לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Girru’’s Lifestyle

לחיות בשביל למות - כי ככה זה חיים~


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

סמינר מובילים שווווווווה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


יצאתי לסמינר והוא היה שווה D:
אין לי מילים לתאר ^-^ היה כיף!
התחתנתי עם מלא אנשים :) כשאשיג תמונות אני אוסיף P:
היה פשוט נהדר. מעולם לא הפגנתי כ"כ הרבה מעצמי עד עכשיו ואני שמחה שעשיתי את זה. אני לרוב שקטה והסמינר עזר לי להוציא את כל מה ששמרתי בפנים כל השנים האלה.
התנאים ביער היו טובים משחשבתי והאנשים מדהימים B: כלומר אפילו אם מישהו עמד מול כל המחנה ועשה פשלה ענקית כולם מיד עודדו אותו ומחאו לו כפיים. זה ממש טוב לדעת שיש אנשים כאלה אפילו אם לא ממש רואים את זה ביומיום.
מה שהכי חבל בסמינר זה שכולם גרים רחוק אחד מהשני. פגשתי המון חברים ממצפה רמון ומראש העין ומעוד מקומות ותהייה לי בעיה לפגוש אותם שוב. הנוע"ל (או הנע"ל כפי שאנחנו מקן קריית יובל מכנים אותו) חייבים להבין ששבוע זה ממש לא מספיק לנו. סוף סוף יש לי חולצת תנועה D: אפילו שאני בנוער העובד והלומד לפני איזה חודש XD
אני חייבת לציין שהשירותים לא היו הכי נוחים בעולם. בחצי מהמקרים היה יותר נוח להכנס לשירותים של הגברים.. אבל לא עשיתי את זה הרבה כי היה ממש מסריח שם XD היום בבוקר התעוררתי ב7 ושכבתי בכהות חושים וניסיתי להבין למה אין את המוזיקה הנוראה שתמיד יש שם על הבוקר ^-^ זה היה די מצחיק ><;
אני אנסה לכתוב כמה ציטוטים שווים שהיו:
(באוטובוס) מישהי:"תראו! סוסים!"
כולם:"מה? איפה?"
מישהי אחרת:"לא זה פרות.."
 
המדריכה:"כולם עיניים לסטייק!"
 
מישהי*בקול אדיש*:"יש לי דבורה בחולצה" (היא מרימה את החולצה מלמטה ויוצאת דבורה)
 
טוב אני אפרסם שוב כשאסיג תמונות 3:
נכתב על ידי , 24/7/2008 19:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGirru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Girru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)