לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little Miss Obsessive


חיים. חוכמה. טיפשות ומה שביניהם.

Avatarכינוי:  life can be a BITCH

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

בנאדם בלי רצון.


אוף, אין לי כוח רצון.

זתומרת, כשזה נוגע למצב גופי.

אם אתם מביאים לי להרכיב פאזל- אני יכולה לשבת שעות עד שאני אסיים להרכיב אותו...

אם נותנים לי משימת כתיבה- אני לא אזוז עד שזה לא ייראה לי מושלם.

אני פרפקציוניסטית.

בכל.

חוץ מבגוף שלי.

שלא תבינו אותי לא נכון- אני רוצה! ממש רוצה! שתהיה לי בטן שרירית, שאני לא אלך עם גב עקום...

אני רוצה, ואני אפילו מתחילה לעשות משהו בנידון, אבל אחרי יום יומיים אני מתייאשת.

אני מנסה להתמיד על המכשיר כושר שלנו.

אני מנסה לשבת זקוף וללכת זקוף.

אבל אז אין לי כוח ואני מתייאשת.

אם אני אמשיך ככה- ואני מצטטת את אמא שלי במילותיה המדויקות - "בגיל 20 הגוף שלך יהיה כמו של סבתא בת 82".

ושתבינו- סבתא רבא שלי בת 90 [ושתיבדל לחיים ארוכים 33>] באמת חיה יותר בריא ממני.

בבוקר היא מתעמלת, אחה"צ ובערב היא יוצאת להליכות, היא לא יושבת כל היום מול המחשב או הטלוייזיה, בזמן שהתחת שלה תופח - כמוני.

טוב זהו!

נמאס לי להתבוסס ברחמים עצמיים!!!!

אני הולכת לעשות משהו בקשר לזה!!

תחזיקו לי אצבעות ברגליים ובידיים, ותאחלו לי בהצלחה- אני אזדקק לזה.

נכתב על ידי life can be a BITCH , 19/7/2008 20:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור ליומן שלצערי מתאר מאוד את מצבי.


מי שאמר שלכל סיר יש מכסה-היה בטח סיר מאוד לא מנוסה
אני אפשר לומר סיר די מיומן- מנסה להיתכסות כבר יותר מידי זמן
מכסים מקצות העולם כבר פגשתי-אבל את המכסה שלי עדיין לא מצאתי
בכל פעם שהכרתי מכסה חדש התברר לי שהוא כבר מאוד משומש
שהוא לא מוכן להיסתפק רק בסיר-שהוא מכסה עוד המון סירים בעיר
ואז פוגשת בפאב מכסה ממש מדליק-מעוצב לתפארת נקי ומבריק
מנסה עליו את מיטב התכסיסים-לבסוף מתברר שהוא אוהב מכסים
אז.. את זה שהמציא שלכל סיר יש מכסה אני מזמינה לכאן שיבוא וינסה...!

 

אני כ"כ רוצה מישהו לאהוב. ויש כזה.

יותר נכון, אני רוצה מישהו לאהוב ולהיות בטוחה שגם הוא אוהב אותי.

אני לא רוצה להגיד חבר כי תמיד כשאומרים את זה מתכוונים שרוצים חבר רק בשביל להגיד לכולם שיש לך חבר.

ואני רוצה שהמישהו הזה יהיה זה שאני אוהבת.

זה יותר מדי לבקש?

נכתב על ידי life can be a BITCH , 18/7/2008 22:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא מדהימה


טוב, אני לא מדהימה.

אני מה שאפשר לכנות - ממוצעת.

זה מעצבן, אתם יודעים?

אפשר להגיד שמצבי טוב- כי תמיד יכולתי להיות מתחת לממוצע אבל...

אני לא סובלת את זה.

אני רוצה להיות מדהימה. אני רוצה להיות יוצאת דופן.

שישימו לב אליי.

זה נראה כאילו כל דבר שאני עושה הוא בסדר. אני לא רוצה שזה יהיה רק בסדר.

אני רוצה שזה יהיה... מדהים.

אולי הכישרון שלי עדיין לא התגלה?

אני ממש מקווה שזה קשור למשחק.

כי אני רוצה להיות שחקנית כשאגדל.

אבל עם המזל הנאחס שלי זה בטח יהיה קשור למשו מבאס כמו שטיפת כלים.

חוץ מזה, אם את ממוצעת- איך מי שאת אוהבת ישים לב אלייך?!

אני לא רוצה להיות זאת שכששואלים לדעתו של מישהו עליה הוא יגיד: "היא נחמדה..."

אווף הלוואי שהייתי יכולה לפרסם תמונה שלי פה ושתגידו לי מה דעתכם האמיתית עליי,

אבל אני לא יכולה. אני לא יכולה להסתכן שאנשים יגלו שזאת אני.

נכתב על ידי life can be a BITCH , 7/7/2008 16:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

138
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlife can be a BITCH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על life can be a BITCH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)