לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תיקים, נרתיקים ובדים צבעוניים


בזמן האחרון אני תופרת המון מתנות.
שתי המתנות האחרונות שתפרתי היו לאחותי ולמטפלת של ניצן.
שתיהן חגגו יום הולדת, והערכתי שהן נשים שיהנו מעבודת יד, אז תפרתי להן תיק.

 

התיק הוא אותו תיק דו-צדדי שתפרתי לגלי וקשת, זו גזרה מצויינת,  והתיק מאוד מרווח ונוח בעיניי.

 

זה התיק שתפרתי לאחותי מצידו האחד, בד ג'ינס:

 

IMG_6286

 

ומצידו השני:

 

IMG_6270

 

אני חושבת שאחד הדברים הכי חשובים לי בתיק הוא כיס קטן. אני חייבת מקום לשים בו את הפלאפון והמפתחות! אז בתיק הזה יש כיס. כשמשתמשים בצד אחד של התיק, הכיס חיצוני, וכשמשתמשים בצד השני, הכיס הוא פנימי, אבל בכל מקרה- לא צריך להתחיל לפשפש במעמקיו כדי למצוא את הפריטים האלה, שגם כשיודעים שהם נמצאים שם, לוקח שעה למצוא אותם!

 

וזה הגלגול הקודם של הכיס:

 

IMG_2649

 

לטובת התיקים האלה, גזרתי כיסים ממכנסי טרנינג ישנים של אופיר. זה היה פתרון מאוד פשוט וזמין לכיס, ומאוד מצא חן בעיניי שהוא גדול ורך ומוסיף לתיק עניין. ברגליים של הטרנינג, אגב, אני מתכוונת להשתמש כדי לתפור את תיק עופרה 2 (אבל אם הייתם יודעים מה האורך של רשימת התפירה שלי הייתם מבינים שאין למה לחכות בקרוב :-)).

 

התיק שתפרתי לזהבה, המטפלת של ניצן, זהה לתיק של רחלי, אחותי, מבחינת הרעיון:

 

IMG_6118

 

IMG_6108

 

וזה צידו השני, והתוספות שאיתן נמסר - מחברת עטופה ונרתיק לטישו:

 

IMG_6110

 

גם לתיק של אחותי צורף נרתיק קטן לטישו, ובכלל, בזמן האחרון תפרתי כל כך הרבה נרתיקונים כאלה שהפסקתי לצלם. הנה חלק מהם:

 

IMG_6123

 

אלה הם נרתיקים לחבילות הטישו האישיות, הקטנות. הם מאוד פשוטים ומתוקים, וההוראות פה.

 

IMG_6106

 

המדריך לקניית בדים בנחלת בנימין

לסיום, לפני שבוע הסתובבנו קצת בנחלת בנימין וקניתי בדים וסרטים מקסימים, ורציתי לשתף אתכם ברכישות וגם בקצת רשמים.

קודם כל, כדאי מאוד להכיר את המדריך לנחלת בנימין שהכינה מירי. יש שם מפה עם כל החנויות בנחלת בנימין, ורשמים שונים.

אני מוסיפה קצת רשמים מיום שישי לפני שבוע, סיור קצר ולא מתוכנן.


כל הדברים הבאים נקנו בחנות המקסימה "חלום". בדרך כלל קשה מאוד לזוז שם מרוב אנשים, אבל הגעתי בדיוק כשפתחו, והמוכרת הייתה מאוד יעילה, עזרה לי לבחור סרטים לפי הדברים שהסברתי לה שאני רוצה לתפור, ובכלל, הייתה מאוד נחמדה. החנות לא זולה, אבל הסחורה שלהם באמת ייחודית, והמוכרים תמיד מאוד נחמדים ויודעים לייעץ ולעזור:

 

IMG_2701

 

בדים קניתי ב"קאשי", קצת ב"גולדשטיין", בד יפני יפהפה אחד ב"שוקה", וזהו בעצם.
ב"קאשי", המוכרות תמיד מאוד נחמדות ויעילות, ויודעות לייעץ לגבי סוגי הבדים. גם הפעם השירות היה מצוין, ואפילו קיבלתי חצי מטר בד חינם, בגלל שזה היה הקצה של הגליל.

