לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גם לי יש סטייל ;-)


בבלוגי היצירה, מסתובב עכשיו מימ (meme) חמוד - בלוגרים מחלקים את אות הסטייל לשמונה בלוגרים אחרים, ומספרים שמונה פרטים לא ידועים על עצמם.
קיבלתי את המחמאה (בלוגרית עם סטייל, בכל זאת! :-)) ממלי חוט ומחט, צליל, מימס, המדענית, וכרמל, והנה אני פועלת לפי הכללים:

 
1. אני שונאת ביורוקרטיה ולא יודעת להתמודד איתה. כל מה שמצריך למלא טופס, לשלוח פקס, להתקשר ל-XYZ מהבנק/ביטוח/חברת חשמל, יידחה ככל האפשר. או עד שינתקו אותי מהחשמל. או יעקלו לי את חשבון הבנק.

 

2. למעשה, אני חייבת לאופיר את האהבה שלי לצילום, ואת העובדה שאני מסתובבת עם מצלמה כל הזמן. כשהכרנו, לפני שמונה שנים, הוא קנה מצלמה דיגיטלית והסתובב איתה בכל מקום. היינו הולכים לטייל, והוא היה מצלם המון. בזמנו זה היה לי קצת מוזר, והרגשתי קצת חוסר סבלנות אל מול כל העצירות האלה. זמן קצר אחר כך קניתי מצלמה זהה לשלו, והיא הייתה איתי בתיק קבוע במשך שש שנים (בערך, אופיר, בערך! :-)), עד שהוא קנה לי חדשה. היום שנינו נהנים מאוד לטייל ולצלם ביחד, ואני בכלל לא שמה לב לעצירות האלה, כי הן חלק מההנאה שבטיול.

 

3. אני לא מתאפרת, אבל מגיל 15 בערך, אני שמה פס שחור בעיניים, ולא יוצאת בלעדיו מפתח הבית.

 

4. אמנם יש אצלי בלגן תמיד, אבל אני מאוד מסודרת. אין סיכוי שאני לא אמצא משהו שאני צריכה. אני יודעת בדיוק מתחת לאיזו ערימת נייר הוא נמצא.

 

5. נולדתי בחורף, אבל אני שונאת חורף. אני לא אוהבת שקר לי, לא אוהבת גשם, מפחדת מסערות, רוחות, ברקים ורעמים. למזלי החורף שלנו קל וקצר מאוד, אבל אני ממש רוצה שיעבור כבר. קר לי!

 

6. יום ההולדת שלי היה ביום שישי לפני שבועיים, ב-3.12. תכננתי לכתוב פוסט באותו יום, אבל השריפה בכרמל גרמה לי להרגיש שזה לא זמן מתאים, ובינתיים זה התיישן.
ככה התחיל הפוסט, שנגנז:

"כל 19 שנים, מתלכדים התאריך העברי והלועזי.
היום מתלכד התאריך הלועזי שבו נולדתי עם העברי.

ואני לא בת 19..."

 

בהזדמנות זו אני אשתף אתכם בתמונות מאותו בוקר:

 

024

 

025

 

7. אמנם קיבלתי את הפרס על "סטייל", אבל למעשה, אין לי סטייל בכלל. לכבוד יום ההולדת שלי חשבתי לבקש סטייליסטית צמודה, ואפילו דיברתי עם מישהי שמאוד מצאה חן בעיניי (רביד מנשה). בסופו של דבר הגעתי למסקנה שבמילא אני לא איישם שום דבר, אז דחיתי את זה לשנה הבאה.

 

8. אני שונאת את פייסבוק, ונכנסת לשם לעתים נדירות בלבד, רק כי לא נעים לי ש-X, Y, או Z ייעלבו כי לא אישרתי להם חברות.

 

לסיום, בגלל שאני מגיעה למשחק הזה אחרי שהוא כבר מסתובב הרבה זמן, אני מעבירה את השרביט לכל מי שרוצה להשתתף ועדיין לא הצטרף. כתבו פוסט, ספרו על עצמכם, והוסיפו קישור בתגובות. אני מאוד נהנית מהמשחק הזה וקוראת בשקיקה את כל האנקדוטות הקטנות האלה שאנשים כותבים.

 

אגב, אם אני אקח לרגע את הסטייל בצורה הכי מילולית שלו, אז יש כמה נשים מלאות סטייל, שהייתי שמחה ללמוד מהן. הן תמיד לבושות נורא מעניין, צבעוני יצירתי, ובצורה הכי טבעית ודרך-אגבית ("זה? צמיד בשני שקל! וזו? גופיה שלקחתי מהארון של בעלי" - מכירים את אלה? ;-))  אורית, קיפודים, ורחלי - תמיד כיף להסתכל עליהן, תמיד יהיו להן פריטים ושילובים מעניינים. מפרגנת! :-)

 

ובחרתי להמליץ על בלוגים טובים שאני חושבת שיהיו פחות מוכרים למי שקורא כאן:

 

הבלוג של אופיר - אם נתעלם מכמה פוסטים מביכים ;-), אופיר תמיד שם לב לכל הדברים הקטנים והמעניינים, הוא תמיד הולך עם מצלמה, ואפשר לסמוך עליו שיהיו לו סיפורים משעשעים על כל תמונה, למה הוא צילם אותה, איפה, ומה קרה אחר כך. לצערי הוא לא כותב ומפרסם מספיק, אבל נראה לי שבימים הקרובים יהיו שם תמונות מעניינות. ;-)

 

Plushable - כי היא רק בת 24, וכבר כזאת יזמית מוכשרת. (פוסט לדוגמה)

 

אני בדרך כלל לא קוראת בלוגי אופנה (ראו סעיף 7 לעיל), אבל השניים הבאים יוצאים דופן כי הכתיבה שלהם מעניינת אותי ואני מוכנה לקרוא על כל דבר שהן יכתבו! :-)

 

המלבישה - הבלוג של שלי גרוס, שופוהולית, כותבת, עורכת, מעצבת, מאיירת ואמא לשניים (אבל זה בהתנדבות). מצחיק, שנון, מעניין, וחכם. (פוסט לדוגמה שמוקדש באהבה גדולה לנמר שלי)

 

פלאפל פאשן - בלוג כייפי ומעניין, הכתיבה שלה מבריקה (פוסט לדוגמה).

 

אני מבטיחה להמליץ על עוד בלוגים מצויינים בהקדם, אבל מפסיקה כאן להיום.

תודה רבה למלי חוט ומחט, צליל, מימס, המדענית, וכרמל שבחרו בי כבלוגרית עם סטייל, ושהשמש תמשיך ככה! :-)

 

  

נכתב על ידי , 16/12/2010 09:28   בקטגוריות מימ, קישורים  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)