לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מדברים גלויות


בהתרגשות רבה, יצאו הבוקר 63 מיילים ל-63 משתתפות בהחלפת הגלויות!!
בינתיים הספקתי לקבל המון שאלות והצעות, ואני מעלה כאן הסברים טכניים ואחרים בצורה מפורטת וברורה, כדי להקל על כולכן.

 

ההחלפה היא של 5 גלויות בעבודת יד, והתאריך האחרון למשלוח הוא 7.5.13. כמובן שאפשר, ואף רצוי, לשלוח לפני כן! בשבועות הקרובים יתחילו לטפטף לתוך תיבת הדואר שלכן גלויות צבעוניות ומעניינות, ואלה כמה דגשים חשובים: 

 

היכרות אישית

אחת המטרות החשובות ביותר מבחינתי בהחלפה הזאת היא להכיר עוד אנשים שיצירה מעניינת אותם. לכן ביקשתי כתובת של אתר/בלוג/פייסבוק. לא כדי שאני אכיר אתכן, אלא כדי שכולנו נכיר אחת את השניה! אז אני אשמח אם כל המשתתפות יוכלו להקדיש זמן ולהיכנס לכתובות שכן נשלחו. אם לא שלחתי כתובת של בלוג/אתר, כנראה שאין לאותה משתתפת בלוג. תוכלו להיכנס לבלוגים/אתרים, להתרשם מהעבודות ומהאדם עצמו, יכול להיות שתמצאו כמה דברים משותפים, ותיווצר עוד חברות מיוחדת! מאותה סיבה, חשוב מאוד שלא תשכחו לציין שם וכתובת מייל/בלוג/פייסבוק על הגלויות, כדי שהמקבלות יוכלו להודות לכן!

 

איך נראית גלויה

אני מניחה שכולן יודעות איך נראית גלויה סטנדרטית, ומעדיפה לא להיכנס להגדרות טכניות מדי ומדידות, כי זה מיותר. מה שכן חשוב, זה לשים לב לגב הגלויה. השאירו מקום להדבקת הבול, וכתבו את הכתובת בצד הימני של הגלויה, בצורה ברורה. בצד השמאלי, אני מבקשת לא להשאיר ריק, אלא לכתוב שיר, ציטוט, מילים טובות/משמחות, או כל דבר אחר שיהפוך את קבלת הגלויה לנעימה ואישית יותר. כדאי גם לקשט קצת את גב הגלויה, אם כי זאת לא חובה. במקום לקשט, אפשר כמובן להדביק נייר מדוגם ולכתוב עליו את הפרטים, ומי שרוצה, יכולה להדפיס את הדוגמה שהכנתי, ולהשתמש בה:

 

.

 

האותיות המקסימות שהשתמשתי בהן הן מוצר חדש של יעל יניב, שיגיע איתה ליריד "חלומות בתחנה" בחודש הבא!

 

שיתוף בתהליכים ובתוצרים

אני אשמח אם תשתפו אותנו בתהליכי העבודה ובתוצרים שלכם. אם יש לכן אתר/בלוג/פייסבוק, יש לכן לאן להעלות תמונות, רק אל תשכחו להוסיף קישור פה, בתגובות. בכל מקרה, אני אשמח לקבל מכולן תמונות של כל הגלויות שאתן שולחות. אני אפתח להן גלריה, כדי שנוכל לראות את כל הגלויות במרוכז, בסוף ההחלפה. 

 

עבודת יד

כל הגלויות צריכות להיות בעבודת יד, והן יכולות להיות זהות. אתן לא צריכות ליצור 5 גלויות שונות, אם כי גם זה אפשרי :-)

אפשר להשתמש בכל טכניקה שאתן רוצות, וזו הזדמנות לנצל את ההחלפה כאתגר, לצאת מהקופסה, וליצור גלויות ייחודיות שהייתן שמחות לקבל בעצמכן!

