לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם אגדה



Avatarכינוי:  $Noa$

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

שיר שאני כתבתי


היי כולםםם.... כתבתי שיר.

מקווה שתאהבו.

 

אנלא מוצאת את עצמי מתבלבלת עם עצמי חושבת שכל העולם מלא בכסף כסף ורק כסף.

חושבים עלי שאני מטורפת כמו מיליון ואחד שקל.

אני לא מוצאת את עצמי ומתבלבלת עם עצמי חושבת שכולם הם מרכז העולם.

אני יושבת קוראת איזה ספר שמו לא כל כך מתאים לעצמו כמו אלף ואחד אוצרת של שנקל.

חושבת חושבת ולרגע לא עוצרת השיר יצא מן הלב ואני שרה פשוט מהלב.

אני שרה פשוט מהלב כי אני חושבת שכסף,,

גדל על העצים.

אני הולכת מסתובבת מכירה קצת ת'עולם.

פגשתי את ראש העיר ואת כל הסביבה.

טסתי לטורקיה היה ממש כייף.

עוד מעט אתחיל להסתחרר עם ראש בעננים.

אנלא מוצאת את עצמי  מתבלבלת עם עצמי חושבת שכל העולם מלא בכסף כסף ורק כסף.

 

אני יודעת שהוא קצתת דבילי אבל לא חשוב

Noa

נכתב על ידי $Noa$ , 19/6/2008 18:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Freak - בלוג עזרה ועיצובים. ב-19/6/2008 20:09




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$Noa$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $Noa$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)