גם ב"גולדשטיין" מאוד יעילים ונחמדים, והמחירים שלהם טובים.

"שוקה" היא ממש קסם של חנות. יש בה מבחר קטן של בדים, אבל אלה בדים יפניים יחודיים, והמחירים שלהם זולים יותר מהבדים של "מצליח".

מה שמביא אותי לנקודה הבאה - "מצליח". אני בדרך כלל נמנעת מלהיכנס לחנות הזאת כי המוכרות לא נחמדות, לא יעילות, והמחירים שלהם פשוט שערורייתיים. הבדים מסודרים אצלם מאוד יפה, זה נכון, אבל אלה אותם בדים בדיוק שיש בכל החנויות של הנחלה (בסדר, אולי יש להם 2-3 בדים ייחודיים), והמחירים גבוהים ב-10 ש"ח ויותר, והפעם גם בדקתי את זה על בד מסוים אחד - הבד האדום עם הנקודות, שנמכר בהמון חנויות בנחלה. אצלם הוא עולה 35 או 45, תלוי איזו מוכרת שואלים, ואני קניתי אותו ב"גולדשטיין" ב-28. מעבר לזה, הפעם ביקרתי אצלם רק בסלסלת השאריות, כי אני לא קונה שם בדים. לקחתי ליד שארית מתוך הסלסלה שסומנה בצורה מאוד ברורה, "10 ש"ח", וכשניגשתי לשלם המוכרת אמרה שזה עולה 20 (!!). הראיתי לה את השלט, והיא פשוט אמרה, "זו טעות". בקיצור, אין סיבה לקנות שם, באמת. אם ראיתם שם בדים שאתם רוצים תעשו סיבוב בנחלה, ותראו שאפשר למצוא אותם בזול יותר.

דבר אחרון, חיפשתי בד ג'ינס, וזכרתי שבפעם האחרונה שקניתי היתה חנות שמכרה בד ב-8 ש"ח למטר. לצערי לא מצאתי אותה, אבל בגלל שעברתי מחנות לחנות ושאלתי כמה עולה בד ג'ינס, אני יכולה לספר לכם שהממוצע הוא 25 ש"ח למטר, ובחלק מהמקומות ירדו מאוד בקלות ל-15 ש"ח. אז המסקנה הנוספת היא שבהרבה מאוד חנויות אפשר וכדאי להתמקח.

 

אגב, בכפר סבא הבדים יקרים בהרבה. רק להשוואה אחת קטנה, פליזלין עולה בכ"ס 20 ש"ח למטר, ובנחלת בנימין - 12!

 

בתמונה: בד ג'ינס והבדים המנוקדים מ"גולדשטיין", הבד השלישי מלמעלה, טלאים בצבעים מהממים עם בבושקות, מ"שוקה", וכל היתר מ"קאשי". 

 

IMG_2699

 

כל הבדים של התיקים והנרתיקים בתמונות נקנו בנחלת בנימין, etsy.com ונתנאלה.קום.

 

שיהיה שבוע טוב!

נכתב על ידי , 7/8/2011 08:09   בקטגוריות תפירה, תיק  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תיק דולר משופר


לפני חודשים רבים וארוכים, יזמתי החלפת "תיק דולר" בקומונה שהייתה ואיננה עוד.

הרעיון היה לקנות "תיק דולר", שזה תיק ספר הכי פשוט שקונים בחנויות "הכל בדולר" (שזה, אגב, 5 ש"ח!), תיק מבד לבן "מלוכלך" דקיק, וליצור ממנו תיק יפה/מעניין/שימושי יותר.

 

בת הזוג שלי להחלפה הייתה יעל יניב, ולאחרונה, באיחור רציני ביותר, היא סוף סוף קיבלה ממני את התיק.

 

IMG_7196

 

הדבר הראשון שעשיתי כשהתחלתי לעבוד, היה לעשות לו תחתית רחבה יותר, כלומר, "בוקסינג".
אחר כך החלטתי על הכיתוב, שאין מתאים ממנו לתאר את יעל, שאין תחום יצירה שהיא עוד לא ניסתה.