 

בוקר יצירה

ביום שישי הקרוב יש בוקר יצירה אצלי בבית, שבו אני אשמח להדגים את שיטת "גלויות ההפתעה", לכל מי שתרצה להכין כאלה. מעבר לזה, כולן מוזמנות לעבוד על הגלויות שלהן, להשתמש בחומרים שיש אצלי (פאנצ'ים, חותמות, ועוד), ולקבל הדרכה, תמיכה, ייעוץ, קפה ועוגה! :-) בוקר היצירה עולה 50 ש"ח בלבד, ויימשך שלוש שעות, 9:00-12:00.

 

תודה

השתתפתי כבר בהרבה החלפות גלויות, זה תמיד מאוד כיף לקבל דואר, לקרוא מה כתבו לי, ולראות עבודת יד של מישהו אחר. זה מעניין ומלמד, ומשמח, ולכן חשוב להודות לשולחים. לכן אני מבקשת שתוסיפו לכל הפחות שם וכתובת מייל לגלויה (ואפשר גם כתובת בלוג/פייסבוק), כדי שיוכלו לשלוח לכם מכתב תודה.

 

אני חושבת שזה הכל, מזכירה לכן שהכי הכי חשוב שתיהנו, ואם יש עוד שאלות, בבקשה שאלו אותן כאן בתגובות, כדי שכולם יוכלו לקרוא.

תודה רבה לכל המשתתפות, ואם אתן צריכות כל עזרה/ייעוץ/תמיכה שהן, אתן מוזמנות לכתוב לי.

 

תקציר

1. כל המשתתפות קיבלו הבוקר מייל ובו חמש כתובות למשלוח.

2. היכנסו לבלוגים/אתרים של המשתתפות, זה יכול להעשיר אתכן :-)

3. עד ה-7.5, יש לשלוח גלויה בעבודת יד. 

4. לא לשכוח להשאיר מקום לבול בגב הגלויה, לכתוב כמה מילים, ולחתום עם שם ומייל.

5. צלמו את הגלויות, העלו לפייסבוק/בלוג שלכן, ושלחו אליי תמונות, כדי שאוכל להעלות לגלריה משותפת.

6. גשו לתיבת הדואר בסקרנות, והתחילו לקבל גלויות משמחות!

7. יהיה נחמד אם תודו אישית לכל מי ששלחה לכן גלויה. 

 

מוכנות? היכון... צא! :-)

 

 

 

נכתב על ידי , 22/4/2013 13:26   בקטגוריות גלויות, החלפות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלפת גלויות יוצאת לדרך!


בהמשך לפוסט הקודם שלי, אני פותחת את ההרשמה להחלפת גלויות.

במסגרת ההחלפה, כל אחד מהמשתתפים יכין 5 גלויות בעבודת יד, ויקבל בתמורה 5 גלויות שונות, גם הן בעבודת יד.

 

 

 

כדי להירשם, אני מבקשת שתשלחו לי מייל ששורת הנושא שלו, "החלפת גלויות", ובתוכו שלו שם מלא שלכם, כתובת, וכתובת של בלוג/פייסבוק/אתר אינטרנט, או כל כתובת אחרת שתאפשר להכיר אתכם קצת. אם אין לכם כתובת כזאת, לא נורא, זו פשוט הזדמנות להציג את עצמכם אם כן יש לכם בלוג/אתר, וכו'.

 

 

 

אפשר להירשם עד יום ראשון, 21.4.13, בחצות, ולהתחיל כבר לעבוד על הגלויות!
ביום שני, אשלח לכם הודעה ובה 5 כתובות שונות אליהן אתם מתבקשים לשלוח גלויות.

 

 

 

הגלויות צריכות להיות גלויות בעבודת יד, מבלי להגביל לטכניקה מסוימת. זו הזדמנות מצויינת לעשות משהו לא שגרתי, לנסות טכניקה חדשה, לתפור על נייר, לצייר, להכין רקעים מעניינים עם חותמות וצבעים, ליצור קולאז', ואתם יכולים גם להשתמש בטכניקת גלויות ההפתעה.

