לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

השראה עירונית


תודה לכל הנרשמות, איזו היענות נהדרת יש להחלפת הגלויות! אנחנו כבר ארבעים ואחת משתתפות, וזו תהיה החלפה מגוונת ומאתגרת. אם עוד לא נרשמתם, זה הזמן, ואין מה לחשוש! זו הזדמנות ליצור משהו קטן, להתנסות, ליהנות, ולקבל דואר! מתי בפעם האחרונה קיבלתם דואר צבעוני ומשמח?

 

אני גם מזכירה לכם שביום שישי הבא יהיה אצלי בוקר יצירה להכנת גלויות, ואפשר להירשם במייל. כל הפרטים בפוסט הקודם.

______________________

 

והיום, פוסט שכולו גלויות עירוניות שעושות לי שמח בלב וממלאות אותי בהשראה: דוגמאות וצורות, צבעים, קילופים, השפרצה, חלודה, שגורמים לי לרצות לרוץ מיד וליישם; להפוך את הדוגמאות האלה לציורים ושרבוטים, ליצור מהם תיפורים מעניינים, להדביק את התמונות, לכתוב עליהן, לסובב אותן כדי ליצור דוגמה אחרת! יש כל כך הרבה אפשרויות! מאיפה מתחילים?

 

חלודה על דלת:

 

IMG_2880

 

ועוד חלודה, על אותה דלת, מזווית אחרת:

 

IMG_2879

 

נזילות צבע על קירות:

 

IMG_2867

 

IMG_2088

 

ועל המדרכה:

 

IMG_2159

 

ודלתות מתכת צבועות:

 

IMG_2518

 

IMG_2284

 

ודוגמאות יפהפיות, שיכולות בקלות להפוך לסטנסילים/שבלונות מרהיבים!

 

IMG_2287

 

IMG_0531

 

IMG_0500

 

גם לכם זה מגרה את הדמיון? עושה לכם חשק ליצור? 

אני אתחיל לעבוד עם הצורות האלה, ונראה מה יצא. אולי אפילו גלויות! ;-)

 

 

נכתב על ידי , 18/4/2013 09:14   בקטגוריות השראה, צילום  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי שמביט בי מאחור לא יודע מי אני...


 

אני מאד אוהבת לצלם, ולמעשה הגעתי ליצירה דרך צילום. אבל אני עדיין לא מצלמת אנשים, בעיקר כי מביך אותי לפנות אליהם. וכך אני נשארת עם הרבה מאוד תמונות גב. לפני שאציג לכם את תערוכת תמונות הגב שלי, אני רוצה לספר לכם על פרוייקט נהדר.

כבר שנים שאני רוצה להיות חלק מפרוייקט "100 אנשים זרים", אבל עד שאני אאזור אומץ, אולי אתם תרצו לנסות.

 

פרוייקט "100 אנשים זרים" נועד לעזור לאנשים ללמוד איך לצלם אנשים אחרים. הרעיון מאחורי הפרוייקט הוא לצלם 100 אנשים זרים (תפס אתכם בהפתעה, אה? ;-). זה הכל. זה אולי נשמע פשוט, אבל כדי לצלם אנשים צריך כישורים חברתיים ויכולות צילום, והאתר מספק טיפים נהדרים (לחיים, אפילו, לא רק לצילום ;-)), ואפשרות שיתוף בתהליך. זה מאד מעניין בעיניי, ואני ממש מקווה להצליח לעשות את זה בעצמי יום אחד.

 

בינתיים, יש לי רק תמונות גב. :) 

 

 

IMG_2050

 

IMG_2029

 

IMG_2028

 

IMG_1306

 

IMG_3022

 

IMG_3019

 

101_6780

 

IMG_1388

 

ומה אתכם? אוהבים לצלם אנשים? מצליחים לצלם אנשים זרים? מה התובנות שלכם לגבי התגובות של המצולמים?

 

נכתב על ידי , 4/12/2012 11:26   בקטגוריות צילום  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמנות אורבנית


הפעם פוסט תמונות בלי הרבה מילים.

טיילנו אתמול בתל אביב, וצילמתי יופי עירוני צבעוני (שאני מתגעגעת אליו כל כך!).

כל התמונות צולמו ב-iPhone ועברו דרך אינסטגרם.

שם המשתמש שלי: hagitaz.

 

 

IMG_0705

 

Tel Aviv

 

Tel Aviv

 

Tel Aviv

 

Tel Aviv

 

Tel Aviv

 

Tel Aviv

נכתב על ידי , 24/10/2012 09:09   בקטגוריות תל אביב, צילום  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צבעים בנמל


תזכורת: יש השבוע שתי סדנאות דומינו, אחת ממש היום, בערב, ואחת ביום רביעי בבוקר. כל הפרטים פה, ואפשר להירשם במייל.

____________________________

 

בשבת ביקרנו בנמל יפו.

ראינו ציורי גרפיטי צבעוניים ומדהימים:

 

IMG_1324

 

IMG_0143

 

וגם סוס לבן ענק ומרשים כל כך - אני אוהבת איך שכל הכבלים הופכים לחלק מהציור!

 

IMG_1318

 

גם בלי הגרפיטי, הנמל מלא בצבעים מעניינים מאוד. פריטים מכוערים לכאורה שמרכיבים תמונה צבעונית ועשירה.

זו התמונה הכי אהובה עליי מהנמל. משהו בכיעור הצבעוני הזה מקסים אותי:

 

IMG_0153

 

ויש את הדליים הצבעוניים האלה להוצאת פסולת מבניינים שעוברים שיפוץ. אני תמיד מצלמת אותם.
כשעוברים על ידם תמיד יהיה מי שיגיד, "זו המצאה ישראלית"! אז אני שואלת אתכם, זו באמת המצאה ישראלית? :)

 

IMG_0141

 

ואכלנו בשוק האוכל. מלא חנויות קטנטנות ומעניינות, ריחות וטעמים:

 

IMG_0155

 

ואם אתם מחובבי הבירה, מספרים שממש בקרוב ייפתח בשוק ה-Beer Market. שווה לעקוב ;-)

 

ויש גם את "בית הבראה לצעצועים" (באנגלית כתוב: Toy Museum), מקום קטנטן עמוס צעצועים שהזכירו לנו את הילדות:

 

IMG_0134

 

היה חם וכיף וטעים, ומלא השראה, וחשק לעוד.
וטוב שכך כי בעוד כמה שבועות ייערך בנמל יריד חגיגי ומשתתפות בו כל כך הרבה יוצרות מעניינות, שאני כבר לא יכולה לחכות!

 

netanella

 

ואם אהבתם את הפוסט הזה, אולי תאהבו גם את אלה:

 

גרפיטי בנמל יפו

השראה בנמל (תל אביב)

 

נכתב על ידי , 10/9/2012 10:24   בקטגוריות צילום  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)