לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  גולגולת ^ סוני . D:

בת: 30

ICQ: 454265377 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

פוסט של חבילות מברשות , טקסטורות , צורות לפוטו ופיקסלים ע - נ - ק !1 ' [:


 
פוסט של חבילות מברשות טקסטורות חבילת צורות לפוטו ופיקסלים ע - נ - ק !1 ' [:
- פוסט שני -
פה יהיו מלא חבילות של מברשות מלא פיקסלים חבילת צורות לפוטו וטקסטורות ,
לקח לי להכין את הדף הזה חצי יום , כל פיקסל ופיקסל
שמצאתי , כל מברשת ומברשת שהעלאתי , כל טקסטורה
ועוד טקסטורה שמצאתי והעלאתי [:
לקח לי חצי יום , אז הכל פה לשימוש אישי בלבד !


חבילות של מברשות . ;PP
יש פה 12 חבילות של מברשות , תהנו . ^ _^

 
 
 
 
 
 


חבילות של טקסטורות . x D "
יש פה חבילות של טקסטורות 100*100 . =C






חבילת צורות מקורית ובלעדית לבלוג :D
שימוש אישי בלבד !1
[ אני ממליצה על הורדה > . < ]






מלא פיקסלים קטנים ומתוקים . DD:






Home Home

 

































זייהו , גיבו לי על ההשקעה
הרבה בבקשה [:

 

נכתב על ידי גולגולת ^ סוני . D: , 28/6/2008 12:46  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רקעים לפרו + תמונות לעיצוב + טקסטורות + 3 חבילות של מברשות ופיקסלים .


רקעים לפרו + תמונות לעיצוב + חבילת טקסטורות + ופיקסלים של ילדות חמודות .


פוסט ראשון , בואו נקרא לזה ככה , כי פוסט קודם היה פוסט פתיחה ,
וחפירה ובלה בלה בלה , אז זה ה - פוסט הבאמת ראשון [:
תגיבו , אין להעתיק שימוש אישי בלבד !

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
רקעים לפרו . P:

   
   
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
תמונות לעיצוב . C3'

  
 

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
חבילת טקסטורות . DDD =

 
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
אחרון חביב ... פיקסלים . > . <

שימוש אישי בלבד !

 

נכון שהן חמודות ? [:
גיבו , לקח לי המון זמן להעלות הכל . ^^



 
נכתב על ידי גולגולת ^ סוני . D: , 24/6/2008 23:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






מי שקורא מקבל קרמבואים וגלידות

 

 הלוו פיפוללס , היום הראשון של החופש הגדול אצלנו , איך אצלכם ? [:

 סוף סוף ימים שלמים של לשבת על המחשב , ולשחק במשחקים ולהיות באתרים

ובשינים ובשוקסים ובמלאמלא דברים . ^^

, איזה כיפ' אה ? s D "

 

 

סופ' סוף אני יוכל לעדכן מלא את הבלוג , ויהיו מלא עזרים

 ומיליוני דברים במהלך החופש , איזה כיפ' הולך להיות . C3 '

 יש מצב שיהיו פה גם לילות לבנים או משהו בסגנון , אנני לא בטוחה ,

למה יש לי אתר לפחות עם חברה שלי במיוחד בשביל זה [ :

 

 העיצוב החדש אני הכנתי ואין להעתיקו או להעתיק את הסגנון . D: *

 

כל המדריכים באתר כתובים בשפה גבוהה ועשירה , ואם הינכם מבינים דבר מה , הינכם

יכולים לפנות אליי x33




סיכום שנת הלימודים :
שיעמום .... שיעמום .... ועוד פעם שיעמום . P:
אבל למרות כל זאת הוצאתי [ לא יודעת מאאיפה ] , תעודה טובה  > . <
כן , So אז השתדלתי - אני לא חנונית . 

 

בוקר , שיעמום מוחלט , אני מתחילה

להוסיף דפים . (:
עומס ע - נ - ק !1 ' [[ =

כל העיצובים , המדריכים , העזרים - הכל ! $ ' [:
אבל אני יעשה את זה בכל זאת . = _ =

חברות שלי חופרות לי פה , איזה שיעמום ,

אין דברים כאלה . = C

אתם יכולים בינתיים להגיב על העיצוב , העידכון הראשון ,

בקרוב יהיו עוד . . 
אה ,   עד עכשיו חפרתי ואפילו לא הזכרתי פעם אחת

פתיחת הבלווווג !1

מזל טוב בלוגי אהוב  , אני מקווה שנצליח

הרבה ביחד , D :
אם למישהו יש בעיות / בקשות / סתם ככה באלכם לדבר

איתי אתם יכולים לפנות אליי לאיסי : 469232511

או לאימייל : [email protected]

בקרוב אני יפתח גם אימייל מיוחד לבלוג

ואותו דבר גם ICQ .

 


 

נכתב על ידי גולגולת ^ סוני . D: , 21/6/2008 02:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולגולת ^ סוני . D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולגולת ^ סוני . D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)