לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  UnderCuver*

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

חיוך מזוייף.


מתברר שאני שחקנית מצויינת.

אף אחד לא מבין שרע לי בלי שאני אסביר לו. אפילו האנשים הקרובים אליי ביותר.

איך לעזאזל, איך הגעתי למצב הזה שאני צריכה להסתיר את הרגשות שלי? אף אחד לא שם לב מתי החיוך שלי אמיתי או מזוייף.

מתי התור שלי להיות מאושרת באמת, כמו שצריך, באופן שלם ומושלם יגיע?

מתי גם אני אזכה בחיבוק הזה של מישהו שאוהב אותי?

מתי מישהו חדש ייכנס לחיים שלי וישנה אותם מהקצה לקצה ככה שבמקום להיות אחרונה בתור אני אהייה ראשונה?

אז הנה, גם השמים וגם אני בדואט של דמעות.

אני מרגישה פתאום את הקור המצמרר הזה, ואני רואה את טיפות הגשם שנאספו לי על החלון.

המצב הזה הוא הנוראי ביותר.

להרגיש רע ולא לדעת בדיוק למה.

ואני בטוחה שמחר ברגע שאני אכנס לכתה שוב החברות שלי יחבקו אותי, ושוב אני אאלץ חיוכים, ושוב אף אחד לא ישים לב לזה שבכיתי היום.

זהו, המקום שלי זה בתיאטרון. אף אחד לא שם לב כמה רע לי. אני מסתירה את זה כל כך טוב.

ואני מתה לצעוק, מתה לצרוח, בלי סיבה, סתם להוציא את מיתרי הקול שלי החוצה עד שאהיה צרודה, לצרוח חזק חזק בלי להגיד מלה, פשוט לצעוק.

והעולם ישמע אותי, ופתאום יבין שלא הכל דבש.

פתאום העולם והאנשים שחיים בו יבינו שדניאל היא רק דמות שמוצגת על מרקע, אבל היא לא אמיתית.

כי דניאל האמיתית, לא מסוגלת לפרוץ החוצה.

 

 

 


 

 

 

עריכה *20:00

זה לא הנושא הכי קשור בעולם, אבל זה כזה מצחיק XD

-אהממעודדאהמ-

זה מהספר יומנו של חנון -

"בחיי שאני לא מבין מה עובר על הבנות בימינו. ביסודי הכל היה הרבה יותר פשוט: מי שרץ הכי מהר בכיתה, כל הבנות היו דלוקות עליו.

בכיתה ה' רוני מקוי רץ הכי מהר.

בחבטיבה זה הרבה יותר מסובך. עכשיו זה הולך לפי הבגדים שאתה לובש, כמה כסף יש לך או כמה חמוד הטוסיק שלך או משהו בסגנון.

ילדים כמו רוני מקוי פשוט לא מבינים מאיפה הדבר הזה נחת עליהם."

XD

ספר מצחיק :P

שווה קריאה ^^

 

נכתב על ידי UnderCuver* , 27/10/2008 21:50  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אכלת לי את השניצל ;;



ציטוטיישן D:

הגעתי למצברוח של ציטוטים .

 

סיטואציה:

אני חותכת סלט, ליבי מנשנשת.

ליבי: "לקחתי שניצל"

אני: "לאא! לא יהיו לי מספיק בסלט!"

ליבי אוכלת את השניצל.

אני: "פגעת בי קשות, אכלת לי את השניצל"

 

סיטואציה:

אני וליבי חוצות צומת באלכסון.

אני: "אלכסון זה אסון"

ליבי: "אז אנחנו אסון טבע"


אממממ, כלום.

פשוט משעמם לי אז כל היום אני כותבת פוסטים חסרי פואנטה -.-

סליחה [?]

לא עשיתי שיעורים בערבית ><"

אוו שיהייה .

אני אצא מזה איכשהו DD:

נכתב על ידי UnderCuver* , 25/10/2008 23:18  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שביל צדדי, עוד כביש מהיר, אל אלוהים.


אולי זה רק מזג האוויר המשתנה הזה שלא מפסיק להשתגע, קר חם יובש לחות.

מה שאני יודעת הוא שאני צריכה שינוי.

אני צריכה... לא יודעת.

אולי להפסיק משהו שמכאיב לי, אולי לעשות משהו שייתן לי תפנית ?

שישנה את חיי לגמרי, שיימצא לי מישהו לחבק, כתף לבכות עליה, או אולי אהבה ?

או שאולי אני פשוט צריכה לסלול כביש נוסף שפונה לכיוון השני,

אולי אני צריכה לחפש את השינוי הזה במקום אחר ?

או אולי שביל צדדי, קיצור דרך, שיוביל אותי למקום אליו אני רוצה להגיע ללא פיתולים ומהמורות.

לא, כי אז אני נוגדת את הדבר שאני הכי מאמינה בו, מה שצריך לקרות ייקרה.

אני לא יודעת.

או שאולי כל מה שאני צריכה הוא כביש מהיר, לא לעצור עד לרמזור האדום הבא.

לנסוע ולנסוע...

עד שאמצא לי מקום מבטחים, מקום אך ורק בשבילי.

מקום בו אני אוכל להסיר מעלי את הזבל ואת הליכלוך שעוטפים אותי.

 


 

סליחה, אני במצב רוח של מטאפורות ><

זה יצא פואטי P:

אבל זה כל כך נכון .

נכתב על ידי UnderCuver* , 25/10/2008 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUnderCuver* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UnderCuver* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)