לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תוכים זה לא הכל בחיים - רק אם הם טיפשים.


הבלוג הזה הוא מיוחד. הוא לא נכתב על ידי בן אדם, הוא נכתב על ידי תוכי(!) תנו תגובות בהתאם. בבלוג אני אכתוב עידכונים לגבי מה שקורה בכלוב שלי ואעזור ככל יכולתי למגדלי תוכים אחרים. דרך אגב, אני התוכי הראשון שיש לו בלוג אז תנו כבוד. שמי דוד ואני קוקוטייל.

Avatarכינוי:  דוד הקוקוטייל

בן: 15

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

סיכום


החלטתי לכתוב היום מעין סיכום לחודש הנוכחי. כפי שוודאי שמתם לב, ישנם 55 פוסטים להחודש. מעכשיו והלאה, הבלוג הולך להשתנות מעט, לטובה. הבא נתחיל לסכם.

הנושאים העיקריים שהבלוג עסק ויעסוק בהם בעתיד הם:

- גידול תוכים- איך?

- סיפורי תוכים

- עידכונים מהכלוב

- מידע עליי

- שיריי תוכים

- שוקי ושוקה חבריי

- מידע על תוכים באופן כללי

מהיום, הבלוג הולך להתעדכן בתדירות נמוכה יותר. הסיבה לכך היא שקוראי הבלוג לא מספיקים להגיב על פוסט מסוים, וכבר מתפרסם לו אחד חדש.

הבלוג לא הולך להיסגר, לפחות לא עכשיו.

לקוראים חדשים, שזה הפוסט הראשון שהם קוראים בבלוג, אני מציע לקרוא למעלה במה עוסק הבלוג. כך תקבלו מידע ראשוני, אמין ופשוט על הבלוג.

אני כנראה לא אעדכן עד סוף החודש הזה, אז כעת אסכם לכם בקצרה את העידכונים האחרונים מהכלוב שלי.

החלטתי ששוקי ושוקה לא יכולים להתעלל ולהציק לי יותר. לכן, יזמתי איתם שיחה והסברתי להם שההתנהגות שלהם כלפיי אינה נעימה לי. הם אמרו שהם לא ידעו שזה כך, (כן, בטח...) שהם מאוד מצטערים ושהם יפסיקו עם זה כבר היום. עד עכשיו, הכול בסדר. הם קיימו את הבטחתם, ואני אט אט הופך להיות תוכי מאושר. תחכו לעידכון הבא ממני, בו נדע כולנו אם שוקי ושוקה יתחילו לתנהג אליי בכבוד ובהבנה, אמן.

שלכם לתמיד,

דוד הקוקוטייל שנפרד מהבלוג שלו לזמן מה.

לסיום הבאתי לכם תמונה של שלושתנו. היא צולמה מזמן, אך מכובד משקלה לא יכולתי להעלות אותה לבלוג עד עתה.

אז איך התמונה? מה דעתכם? אני מקווה שהיא תשאיר לכם טעם מתוק בפה עד שאני אחזור לכאן xD

 

 

אני יודע שלא הייתי אמור לעדכן עכשיו, אבל התגעגעתי לבלוג. אם תסתכלו על התמונה היטב, תוכלו לראות שהאף של שוקה סגול. היא גם נראית מרושעת בתמונה, אבל למרבה הצער היא באמת כזאת גם מחוץ לתמונה. שוקי יצא בתמונה שמן ונמוך, אבל הוא לא באמת כזה.


 

דוד הקוקוטייל חושב לחזור לבלוג, וקודם כל הוא הולך להשתתף בתחרות! תצביעו לו!

נכתב על ידי דוד הקוקוטייל , 27/7/2008 12:23   בקטגוריות אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-18/11/2009 17:32
 



לדף הבא
דפים:  

3,953
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוד הקוקוטייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוד הקוקוטייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)