לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בקצה העולם


סיפור בהמשכים שאני כותבת.. מקווה שתאהבו :)

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פרק 25 (: +הודעה


היי (:

שוב לא עידכנתי אחרי הרבה זמן אבל הפעם יש לי סיבה מוצדקת! חח

לקחו לי את המחשב לתיקון אז לא יכלתי לעדכן =\

לא נורא.... העיקר שהוא חזר ואני מעדכנת עכשיו (:

 

 

מהפרק הקודם:

 

ג'ני רצה אלי וחקרה מה הוא אמר לי, ואם הוא התנהג אלי יפה. לא הבנתי ממש מה היא רוצה ממני. הוא היה ממש בסדר.

"אל תטעי לגביו, הוא עלול לשחק בך"

"אף אחד לא משחק בי, יאללה בואי לקפיטריה"

בדרך לקפיטריה חשבתי קצת על מה שהיא אמרה. אבל יותר בכיוון של אסור לי להתאהב בו! אני לא מוכנה לוותר על תומר כל כך מהר. ובנוסף גם אמרו על הדני הזה שהוא נצלן.



פרק 25

חזרתי הביתה מבית הספר לאחר יום ארוך ומשעמם שטוף במחשבות.

אכלתי ארוחת צהריים, הכנתי קצת שיעורים והלכתי לסדר את החדר לפני שדני יגיע.

נשמע צלצול בדלת ורצתי לפתוח. בפתח עמד טכנאי בעל מבטא אוסטרלי כבד.

הוא טען שהוא בא להתקין לנו קו רשת וקו טלפון.

הכנסתי אותו פנימה ונתתי לו לשתות. פתאום הבנתי שדני צריך לבוא ולא נוכל ממש להתרכז כשהטכנאי בבית.

בזמן שאני חושבת מה לעשות הוא הגיע.

"היי דני" אמרתי

"היי, מצטער על האיחור."

"זה בסדר, בוא תיכנס" הוא נכנס והסתכל על הטכנאי במבט מוזר.

"כן, אני שכחתי שהוא מגיע וזו קצת בעיה כי אין לנו ממש איפה לשבת ללמוד"

דני העיף מבט החוצה וישר אמר

"תראי איזה יום יפה בחוץ, בואי נשב בגינה"

יצאנו החוצה והתיישבנו על יד הבריכה. הוא התחיל להסביר לי את החומר והייתי מרותקת. הקשבתי לכל מילה שהוא אמר, הוא הסביר הכל בצורה פשוט מושלמת! את כל החומר שהם למדו ב4 שיעורים אני הבנתי בשעתיים.

"איזו קליטה מהירה, לא ידעתי שנסיים את מה שתכננתי להיום כל כך מהר".

"תודה, אבל יש עוד דברים שאני צריכה לדעת נכון?" שאלתי

"כן אבל לא דברים רציניים. הם די דומים למה שלמדתם בישראל הבעיות זה רק עם השפה. זה קצת אחרת אבל בשביל זה אני פה לעזור לך" אמר וחייך חיוך מקסים.

הסתכלתי לו בעיניים והן היו כל כך יפות, ירוקות בהירות.

"מה את מסתכלת?" שם לב שבהיתי בו למשך זמן רב.

"סתם" עניתי

"וואי איזו בריכה יפה." החליף נושא

"כן, אף פעם לא היה לי בית עם בריכה" זרמתי

"איך המים?" שאל

"לא יודעת, לא בדקתי" עניתי

"אז בואי תבדקי" הוא הרים אותי וזרק אותי למים.

"יו אתה לא נורמאלי" אמרתי ודחפתי אותו לבריכה.

"ממש נעימים המים" אמר וצחק

"אדיוט" סיננתי והשפרצתי עליו.

היה כל כך כיף, הוא הרים אותי כמה פעמים וזרק אותי למים. הרבה זמן לא נהניתי ככה.

באיזשהו שלב החלטנו לצאת מהמים.

הבאתי לשנינו מגבת, ישבנו על שפת הבריכה ודיברנו.

הוא היה כל כך נחמד אלי, לא הבנתי על מה כולם מדברים כשאמרו לי שהוא מגעיל.

הוא היה ממש בסדר, היה לי כל כך כיף לדבר איתו, כאילו אנחנו מכירים כבר שנים.

הבטתי בשעון וראיתי שכבר ממש מאוחר.

"אני ממש מצטערת אבל כבר מאוחר ואני צריכה ללכת לקחת את אח שלי מהשיעור אנגלית שלו" התנצלתי.

"כן, גם אני כבר ממש חייב לזוז. היא לי מאוד כיף איתך." אמר והתקרב אלי לתת לי נשיקה בלחי

"גם לי, נתראה פעם הבאה" חייכתי, נופפתי לשלום והוא התרחק.

 

 

ועכשיו להודעה- אני טסה היום בלילה.

ל3 שבועות. אני באמת אנסה לעדכן משם ואם אני לא אעדכן אני אבקש ממשהי אחרת לעדכן.

רק שתדעו שאם פרק מתעכב יותר מדי זה בגלל זה.

אני אתגעגע אליכם (:

אה ותגיבו, יהיה נחמד לראות את כל התגובות כשאני אהיה שם

נכתב על ידי , 26/7/2008 14:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/10/2008 19:46
 



לדף הבא
דפים:  

3,220
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבר(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בר(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)