 

Source: flickr.com via Hagit on Pinterest

 

 

 

על גב הגלויה, לצד הכתובת, הוסיפו כמה מילים עבור מי שיקבל את הגלויה - שיר, ציטוט, מילה אישית, מה שתרצו, וכמובן גם פרטים שלכם, כדי שניתן יהיה להודות לכם.

 

 

 

 

 

יש לשלוח את כל הגלויות עד ה-7.5.13. כלומר, יש לכם שלושה שבועות לעבוד עליהן. בינינו, לא צריך יותר מכמה שעות עבודה כדי להכין 5 גלויות יפהפיות ואישיות, אז אל תחכו לרגע האחרון! :-)

 

צריכים השראה? רעיונות? יש פה לוח מלא גלויות לדוגמה.

 

רוצים ליצור בחברה? אני מזמינה אתכם אליי לבוקר יצירה ביום שישי הבא, 26.4.13.

בבוקר היצירה תוכלו להשתמש בכל החומרים הלא מתכלים שלי, חותמות, פאנצ'ים, סטנסילים, ועוד, ואני אשמח להנחות ולעזור לכל מי שצריך עזרה.

עלות למשתתף, 50 ש"ח.

 

ורגע לפני סיום, אני אשמח אם תשתפו חברים, בני משפחה, וכל מי שיכול להתעניין. זו החלפה פשוטה ומהנה, כל אחד יכול להשתתף בה, וככל שיהיו יותר משתתפים, כן יהיה יותר מגוון ומעניין לכולנו!

 

אם יש לכם שאלות, שאלו אותי בתגובות, כדי שכולם יוכלו לקרוא את התשובות, ו...

 

חג עצמאות שמח! 

 

נכתב על ידי , 16/4/2013 09:37   בקטגוריות גלויות, החלפות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספרון בקופסת גפרורים


עוד החלפה שהשתתפתי בה הגיעה ליעדה, ואפשר לפרסם תמונות.
והפעם, "החלפה קטנה": קופסת גפרורים עם משהו בתוכה.

 

היופי בהחלפות הוא, שהן גורמות לי לחשוב ולהתנסות. להחלפה הזאת, למשל, ידעתי מההתחלה שאכין ספרון קטנטן. אבל לא ידעתי מה יהיה בתוכו, וכך יצא שהכנתי וגנזתי כמה ספרונים - אחד היה עם שרבוטים ידניים, אחד עם ניירות מדוגמים, אחד התקפל לא טוב, ובסוף נזכרתי שאני כבר המון המון זמן רוצה להתנסות בהחתמות. יש לי אוסף חותמות לא קטן, אבל אני לא משתמשת בחותמות בכלל. והנה הגיעה ההזדמנות לנסות את הטכניקות שקראתי עליהן, להשתמש בכל מיני סוגי דיו, ובכלל, ליהנות. ומה יצא בסוף? יצא לי zine קטן, שהתקבל אצל מימי, שקוראת לו מימי zine. אימצתי בחום :-)
בתמונות זה נראה כך:

 

IMG_0199

 

IMG_0200

 

IMG_0201

 

IMG_0202

 

IMG_0203

 

IMG_0208

 

IMG_0210

 

IMG_0214


וההחלפה נשלחה בתוך כיס ג'ינס קטן שגזרתי ממכנסיים ישנים והתאים בדיוק לקופסה:


 


IMG_0216

 

IMG_0217


והאריזה, לקראת משלוח:

 

IMG_0219


כדי לסכם את נושא קופסאות הגפרורים:
כאן אפשר לראות החלפות ישנות שלי של קופסאות גפרורים, וכאן יש עוד אחת.
וכאן יש מישהי שהופכת קופסאות גפרורים לאוצרות ממש.


