לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשה לבחור שם...


טיפ: אל תשמש בגרזן לסילוק יתוש ממצח חברך. ד"א,זאת אני בתמונה ^^

Avatarכינוי:  Just limor :]

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ג'ינג'ית ובלונדינית נכנסות לבלוג... ;)




"ג'ינג'ית ובלונדינית נכנסות לבלוג..."
נשמע כמו תחילתה של בדיחה XD
אבל לא.. זאת המציאות D:
הכירו את שתי החברות ה[מוזרת :P ] שלי ^^

מ י ר י החברה ננסגדת *_*
וש י ר ןעוד ילדה שמנה P: חח סתם :]


 

מיריD:

הג'ינג'ית
חברתי הטובה לנצחח
*בחיים לא להגיד לנצח לתמיד או לעולם!
זאת שיש לה בנדוד כוסון *_*
פשוט אין מילים על מישהי כמוה ^^"
זאת שאני אוהבת 3>

תמונתה השקסית:

** התמונה של מירי לבד לא עולה לי XD

אני ומירי ביחד:
http://www.israup.net/images/3d6a6ec016d397bd2e507ac93b9bc09f.jpg


דברי מירי לעולם:

מירצ'ו אומר/ת:

חח טוב

אני אוהבת חיות , לעזור לאנשים ,אני אוהבת בנים אבל תפוסה כרגע .... XD

אני אוהבת לטייל עם חברות בקניון ולראות סרטים ו... אני זו אני ^_^

זהו בנתיים

תגובתי למירי:
 

לימור וסתמו ת'פה יא חבורת***** [צונזר לטובת הציבור ^^] אומר/ת:

טו מאאץ ינפורמישן :|


להיתעלם מהכינוי שלי ^^

 

ועכשיו D:


שירן
הבלונדינית ^^"
השמנה P:
הבת של רונן
זאת שלא יודעת לרקוד חיחי
המלאווח הסגיד *_*
זאת שאני קוראת לה רישני XD

התמונה שלה:

*יש לי עד תמונות אבל הן לא עולות!! גרר

 

דברי שירן לעולם:

שירן אסף אומר/ת:

תאכלו הרבה בראוניס של אסם.

תגובתי אליה:

לימור וסתמו ת'פה יא חבורת***** [צונזר לטובת הציבור ^^] אומר/ת:

שמנה XD



אוהבת אתכןן D:

 

 

שלכם,

ל י מ ו ר D =


נכתב על ידי Just limor :] , 20/7/2008 11:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שמוקדש לאהובות שלי D:



 

הייD:
מה קורה?
טוב הפוסט הזה.. ובהמשך עוד כמה פוסטים..
יהיו מוקדשים לכמה שאני אוהבת XDD
ואני אוהבת הרבה :P

והראשונות הן...

ל י ל ך השומרנית :ם סתם חח XD זאת שאני אוהבת ^^

 

וש ר ו ן הצרפתיה הסקסית :P גם אותך אני אוהבת XD

 







 

נתחיל עם לילכעעע P:
הילדה שמשנה כול יום כינוי במסן XD
הילדה שאוהבת לפטפט ;]
זאת שאוהבת להטריד אותי בטלפון..
[ואת רונית במסן ^^]

זאת שקוראים לה לילך XDD

התמונה: (המוזרה)





את פניה של לילך לא תראו מחשש שתתעלפו מהיופי הסגיד שלה *.*
כן זאת לילך שיום בהיר אחד גילתה שיש לה שיער ארוך והחליטה לצלם אותו חעחע

לילך ت אומר/ת:

תודה תודה תודה שבחרתם בי D:

לימורי הסקסית אני אוהבת אותך 3333333>

תגובתי לדברי לילך:

        יומולדת לאורונייי !           אומר/ת:

XDD מה זה בחירות לראשות הממשלה?

        יומולדת לאורונייי !           אומר/ת:

lol

בבקשה תתעלמו מהכינוי שלי XDD

 

 

עשיתי ללילכעע שאלון : + התשובות שלה:

מה קורה? בסדר איתך? D:

מה עיניינים? נחמד (:

אין החיים? יפים [[:

איך זה כשהשם שלך מתחיל בל'? D: גם שלך D:

אמ.. את מי את הכי אוהב.ת? [רמז מתחיל בל' נגמר בר'] את ליאור, סתםסתם את לימור!!1 .. נכון אני חכמה? ^ ^

מה הצבע שאת הכי אוהב.ת? כתום אפרסק P:

איזה ספר קראת בפעם האחרונה? קיץ אחד ביחד

מתי בפעם האחרונה צחקת? חחחחחחחחחחחחחחחח עכשיו? סתם אממ כשחברה שלי אמרה משו מצחיק XD

מתי בפעם האחרונה בכית? לפני שבוע בערך :]

מה ראית בטלויזיה בפעם האחרונה? לרדת בגדול XD

איזה סמיילי את הכי אוהב.ת? D;


 

ועכשיו: ש ר ו ן

 

 


 

אחחח שרוןן..
זאת שקוראים לה שרון

זאת שכולם חושבות שקוראים לה שארו
הצרפתיה הסקסית
זאת שאין לה הוט או יס!!!
זאת שעיצבה לי את הטעם במוזיקה XD
הילדה שאני מתה עליהההה 3>

התמונה המהממת שלה:

כן, כן גם שרון אוהבת להיצטלם ליד אסלות XDDD

 

דברי שרון לעולם:

 

Guns N' Roses:]||שארו אומר/ת:

גאנס אנד רוזס פור לייף!D:

תגובתי אליה:

        יומולדת לאורונייי !           אומר/ת:

שזה אומר בעיברית? XD

שוב אל תשימו לב לכינוי XDD



התשובות לשאלון שלה:

מה קורה :הכל טובD:

מה עיניינים :הכל טובD:

איך החיים :אתם חופריםD:

איך זה להיות צרפתיה XD :חצי*,ואין משו מיוחד..חוץ מזה שאני מדברת צרפתיתXD

איך זה לחיות בלי hot :כיףD:

אמ.. את מי את הכי אוהב.ת [רמז מתחיל בל' נגמר בר']:ל"ג בעומרD:~

מה הצבע שאת הכי אוהב.ת :יש הרבה...שחור,סגול,אדום,צהוב וכו'..

איזה ספר קראת בפעם האחרונה :טחח מנגה נחשב?אתמולXD

מתי בפעם האחרונה צחקת :עכשיוXD

מתי בפעם האחרונה בכית :אתמול-.-

מה ראית בטלויזיה בפעם האחרונה :

helen et les garcons
איזה סמיילי את הכי אוהב.ת
D:

אני אוהבת אתכןןןןן D:



שלכם,

ל י מ ו ר


נכתב על ידי Just limor :] , 19/7/2008 17:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה D=


 

זהו! נמאס לי לבכות לכם כבר על כול הצרות שלי.. בזמן האחרון היה לכם רצף של פוסטים על מצב רוח רע.. אבל ניחא.. תסבלו P: מ אופטימיות נכנס לתמונה D: זה נראה כאילו שדברים באמת הולכים ומסתדרים לי :]

עיצוב חדש בבלוג D:

 

איך הוא? נכון יפה D:

 

אז כמו שאמרתי, דברים באמת הולכים ומסתדרים לי.. כול מה שהיה עד עכשיו בבלוג, מבחינתי? נמחק ^^ דף חדש ונחמד נפתח לי ואני מאושרת שזה קרה D:

אוהבת אתכם המון המון המון.. שלכם, ל י מ ו ר

נכתב על ידי Just limor :] , 18/7/2008 11:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust limor :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just limor :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)