לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

עדכונים ושאלון פתוח קצר


שלום לקוראי דוקטור בלוג.

המון זמן לא דיברנו ויש לי חדשות טובות עבורכם: הדוקטורט כמעט מוכן, כמעט כולו כתוב, אני ממש בשלבים טכניים של פוליש וקס. זה אומר שזה הזמן להתחיל לספר לכם צעד צעד מה בעצם כתוב בו, וזה יקרה אוטוטו. חזרתי עכשיו מחופשה ארוכה בארה"ב שכללה הופעה בכנסים אקדמיים בינלאומיים שבהם דיברתי על פקצית, על בלוגינג פוליטי ועל חלקים שונים מהדוקטורט והופתעתי לקבל פידבקים חמים וחיוביים כל כך ולראות שלמקרה המבחן של ישראל יש תרומה תיאורטית למחקר התקשורת בעולם.

אז לפני שאתחיל להחזיר לכם את התכנים של הדוקטורט, אני רוצה לנצל את נוכחותכם כאן לסקר פתוח/שאלון קצר. אני לא יכולה לספר לכם למה אני רוצה שתענו דווקא על השאלות הללו, כאן בתגובות, אבל אחרי שתענו אני אספר לכם בפוסט הבא איך זה קשור ותוכלו לשמוע הרצאה שלי בנושא מהכנס האחרון שהייתי בו ותובנה מעניינת....

גם התשובות שלכם עשויות להכלל במאמר מחקרי אם אחליט לפתח את זה. אז הנה השאלות:

1. מהי המשמעות של המושג "מנהיג/ת דעה" עבורך?


2. מיהם מנהיגי/ות הדעה שלך בנושאים פוליטיים (מנה/י לפחות אחד, רצוי יותר)?


3. נמק/י מדוע את/ה מחשיב/ה את מי שמנית בשאלה 2 כמנהיגי/ות דיעה - מהי התכונה/הכישור/הייחוס שהופכים אותם למנהיגי/ות דיעה פוליטיים עבורך?

תענו בתגובות ותעבירו לחברים, זה צ'יק צ'אק!

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 19/10/2009 15:22   בקטגוריות יומן שדה, כללי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כרמל ב-22/10/2009 13:12



67,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)