ומאחר שכל כך נהניתי להתעסק עם החותמות והדיו, המשכתי גם מעבר לקופסה הקטנה הזאת, וקישטתי עוד קופסה שיצאה בדואר עם משלוח אחר:

 

IMG_0223


פה יש חותמת רקע, וחותמת הקוף, והאותיות/מילים הן שאריות של ראב אונים.

 

IMG_0225

 

IMG_0228

 

אגב, לרעיון הזה של קישוט דברי דואר יש שם: mail art. אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.

 

תוך כדי עבודה עם חותמות, יש המון שאריות החתמה שנכנסו אצלי למחברת. למעשה, זו הדרך שלי לנקות את החותמות:

 

IMG_0229


וממש לקראת סיום של הפוסט הענק הזה... לפני כמה שבועות, ראיתי אצל דפי את חותמת הדג היפהפייה הזאת, והיא נתנה לי לשחק איתה קצת. החותמת לא רק יפהפייה, אלא שהיא עשויה מחומר נעים ורך (סיליקון??), ויש בה המון המון פרטים קטנים. התנסיתי בכל מיני סוגי דיו וטכניקות, סתם לשם ההנאה:

 

IMG_0233


ויצרתי אב טיפוס לגלויה, לקראת החלפת גלויות שאני משתתפת בה. שימו לב לכל הפרטים העדינים של הדג:

 

IMG_0236


לסיום, תראו איך נראה סט הצילומים אצלי בסלון:

 

IMG_0242

 

נכתב על ידי , 16/3/2011 08:55   בקטגוריות החלפות, מאולתרים, מיני, zine, חותמות  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיקסד מדיה בשכבות


על העובדה שאני לא מוצאת זמן לעצמי או ליצירה כבר קיטרתי לכם, אז עכשיו אני יכולה לספר שכנראה עברתי שלב. הגעתי למצב שבו נרשמתי להחלפות, ולא זו בלבד, אלא שהשבוע התעוררתי לבד (ניצן המשיך לישון) בחמש בבוקר, כדי ליצור! היה נהדר :-)

 

נרשמתי להחלפה של קירה. אני עוקבת אחרי הבלוג שלה כבר כמה שנים טובות, וההחלפה הזו הייתה הזדמנות מצויינת לשחק קצת. הדרישה הייתה לשלוח יצירת אמנות קטנה, ומכתב. הרעיון הראשוני שלי היה לעבוד על קנבס, אבל אחרי שיטוט של כמה דקות בחדר היצירה הנטוש שלי, פשוט לא מצאתי את הקנבס הקטנצ'יק שחיפשתי, והעיניים שלי נתקלו דווקא בחבילת מעטפות צבעוניות שקניתי ב"ביג דיל". עכשיו תגידו, בכנות, השתמשתן פעם במשהו שקניתן בביג דיל? אני לא :-) איכשהו יוצא שאני תמיד מוסרת את הדברים שאני קונה שם, או שהם מסתתרים בארון. המעטפות האלה היו בדרך לארגז שנקרא "למסירה", והחלטתי שהן יהיו הקנבס שלי.

 

IMG_8243

 

לראשונה עשיתי ווש קל של ג'סו, העברתי אליה תמונה עם מדיום ג'ל (זו פרסומת של שוק הטישירטים בתל אביב), והוספתי קצת ירוק בשוליים, כי שותפתי להחלפה כתבה שהיא אוהבת ורוד וירוק. הייתי כל כך מרוצה מהתוצאה שזה הקפיא אותי. אהבתי מאוד את הקריעות הקטנות בתמונה, ואת העובדה שהזברה יצאה חצי שקופה, ורואים את המעטפה מתחתיה, ולא היה לי מושג איך להמשיך מכאן. חשבתי שכל תוספת תהרוס, אז החלטתי שהעבודה הזו הסתיימה. אמנם לא הרבה עבודה, אבל התוצר מוצא חן בעיניי, אז השארתי ככה:

 

IMG_8244

 

ואז התחלתי מעטפה נוספת. עשיתי שוב, ווש של ג'סו, ועליו קצת החתמה של ניילון פצפצים עם צבע ירוק. אחר כך קצת לכלכתי עם דיו distress חום:

