לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!The act of war if not to die for your country but to make the other bastard die for his



Avatarכינוי: 

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

אחרי שנים שלא רשמתי משהו


משעמם לי נורא ובא לי לרדת על אנשים אז בוא נתחיל

 

כולכם אותו דבר אתם סתפ טמבלים שחושבים שהם הכי חכמים והי אני מתבגר תנו לי לבכות על דברים שמעצבנים אותי אבל היי? אתם לא תבינו כי אני מתבגר

בוא נעשה פוסט נורא מחאתי נגד העולם כדי להראות כמה הוא דפוק וכמה אתה יותר חכם מכולם בעולם הזה וכמה כולם דפוקים ואז עוד ילדים מפגרים מכל רחבות טבל והוט ואפילו טיפה מיס יבואו ויתחילו לנסות לרשום לך דברים על החיים ועד כמה שהם מבינים אותך ולנסות לעזור לך ופוצי מוצי ושלוש חץ לצד שמאל ואוי אני מאוהב\ת בך ואוי כוסון\ית ועוד ליקוקים של בני נוער חרמנים או סתם כאלו שחושבים שהם שנונים ומצחיקים אולי הם כן אבל ממש קצת לממש קצת אנשים או שלכולם בעצם כי כולם טמבלים

 

והאלו שפותחים פוסט ולא מבינים למה העולם הזה כלכך גרוע ולמה הוא לא פועל כמו שהם חושבים!

כן!!! אתה החכם הגדול שעכשיו המציא את הפתרון לכל הדברים הרעים לילדים טמבלים כמוך!!!!!!

 

 

קיצר כולכם טמבלים וגם אני טמבל וגם אתה טמבל וגם את טמבלית, כן כן גם אתה שם בצד אתה גם טמבל מפגר

 

ועוד הוכחה שאתם טמבלים

 

1.אתה קורא עכשיו את המשפט הזה

3.לא שמת לב שדילגתי על שתיים

4.עכשיו בדקת את זה

6. אתה מחייך או אפילו מצחקק

7.שוב פעם לא שמת לב שדילגתי על 5

8.אופס שוב פעם בדקת (:

9.אוי תראה אתה שוב מחייך\צוחק אולי אפילו יותר חזק..

10.אה כן ואתם קוראים בבלוג שלי ברגע זה

 

קיצר כולכם טמבלים כן גם אלו שעכשיו ירצו לכתוב פה שאני חושב שאני חכם שאני רושם משהו כזה או שאני סתם חש או שאני גם כן סתם מתבגר עצבני שרוצה להוציא עצבים או להבריק באיזה פוסט מחאתי...

אויש שללתי לכם את רוב האפשרויות להגיב XD

חבל...

 

אה כן ולא מעניין אותי כמה שגיאות כתיב יש פה ואם שמתי פסיקים או לא אז בבקשה

 תנו בראשששש כןןן!!!! רוקנ'רול

נכתב על ידי , 24/5/2009 20:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,963

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסתר D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסתר D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)