לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כנסווו =DD


מה קורה אנשים?!? הכול טובב?? כנסו לבלוג הכי בלוקק חחחח =D מקווהה שתהנו יאלהה ביי מקווהה שהייה טובב בעזרת ה' חופשש נעים ...18.6\08 ובהצלחה לאלה שסיימו יב' !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

אהבהה?


אהבה?? !!

בטח שאתם יודעים אבל זה הנושא הכי הכי שכולם סובלים ממנו ..

אבל כולם נהנים לפחות לא.?1..

אני לא יודעת באמת להגדיר לכם אותהה...

כי האהבה זה נושא קשהההה אבל ארוךך...

משהואא שכתבתי על האהבה הזאת ....=))))))))

הייתי רוצה לחפש אותך בדמעות

הייתי רוצה לדמיין משהוא שלא קייים

אבל האהבה לא רוצה לעצור

אלוהים נתן ולקח לי את הכוח להמשיך

רק דבר אחד לא הייתי רוצה לוותר עליו ..

 הייתי רוצה למצוא משהוא שהוא לא שם

תמיד ללכת בדרך  לא ברורה

להבין למה זה ככה כי לפעמים זה נגמר

הייתי רוצה לחפש אותך בתוך הכאב

לחכות לעוד דמעה שתזכיר כמה שכואב ..

 מקוהה שתבינו את זה ....

 

עוד אחד אחרון ....

 

כמה שיותר כואב ככה יותר מרגישים את מה שיש בפנים!...

וכמה שאנשים אוהבים את זה ... אבל הם בס"הכ כלוםם תחפשי את האמיתים שבך לא את אלה שרק מנסים להיות הכי טובים !..

 

 

 

מה שאתם רוצים לכתובבב וגם להרגישש ...

מה שבלב שלכםם..

תכתבו כאן בבגלוג הזהה..

ולא רק על האהבהה.. !!..

ומה שבראש שלכםםם...

שהייה לכםם חופשש נעיםם...

 

נכתב על ידי diklausha , 18/6/2008 10:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה??!?.. כנסוו


אהבה?? !!

בטח שאתם יודעים אבל זה הנושא הכי הכי שכולם סובלים ממנו ..

אבל כולם נהנים לפחות לא.?1..

אני לא יודעת באמת להגדיר לכם אותהה...

כי האהבה זה נושא קשהההה אבל ארוךך...

משהואא שכתבתי על האהבה הזאת ....=))))))))

הייתי רוצה לחפש אותך בדמעות

הייתי רוצה לדמיין משהוא שלא קייים

אבל האהבה לא רוצה לעצור

אלוהים נתן ולקח לי את הכוח להמשיך

רק דבר אחד לא הייתי רוצה לוותר עליו ..

 הייתי רוצה למצוא משהוא שהוא לא שם

תמיד ללכת בדרך  לא ברורה

להבין למה זה ככה כי לפעמים זה נגמר

הייתי רוצה לחפש אותך בתוך הכאב

לחכות לעוד דמעה שתזכיר כמה שכואב ..

 מקוהה שתבינו את זה ....

 

עוד אחד אחרון ....

 

כמה שיותר כואב ככה יותר מרגישים את מה שיש בפנים!...

וכמה שאנשים אוהבים את זה ... אבל הם בס"הכ כלוםם תחפשי את האמיתים שבך לא את אלה שרק מנסים להיות הכי טובים !..

 

 

 

מה שאתם רוצים לכתובבב וגם להרגישש ...

מה שבלב שלכםם..

תכתבו כאן בבגלוג הזהה..

ולא רק על האהבהה.. !!..

ומה שבראש שלכםםם...

שהייה לכםם חופשש נעיםם...

 

נכתב על ידי diklausha , 18/6/2008 10:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  diklausha

בת: 35

ICQ: 492064997 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdiklausha אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על diklausha ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)