 

IMG_8245

 

בשלב הזה גם גיליתי שהצד השני של המעטפה התלכלך. אז מה :-)

 

IMG_8270

 

על הבסיס שיצרתי, שוב העברתי תמונה. גם זו פרסומת (אני לא זוכרת למה):

 

IMG_8246

 

מה שיפה בהעברות תמונה זה שאף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. אז בתמונה הקודמת, של הזברה, הקריעות שנוצרו מצאו חן בעיניי, אבל כאן קצת פחות. הרגיז אותי שאצל הבחורה השמאלית נתלשו העיניים, ואצל הימנית נתלשו השיניים בצורה שהופכת אותה לערפדית. בכל זאת, החלטתי שאני אוהבת יותר את הימנית, אז מחקתי את השמאלית עם ג'סו:

 

IMG_8248

 

בינתיים, כמו שאתם רואים למעלה, נוצרו רובדים ושכבות וקסטורות מעניינות. עכשיו הגיעה תורה של שכבת הראב אונים (מדבקות מתגרדות). גירדתי קצת מדבקות:

 

 IMG_8251

 

ואז גירדתי מדבקה שונה על הפה שלה, כי לא אהבתי את הקודמת, ופתאום שמתי לב שהבחורה הימנית מרגיזה אותי, ודווקא השמאלית שמבצבצת מתחת לג'סו מעניינת יותר, והמדבקה עם הסלסולים נראית כמו השיער שלה. אז שרטטתי את מה שנשאר מהפנים שלה, בעיפרון:

 

IMG_8252

 

ואז הבנתי שאני אוהבת אותה יותר, הוספתי למעטפה שוליים עם סטייזון ירוק כהה, ומרחתי על הימנית ג'סו:

 

 IMG_8254

 

את השוליים של המעטפה השארתי חשופים מג'סו, כי כבר נוצרו עליהן כלכ ך הרבה שכבות של צבע, מדיום ג'ל, דיו, וזה יצר טקסטורה מעניינת:

 

IMG_8255

 

הוספתי עוד קצת ראב-אונים (הו, כל כך כיף להשתמש בחומרים!! דעו לכם שהראב אונים השחורים אצלי כבר 4(!!) שנים!)

 

IMG_8257

 

בשלב הבא טישטשתי קצת את הראב אונים על ידי ג'סו, ומרחתי קצת צבע רקע ירוק ברקע, וזהו. התלבטתי ארוכות אם להוסיף קצת חותמות, כיתוב, ציטוט, או משהו, והחלטתי שכל תוספת תהרוס. אז זהו, העבודה גמורה:

 

IMG_8263

 

אני מאוד מרוצה משתי המעטפות, ואשלח את שתיהן, למרות שההחלפה היא לפריט אחד.
אני מאוד אוהבת את כל השכבות והטקסטורות שנוצרו, וכל כך נהניתי מהדרך, השלבים השונים, האי-ודאות, פשוט עבדתי וחשבתי תוך כדי עבודה שזה שווה שעות שינה, שזה כל כך כיף, שזה אוויר לנשימה, שזה... אני ממש גרועה בלהתפייט ככה, אבל הבנתם, נכון? :-)

אני מאוד מקווה שהשותפה שלי תיהנה ממה שעשיתי. בחרתי את התמונות האלה אחרי שיטוט  בבלוג שלה, חשבתי שהן מתאימות לסגנון שלה, שהוא קצת hardcore לטעמי, ואני לא חושפת פה את הבלוג שלה, כי אני לא רוצה שהיא תגיע לכאן, אני מעדיפה שזו תהיה הפתעה.

ומה דעתכם? העבודות גמורות? הייתם מוסיפים להן פרטים?

בינתיים, חג שמח!

 

 

נכתב על ידי , 29/9/2010 16:35   בקטגוריות החלפות, העברת תמונה, מיקסד מדיה  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)