לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלאק עזרה וביקורת


בלוג שעושה הכל כדיי לעזור לאנשים בכל דבר אפשרי :)

Avatarכינוי:  שי ( =

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2009

פוסט מס' 23


 

היי

תודה רבה לכל מיש הגיב בפוסט הקודם =]

למרות שאין כל כך הרבה תגובות ,

אני ממשיכה לעדכן D:

 

 

כפתורים / קרדיט

 

   

  

 

 

 

פיקסלים / מיקס

 

       

 

 

 

 

 

 

 רקעים למחשב / מהתקייה האישית שלי

 

 

 

 

 

טקסטורות / לכפתורים

 

 

 

  

 

 

 

תמונות לעיצובים / קרדיט

 

   

  

  

 

 

סמיילים לישרא / אני הכנתי

 

    

 

 

   טקסטורות / לבאנרים

 

 

 

* מצטערת שיש רק אחד , האחרים נמחקו לי D :

 

 

אנימציות / אני לא יודעת מה זה .. =]

 

 מגה אנימציות - איש התירס להורדה   מגה אנימציות - איש התירס להורדה   מגה אנימציות - איש התירס להורדה   מגה אנימציות - איש התירס להורדה

 מגה אנימציות - איש התירס להורדה   מגה אנימציות - איש התירס להורדה   מגה אנימציות - איש התירס להורדה   מגה אנימציות - איש התירס להורדה

 מגה אנימציות - איש התירס להורדה   מגה אנימציות - איש התירס להורדה

 
 
רקעים / מיקס
 
 
 
שמות לבלוגים / מקורי , אני חשבתי על השמות האלו

 

mix

drep

doren

romix

korel

spriz

tix

 

* זהו לבינתיים ..

רצים עוד ? , תבקשו בתגובות =]

 

 

משפטים ליומן / אני רשמתי אותם

 

לא משנה כמה תתכנן את זה קודם, אתה תמיד תשב באוטובוס בצד של השמש

סלט זה לא אוכל זה האוכל של האוכל בישול זה עבודה לנשים, עד שזה מגיע למקצוע

נשים רואות ירוק במסך הטלוויזיה וישר מחליפות ערוץ, אפילו לפני שידעו שזה דשא של מגרש כדורגל

אם תחייג מספר שגוי תגיע לערבי, ולהיפך לא משנה מה, תמיד כשתעלו לאוטובוס יישבו בסוף אתיופים

אין בובות מיוחדות , כמוני .

 

* אם אתם רוצים עוד תכתבו בתגובות D :

 

 

מבצע :

 

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.

 

תפוסים : 2 ,

 

גמרתי את הפוסט ..

עבדתי עליו שעות !

מקווה שאהבתם ,

 

תגיבו ?

מחזירה תגובות לכל המגיב :]

 

נכתב על ידי שי ( = , 2/1/2009 16:09  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

10,903

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשי ( = אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שי ( = ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)