היא מציירת, תופרת, מעצבת אלבומים וכרטיסי ברכה, מעצבת גראפית בתור מקצוע, עובדת עם קרמיקה, מייצרת מיניאטורות מדהימות, מצלמת ומבשלת ואופה ומכינה קינוחים מעולים, ובטוח בטוח שכחתי כמה דברים.

ללא ספק, Jane of all trades.

את הכיתוב החתמתי, ואז צבעתי עם צבעים אקריליים. 

 

IMG_7197

 

IMG_7204

 

בצד האחורי, תפרתי כיס ממכנסי ג'ינס ישנים, וכמו שאפשר לראות בתמונה פה למעלה, יש לתיק גם בטנת ג'ינס.

 

בגלל שהתיק המקורי עשוי מבד זול ודקיק ורציתי שהוא יהיה יציב וחזק יותר, תפרתי לו בטנה מבד ג'ינס עבה.

אבל לא רציתי שהג'ינס יישאר חלק ומשעמם, אז שרבטתי עליו המון סלסולים בתפירה חופשית. למעשה, התיק הוא דו-צדדי. כשהופכים אותו, הוא נראה כך:

 

IMG_7182

 

IMG_7183

 

בד הג'ינס היה פרום בקצה שלו, ומאוד אהבתי את המראה הזה, אז תפרתי אותו ככה:

 

IMG_1052

 

הסרט הצהוב המשובץ נתפר מסביב, הוספתי כפתורים וסרט זיגזג ירוק על הידיות:

 

IMG_7210

 

פה למטה אפשר שוב לראות את החיבור של הגי'נס, עם הפרימה - אני מאוד אוהבת את המראה הזה! :)

 

IMG_7184

 

והוספתי גם כיתוב Enjoy בתפירה חופשית:

 

IMG_7194

 

IMG_7193

 

תודה רבה ליעל על צילום כל התמונות לפוסט הזה!

ואם אתם רוצים לראות תיקים נוספים שהשתתפו בהחלפה:

(אלה כל הפוסטים שהצלחתי למצוא בגוגל)

 

קרן פרפרים

אילאיל

הגר

עלמה7

גליש

יעל יניב

מורן

צליל

זהבית

עדי

 

 

נכתב על ידי , 15/5/2011 07:15   בקטגוריות תיק, תפירה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כתומי


 

לפני הכל, אני רוצה להודות לכם מכל הלב על התגובות לפוסט הקודם. נהניתי מאוד והתרגשתי לקרוא כל תגובה ותגובה. אני חייבת להודות שלא חשבתי שהפוסט הזה יגרור כל כך הרבה תגובות, ואפילו קצת חששתי לפרסם את התמונות של העבודות הראשונות, התמימות והבוסריות שלי. אבל זה היה שווה את המבוכה! :) נשאלתי שאלות לגבי החלפות, ועדיין לא הספקתי לענות, אני מבטיחה לענות תשובות מורחבות בקרוב.

 

ועכשיו, פוסט חדש.

 

כשהייתי בתיכון, הכרתי מישהו בשם "אדומי". כולם קראו לו כך וזה היה מאוד טבעי, עד כדי כך שלקח לי זמן להבין שזה רק כינוי ולא השם האמיתי שלו.

אצלינו בבית יש לנו כתומי.
כתומי זה מישהו שמאוד מאוד אוהב כתום. הכיסוי לטלפון שלו כתום, יש לו נעליים כתומות (למעשה, הוא נעל נעליים כתומות כבר בדייט הראשון שלנו), ובגדים כתומים. לבן שלו יש עגלה כתומה, כסא אוכל כתום, ועכשיו יש לו גם תיק אוכל כתום.

אבל רגע, זו הזדמנות מצויינת להראות לכם עמוד ביומן אמסטרדם שלנו, שמעולם לא העליתי (יתוקן בקרוב): 

 

100_1914

 

וזו תמונה שצולמה לפני כחודש, ביום ההולדת של אופיר:

 

IMG_0482

 

אחרי שהבהרנו את הסיפור הזה, אני אספר לכם שלפני שנתיים, תפרתי לאופיר תיק אוכל.

