לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתי תראי לי את החיוך שלך, שרק אתמול שלט בעולמך... ?



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 284460762 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

לא הוא לא יבוא אל תחכי לו...........


נמאס לי ממך

באמת

נהיית כל כך בלתי מובן בזמן האחרון

כן רוצה , לא רוצה..

לא יודעת מה עובר עלייך ..

אף אחד לא באמת יודע מה עובר לך בראש

עד מתי תמשיך לקבוע איתי כל פעם ולבטל לי בדקה ה90.

 

פחדן . זה מה שאתה.

ואם זה לא נקרא פחד אז אתה סתם חתיכת מניאק בדיוק כמוהו..

אחרי שפתאום נהייתה לו חברה חדשה , הייתי בטוחה שאתה תהיה זה שיירפא אותי ממנו ..

שתוכיח לי שיש דבר כזה אהבה שהיא לא כזאת כמו שהוא הראה לי..

שהקשר יכול להתחיל טוב מההתחלה

אין לך מושג מה אתה גורם לי .

פחדן , נשבעת לך שאתה הורס הכל..

נמאס לי מההתנצלויות שלך, ויודע מה ?

כוסאמק כל החברים שלך ! היית צריך להודיע לי..

הכי פשוט לעשות דברים ולבקש אחר כך סליחה

הכי פשוט לבוא ולומר שאתה מת לראות אותי ששוב כי שנה לא ראית אותי.. הכי פשוט לקבוע.. והכי פשוט מבחינתך לבטל אח"כ.

אולי הכי פשוט מבחינתי לומר לך לא.

 

העיקר אמרת שתקבע איתי שוב ישר כשתהיה לך מידע מהטייסת ..

תמשיך להיות מחובר לפייסבוק ולא לדבר ולא לתקשר עם העולם..

תישאר בבועה שלך שהכל בסדר אבל אח"כ תתעצבן על איך שהבנות מתנהגות לחברים הטמבלים שלך.. הם לא שונים ממך מסתבר.

 

אין לי כבר כוחות לזה.. אין לי כבר כוח לאהבה בגללך!

נמאס לי ממך!

 

ולגבי הטמבל השני (או שהוא עדיין הטמבל הראשון?)

לא יודעת מה אתה מנסה לעשות.. אני מאמינה שחברה שלך לא מספקת אותך .. בעיה שלך.

מתי תבין שאני כבר לא עוד אחת מהבנות האלה שתעשה איתן תמשחקים האלה שלך?

ברגע שהיא נהייתה החברה שלך זה נגמר בנינו.

מי היה מאמין שאני אשכרה מנסה למחוק אותך מהחיים שלי ואתה מנסה בכל דרך לחזור.

אני במרחק של נגיעה אחת מלמחוק אותך באופן טוטלי מהחיים שלי..

למרות שכבר עבר פסח - נהייה לי סדר קטן בחיים ;)

 

באמת שאתה יכול ללכת לחפש אותי בסיבוב.. או שתשאל אנשים אחרים.. אתה מעולה בלהעביר דברים דרך אנשים אחרים. מפגר.

 

נכתב על ידי , 1/5/2011 23:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,727
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThatGirl. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ThatGirl. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)