לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זו אני, הילדה ההיא.



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

ימים של שקט.


ו ו א ו . כמה זמן לא הייתי כאן.

אז מה השתנה? אני, בעיקר. התחלתי תיכון, הכרתי אנשים חדשים וכמה חברים אמיתיים

וטוב לי.

אני יותר קלילה, יותר שמחה- מי שמכיר אותי יזהה ברגע. פתאום אני מחייכת סתם, כי טוב.

טוב לי. טוב לי. טוב לי. כמה חיכיתי שזה יגיע, כמה רציתי. לא איבדתי תקווה וזה בא.

אני מנסה שלא להרוס את העידכון האופטימי הזה אבל.. נראה לי ש.. אני מתאהבת.

יש לי תחושה שזה ייגמר בטוב ואני מנסה לזרום אבל בכ"ז אני מפחדת.

וחוץ מזה טוב לי. פשוט.. טוב לי.

 

גם אתם מרגישים את זה? תקופה חדשה בפתח. תקופה טובה יותר.

                              "הנה הם באים ימים של שקט..."

 

 

 

נכתב על ידי , 15/9/2008 17:54  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,063

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילדה ההיא . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילדה ההיא . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)