לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


לחייך לא עולה כסף, אבל שווה זהב ..

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 257179659 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

ישרא דפוק -.- | סוכות | עיצוב חדש


 

 

שלום לכולם P:

מה שלומכם ? איתי הכל טוב..[=

אממ..טוב אז אני יודעת שמלא זמן לא עשיתי עדכון..זאת לא אשמתי .!

הישרא-בלוג שלי התפגר..הוא לא נתן לי לכתוב תגובות או לשנות עיצוב או להכנס

לבלוג..כמו בחרם ממש -.-

אז עכשיו אני מעדכנת ממחשב של חברה שלי [מאי]

רציתי לאחל לכולם חג-סוכות שמח וכיף ומקווה שבקרוב אני יוכל לעשות עוד עדכון

מהמחשב שלי..אז ביי ביינתים ^.^

 

 

_________________________

 

עיצוב חדש !!! D:

איך ? *תגובות*

נכתב על ידי , 14/10/2008 15:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,618
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל( s h i r ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ( s h i r ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)