מזה שנתיים שאופיר הולך עם התיק הזה לעבודה יום יום (!), ולכבוד יום ההולדת שלו השנה, החלטתי לפרגן לו תיק נוסף, והפעם - כתום:

 

IMG_0458

 

הגזרה לתיק היא אותה גזרה מלפני שנתיים, לפי ההדרכה המצויינת של פינק פינגווין. זה תיק טלאים דו-צדדי, ואני קצת הגדלתי אותו הפעם, וגם הוספתי טריק. עבודת הטלאים מלפני שנתיים הספיקה לי, אז החלטתי לרמות, ובמקום לתפור הכל בשיטה המסורתית, גזרתי את הריבועים, וגיהצתי אותם על פליזלין. אחר כך תפרתי תפרים חיצוניים.

 

אגב, הצטברות הבדים הכתומים אצלי איננה מקרית כלל ועיקר. למעשה, בכל פעם שאני קונה בדים, אני דואגת לקנות גם כתומים למיניהם.

 

כך זה נראה אחרי הגיהוץ, לפני התיפורים:

 

IMG_0400

 

והתיק הגמור:

 

IMG_0453

 

IMG_0454

 

התיק הזה דו-צדדי, וככה הוא נראה מצידו האחר:

 

IMG_0459

 

IMG_0462

 

ההדרכות של פינק פינגווין מאוד מוצלחות, נסו ותיהנו :)

נכתב על ידי , 29/4/2011 02:08   בקטגוריות תפירה, תיק  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



A woman can't have too many bags


תודה לכולם על התגובות לפוסט הקודם. ניצן באמת מתוק נורא, ונעלי האצבע המתוקות האלה הן מתנה מעדי (כנסו, כנסו!!! יש שם עוד תמונה של הכפכפים), והן מ-Gap.

 

____

 

אני שונאת לקנות בגדים. שונאת. הרעיון לצאת לחנויות, לכתת רגליים, למדוד בגדים, להתאכזב, ולהמשיך להשתרך בין חנויות מייאש אותי. אבל בגדים הרי צריך, ולכן מדי פעם אני באמת יוצאת לקנות בגדים, אבל כמעט תמיד חוזרת עם תיק (ובשנים האחרונות, מאז שנכנסה לחיי היצירה, אני תמיד חוזרת עם שקיות של "הכל בדולר", סדקית, בדים, נייר, וכדומה).

 

על הרעיון הזה התבססתי כשהכנתי לגלי ולקשת תיקים ליום ההולדת. אני יודעת שיש להן תיק. אז מה? ;-)

 

את הגזרה לתיק לקחתי מפה. זה תיק דו צדדי, או בעצם - שני תיקים.

הגזרה נראתה יחסית פשוטה ולא מאיימת, אז העזתי לשנות קצת, ותפרתי אותה מארבעה בדים שונים, במקום שניים (כלומר, עשיתי לעצמי עוד קצת עבודה). דבר נוסף שלא כתוב בהוראות ועשיתי, זה לגהץ פליזלין על צד אחד, ואני מאוד מרוצה, כי זה מייצב את התיק.

 

ומאחר שתמונה אחת שווה אלף מילים, טדאאם -

 

צד אחד:

 

IMG_9080

 

מבט פנימה:

 

IMG_9082

 

והופ, הופכים לצד שני ויש תיק חדש:

 

IMG_9084

 

IMG_9083

 

מבט פנימה:

IMG_9085

 

אני מדגמנת את התיק (על המצלמה, אופיר אזולאי-רוזנס):

IMG_9090

 

וזה התיק השני שתפרתי (התמונות באדיבות קשת):

 

CIMG5279 (2)

 

והצד השני שלו זהה לזה של התיק הקודם:

 

CIMG5277

 

כל הבדים מ-Etsy, והבנתי שהבדים הלבנים עם הפרחים אזלו ואין למצוא אותם. חבל, הם כל כך יפים!

אני מאוד מרוצה מהתוצאה, הגזרה מאוד יפה בעיניי, והתיק גדול ונוח.

קשת וגלי - זאת עוד הזדמנות להגיד לכן מזל טוב! ואני מקווה שתיהנו מהתיק - משני הצדדים שלו! :-)

 

נכתב על ידי , 2/12/2010 10:51   בקטגוריות תיק, תפירה  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)