לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:]Nana




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אני צריכה עזרה!!!! כנסו!!


בפוסט למטה!! ):

תודה לכל העוזרים (:

נכתב על ידי נהנה[: , 18/7/2008 15:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוווחחח אני חייבת עזרה ! בבקשה כולם כנסו ):


טוב,

אז.. אני חייבת להודות שאין לי ממש חברים..

לפעמים מתייחסים אליי רק מרחמים(וזה באמת ככה) אבל זה רק אם מתייחסים.

אני בבצפר לא מדברת אולי פעם אם שואלים משהו.

אני מנסה לדבר באיסיקיו עם ילדים מהכיתה בהתחלה קצת דיברתי אבל עכשיו אני חושבת שהם מתעלמים ממני.

שנה הבאה אני עולה לט'.

אני לא מבינה איך "שרדתי" שנתיים בלי חברים.

אני כבר לא מסוגלת, אני לא מצליחה להבין איך כל הילדים האלה בשכבה שלי יש להם חברים ודווקא לי לא!

אני לא מסוגלת להמשיך לפתח שיחה יותר מ "היי מה נשמע" אז עונים לי ואני פשות נתקעת...

גם במציאות וגם באיסיקיו.

לאמא ואבא שלי כ"כ עצוב בגלל זה וזה עוד יותר הורג אותי העניין,

אוווח בקיצור אני מתחחנת לעזרה.

תעזרו לי מה להגיד באיסיקיו.. ואיך להתחבר איתם אני מתחננת ):

תודה (:

 

3>

 

Nana

 

 

 

נכתב על ידי נהנה[: , 18/7/2008 00:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתייי + שאלון קטן לטיפשות שלי D:


עד כמה אני מטומטמת?? OO"

אם יוצא יותר מ-20, אני טיפשה לגמרי. XD

 

מסטיק נפל מהפה שלך כדיברת.

מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

רצת לתוך דלת זכוכית.

קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע.

  חשבת על משהו מצחיק והתחלת לצחוק.

 

נכנסת בתוך עץ\שיח\עמוד.

חשבת שזה אפשרי ללקק את המרפק.

ניסית ללקק את המרפק.

לא ידעת ש"אני פורים" ו"השפן הקטן" הם בעלי אותה מנגינה.

ניסית לשיר אותם אחרי השאלה הקודמת.

 

  אכלת משהו שלא נועד לאכילה.כעע גיר כשהייתי בת 3חח

נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

נחנקת מהיריקה של עצמך.

ראית את מטריקס ואתה עדיין לא מבין את זה.

לא ראית את מטריקס.

 

הקלדת רק עם 2 אצבעות.

תפסת בטעות מישהו על חם.

ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף או לעיניים שלך.

תפסת את עצמך מזיל ריר .

נרדמת בשיעור.

 

  את כזאת שמתחילה לצחוק מכל דבר.

זרקת על מישהו אוכל כי הוא עיצבן אותך.

  לפעמים פתאום הפסקת לחשוב. התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.

רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך.

 

הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

אתה משתמש באצבעות לחישובים מתמטיים פשוטים. [ממש ממש לפעמים?]

אכלת חרק. [שתיתי תה נענע, והיה בתה חרק מהנענע, ונראלי ששתיתי אותו. ^^"]

אתה עושה את השאלון כשיש לך משהו הרבה יותר חשוב לעשות.

שמת בגד כלשהו הפוך ולא שמת לב לזה עד שמישהו אמר לך\ עד שהורדת אותו.

 

חיכית מלא זמן למשהו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

העברת הודעות שרשרת כי פחדת שמה שרשום שם יקרה לך.

  שברת הרבה דברים.

חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.

אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל

 

נפלת אי פעם מהכיסא שלך.

כששכבת במיטה שלך ניסית למצוא טקסטורות בתקרה שלך.

המילה "אממ ..." היא בשימוש רב אצלך.

הפגנת חוזר טאקט מושלם כשאמרת למישהו שהוא מכוער\שמן\וכו'.

דפקת את הראש בקיר בשביל לבדוק אם זה עושה גומה בקיר.

26 D:

 

 

 

אעעעעעעעע היה כ"כ כיףףף בסוף עשינו פחות מחודש בגלל שהיו לנו בעיות ובלה בלההה לא חשוב אתם לא אמוריםם לדעת מזה...

תמונות לא יהיו, לא חושפת את עצמי חוחווו XD  סוריי ):

אבלללל היה כ"כ כיף שמתישהו אני חייבת לכתוב על זה פוסט - זה ייקח לי מלאא זמן אבל זה יקרה בסופו של דבר P:

 

חעעע אני מאושרייתתת ואולי אני נוסעת לווליום כינרת בסוף החופש גם זה יהיה כיף D:::

3>

Nana[:

נכתב על ידי נהנה[: , 17/7/2008 23:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נהנה[:

בת: 29

תמונה




75

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנהנה[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נהנה[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)