לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

דיווח על כנס וחוקרת אורחת


היום השלישי ללא קאונטר. מתרגלים, לא? בינתיים השתתפתי היום בכנס האקדמי הראשון שלי. תודה לאל שמדובר בכנס תומך ככה בין חוקרי תקשורת צעירים לבין עצמם, כי זה היה ממש פאדיחה לגלות כמה אני לא מסוגלת לעמוד בזמנים (תגידו לי אתם איך אפשר לדבר על ישרא 15 דקות בלבד?) וכמה קשה למפות את האמירות שלך במחקר שהוא אתנוגראפי בשלב כל כך ראשוני. אולי זו היתה טעות להגיש מועמדות לכנס בשלב כל כך ראשוני אבל בניגוד לעמיתים רבים שלי שמחביאים את נושאי המחקר שלהם בבושה וחוסר בטחון חשבתי לעצמי שדווקא שלב לא מגובש כל כך זקוק לפידבק וחבל לגלות בשלב יותר מאוחר שבחרתי כיוונים לא נכונים. בגדול אני לא מתחרטת וברור לי שזו היתה מהמצגות היותר מעניינות בכנס, שגם זה חשוב בשלוש אחה"צ כשכולם רק רוצים לנמנם, ככה להעיר אותם עם שיחות על פקצות, למשל. אבל אני מקווה שבעצם החשיפה המוקדמת כל כך לא נגרם באמת כל נזק. דבר עדין זה האקדמיה הזו. אלעד יאיר (אשמ"ש) היה שם וצילם את התמונה למעלה. ונכונה לי הפתעה נהדרת נוספת בדמות אחת הבלוגריות המעניינות הסודיות והשוות ביותר שכולנו מכירים שנכחה באיזור והתגלתה בפני, רק בשביל זה היה שווה לבוא.

 

עוד מישהי שפגשתי בכנס זאת רותי. רותי עושה עבודת סמינריון שקשורה לכתיבה והשתתפות בבלוגים והתלוננה בפני שמעט מאד בלוגרים מוכנים למלא את השאלון המאד קצר וחמוד שלה. מיד התנדבתי לארח אותה כאן, אני אשמח מאד אם הבלוג הזה ישמש במה ומרכז לחוקרי אינטרנט אחרים שירצו לפנות לבלוגרים. אני יודעת שלכאן נכנסים אנשים מקסימים שרוצים לעזור ואוהבים להגג על משמעות הפעולות שלהם בבלוג, אז בוא נהיה נחמדים ונמלא עבור רותי את השאלון שלה כדי שהיא תקבל ציון טוב בסמינריון, מה אתם אומרים? אני פונה לכל מי שרצה להתנדב למחקר שלי וכבר אין צורך כרגע, להתנדב לרותי תחת זאת. אני אישית נורא אוהבת למלא שאלונים אז גם אני אמלא לה אחד. 

 

אז אפשר לכתוב אליי או למייל של רותי כדי לקבל את השאלון בקובץ וורד. לחלופין, בשל בעיות במערכת של ישרא העלתי את קובץ הוורד של השאלון לאתר חינמי שלי בטריפוד. לכו על זה. המון תודה!!!!

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 12/12/2004 20:25   בקטגוריות יומן שדה, אירועים  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כרמל ב-1/1/2005 08:54



67,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)