים, כדאי להביא ניירות, כלי כתיבה/ציור, דיו, וכל דבר אחר שתרצו להשתמש בו. ניתן להשתמש בכל הפאנצ'ים, החותמות, והמכשירים שברשותי, ואני אשמח להדגים וללמד במידת בצורך.

 

להרשמה, שלחו לי מייל: [email protected]

 

שימו לב: מספר המקומות מוגבל, ובהרשמה תינתן קדימות למשתתפות סדנת היומן היצירתי, לכן אחזיר תשובות לגבי המקומות שנותרו רק החל מיום שני אחר הצהריים.

 

 

 

נכתב על ידי , 19/5/2013 13:34   בקטגוריות סדנאות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)