לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Dont Know


החיים הם אחלה שאתה בן 8. וגם כשאתה בן 18.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

הרהורים


חחח אני לא מאמין שאני כותב פה בבלוג הדבילי הזה חח המקום ההזוי ההוא שלפני 5 שנים ככה היה נקודת מפלט מגניבה. אז אני מניח שאולי גם היום.. אפשר לפרוק פה את הרהורים והמחשבות..

נתחיל ישר, נמאס להיות לבד. 

יש לי תחושה שאני במין כיוון חיובי כזה היו לי כמה שיחות מוטיבציה שעזרו לי לקחת את עצמי למין כיוון חיובי.. לא יודע,מקווה שיהיה טוב בסוף.. חייב להשתחרר,פשוט חייב. עם כל הכבוד לצבא ולתפקיד ולמשמעות שיש מאחוריו. המקום הזה מנוון את השכל והגוף. צריך למצוא לחרא הזה פתרון... אחת בעוד חצי שנה יהיה טוב,יהיה מדהים.. או שלא?.. כי בתכלס בצבא אני יוצר איזה קשר חברתי עם אנשים שונים חודשים ובבית זה אותם חברה..לא שקע איתם,להפך אני נהנה מאוד עם חברי הילדות אבל.. איך אני אכיר ככה אנשים חדשים? מישהי חדשה? נראה לי שהתגברתי על דניאל.. לקח רק שנתיים. אוף. לא כיף. 

נכתב על ידי SHULA R.I.P , 29/4/2015 22:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרהורים


חחח אני לא מאמין שאני כותב פה בבלוג הדבילי הזה חח המקום ההזוי ההוא שלפני 5 שנים ככה היה נקודת מפלט מגניבה. אז אני מניח שאולי גם היום.. אפשר לפרוק פה את הרהורים והמחשבות..

נתחיל ישר, נמאס להיות לבד. 

יש לי תחושה שאני במין כיוון חיובי כזה היו לי כמה שיחות מוטיבציה שעזרו לי לקחת את עצמי למין כיוון חיובי.. לא יודע,מקווה שיהיה טוב בסוף.. חייב להשתחרר,פשוט חייב. עם כל הכבוד לצבא ולתפקיד ולמשמעות שיש מאחוריו. המקום הזה מנוון את השכל והגוף. צריך למצוא לחרא הזה פתרון... אחת בעוד חצי שנה יהיה טוב,יהיה מדהים.. או שלא?.. כי בתכלס בצבא אני יוצר איזה קשר חברתי עם אנשים שונים חודשים ובבית זה אותם חברה..לא שקע איתם,להפך אני נהנה מאוד עם חברי הילדות אבל.. איך אני אכיר ככה אנשים חדשים? מישהי חדשה? נראה לי שהתגברתי על דניאל.. לקח רק שנתיים. אוף. לא כיף. 

נכתב על ידי SHULA R.I.P , 29/4/2015 22:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  SHULA R.I.P

גיל: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSHULA R.I.P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SHULA R.I.P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)