לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

עדכונים


שלום לכולם.

 

אני מצטערת שלא עדכנתי המון זמן, הייתי מאד עסוקה בכתיבה ואני שמחה לבשר שכתבתי 4 מתוך 7 פרקי הדוקטורט בינתיים. לא היה לי כוח לכתוב פוסט ארוך ואני מבטיחה שאמשיך לפרוש כאן את התכנים של הדוקטורט בקצרה, אולי באוקטובר אחרי שאגיש אותו.

 

בינתיים אני רוצה לעדכן על פרסומם של שני מאמרים שכתבתי לפני קרוב לשלוש שנים, על הבלוגים הפוליטיים שלנו. המאמר העברי התפרסם בגיליון האחרון של "מגמות" שהיה גיליון חגיגי שמוקדש לתקשורת בישראל, וגרסא מוקדמת באנגלית התפרסמה כפרק בספר חדש שיצא בהוצאת פיטר לאנג, הספר הראשון שמתייחס לבלוגינג בעולם ולא רק בהקשר אמריקני. 

 

עוד בנושא הפוליטי, השתתפתי בכנס על קמפיינים פוליטיים ברשת במכללת אריאל שהוקלט כולו בוידיאו והועלה כאן. תוכלו לראות אותי כדוברת שניה בוידיאו השלישי מיד אחרי ערן בנימיני וגם בפאנל שמתנהל בסוף הדיון הזה, בפינג פונג עם מיקי איתן ובמענה לשאלות סטודנטים על האתגרים וההזדמנויות בשימוש של ח"כים בבלוגים. זה נורא מעניין אם יש לכם סבלנות לראות הכל - בוידיאו הראשון מציגים מחקרים מהבחירות האחרונות ובשני הקמפיינרים של קדימה הליכוד ומר"צ מספרים את הסיפור של הקמפיין באינטרנט.

 

זכיתי השנה במלגת מכון אשכול וגם במלגה מהמחלקה שלי כדי לעבוד פחות ולכתוב יותר ולסיים סוף סוף. בנוסף, התקבלתי לאחרונה לשני כנסים שייערכו באיזור החגים בארה"ב ואתן פייפרים באנגלית על פקצית בכנס הזה בסיאטל, וכן על בלוגרים בקמפיינים פוליטיים ועל בלוג כהופעת יחיד בכנס איגוד חוקרי האינטרנט העולמי במילווקי. כשאחזור משם ואגיש את הדוקטורט סופית אני מבטיחה לפרסם בסדרת פוסטים את עיקרי ממצאיו ולסיים את מה שהתחלתי עם פקצית.

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 10/4/2009 11:31   בקטגוריות אירועים, יומן שדה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mahmvdejy ב-17/2/2013 10:27



67,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)