לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me & My Life


כינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

נמאס לי


 

נמאס לי לריב

נמאס לי להתעצבן

נמאס לי להרגיש אשמה כל הזמן

נמאס שאני לא יכולה לדבר איתך על שום דבר- נמאס שאתה תמיד חושב שאתה צודק שאתה הכי טוב שאני לא מבינה שום דבר שאתה יותר טוב ממני.

נמאס לי להרגיש אחרונה בסדר העדיפויות שלך

נמאס לי להרגיש שכולם ממשיכים את החיים שלהם ואני תקועה לא מתקדמת כי אתה חוסם אותי ולא נותן לי להתרומם

נמאס לי מהאנוכיות שלך נמאס לי שרק אתה חשוב כי אנחנו חיים במקום שלך ולא נייטרלי

נמאס לי להרגיש שזה הבית שלך ולא שלי

נמאס לי להרגיש אתה לא חושב שאני מטפלת בילדים שלנו כמו שצריך למרות שאני זאת שנמצאת איתם בבית לבד כל היום

נמאס לי שאתה עושה לי פנקסנות

נמאס לי שאתה כבר לא חושב שאני סקסית למרות שאחרים חושבים

נמאס לי שאתה לא לוקח אותי לשום מקום ולא עושה לבד שום דבר כי יש לנו ילדים- זאת עדיין לא סיבה ל"מות" חברתית בגיל 26

נמאס לי שאתה לא מבין אותי שאתה לא אומר לי דברים שאתה לא נותן לי ללמוד לחיות לצאת לרקוד לטייל לדבר להיות מי שאני..

נמאס שאין לי חיבוק נמאס לי שאין אני אוהב

פשוט נמאס לי...

ואם גם נמאס לך אז פשוט תשחרר אותי לחופשי ואני אמצא חיים אחרים שלא כוללים אותך ב- 100% ושם יחכה לי מישהו שלא ימאס לו ממני אף פעם

נכתב על ידי , 25/5/2010 12:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-2/6/2010 13:06
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה פעמים (בערך) בשבוע את בוכה?
10 +-

מה גורם לך לבכות?
הכל

בכית פעם מול הרבה אנשים?
לא

את בוכה בשביל צומי?
לא

סרטים גורמים לך לבכות?
כןןןןןן

ושירים?
תלוי

את מרגישה טוב שאת בוכה?
לא ממש

את מסתירה פעמים שאת בוכה?
כן

מה הייתה הסיטואציה שבכית בגללה הכי הרבה?
התרגשות מהתאומים המקסימים שלי

נכתב על ידי , 21/5/2010 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקור של אמא


 

וואו אתמול הבנתי בדיוק למה אני לא גרה עם ההורים מגיל 20!!

מאז שנולדו לי התאומים אמא שלי לא מפסיקה להציק היא נותנת לי כל מיני "טיפים" ועצות לא מועילות שהיא עשתה עם האחים שלי ואיתי והיא חושבת שמה שהיה סבבה לפני 26 שנה עדיין תקף גם היום.

היא הייתה כאן אתמול והאמת חוץ מנזק ועצבים הרבה לא יצא לי ממנה. היא הגיעה לכאן במטרה לעזור אז נכון שבלילה אנחנו ישנו והיא קמה לקטנים אבל היא הבטיחה לא להתערב ובטח שלא לבוא ולשנות לי סדרי עולם בבית היא התחילה לתפוס פיקוד שום דבר שאמרתי לא עזר היא לא הקשביה למילה התחילה להזיז לי דברים בבית הכריחה אותי לצאת עם הקטנים ולהסתובב איתם במשך 3 שעות מה אני אף פעם לא עושה בבת אחת ובטח לא ביום שרעבי קיצר העלתה לי את הסעיף כול כך שמחתי כשהחצי הגיע הביתה ולקח אותה בחזרה לבית שלה!!

האמת חוץ מכמה שעות שינה לא יותר מידי טוב יצא מזה והאמת אני מעדיפה לא לישון אבל שלא ינסו להפוך לי את היום עם הקטנים שלי עם עזרה כזאת אז עדיף לוותר!!

 

נכתב על ידי , 17/5/2010 09:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbehind dead eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על behind dead eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)