לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MYY LIFE NOT HAPPY




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008


אמ.. טובב בו נתחיל "><

כן כן אני ילדה עוד סתם ילדה ...

אם יחודים מישלה.. :)

לא אוהבת להיות בדיכאון ואם אני כן  אז זה הורס לי תחיים

שונאת לישמוע דיכאן !!!

אמ... אה ולא מנסה לחרוט על עצמי ולא מעיזה ..

קיצור דיכאון בשבילי : | שאין מצב רוח .. זה הכול ..

...


אמ .. כן עוד מאת לחברת טובה שלי יש יום הולדת אמ כן עוד  [חודשים ] :P

כבר מתחילה לתחננן מה לעשות לה . ..

אני והיא לא מאותה כיתה אבל אני לא יודעת אם היא יודעת ..

אבל היא הילדה הכי הכי חשובה לי :-[

 

אמ ..  1. חברה הכי טובה שלי :P

2.____צונצר__

3.___צונצר_

 

OK OK I NOW I LIKE TO לבלבל תשחל .. זה ניגמר תגיבו תגיבו [ מה אפשר ליקנות לה ]

 לא תגיבו בעיות שלכם .. "><

 

 

נכתב על ידי IT IS ME YES ?... , 15/6/2008 16:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כן כן .. בלוג חדש : [    

לא לא ידעתי שאני יפתח בלוג סתם היתחשק לי .."><

 

" מתי שאת ניראת הכי שמחה הילד

 שיוהב אותך ישאל למה את עצובה "...

 

משפט כול כך נכון לא לגבי ...

 

טוב נתחיל פו בבלוג אספר מה אני מרגישה ...

לא חושבת שהייה דברים שמחים ולא עצובים ר עלי אני בכללי ...

 

מי: חסוי ...

נכתב על ידי IT IS ME YES ?... , 15/6/2008 15:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  IT IS ME YES ?...

בת: 29




13

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIT IS ME YES ?... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על IT IS ME YES ?... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)