לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

פנינו לאן


בלוגרים/ות יקרים/ות. עוד מעט ימלאו לבלוג הזה שנה, אתמול הגשתי את הצעת המחקר רשמית, הפרו תם בעוד פחות מחודש ולפני דילמה קשה שהתחלתי להרגיש כבר לפני כמה חודשים כשהתחלתי לעדכן בקושי, והיא התחדדה מאד באי ההבנות שנוצרו לגבי הפוסט האחרון. קראתי לבלוג "דוקטור בלוג" אך מסתבר ששתי המילים האלה לא ממש מסתדרות בשלום. כל עוד הבלוג הזה עסק בנושאים מעניינים מחיי הבלוגים ואני חייתי את מה שקורה אצלכם, הצעת המחקר היתה תקועה ואף אחד באקדמיה לא אהב אותה. כשהסבירו לי שבלוגים לא יכולים להיות הנושא אלא רק מקרה מבחן לשאלה אחרת, בחרתי תחילה בשאלת הקהילה אבל זה הלך והסתבך וגם את זה לא אהבו, מסתבר שלשאול מה זו קהילה היום זה שדה מוקשים שכבר אף אחד לא יודע לפרק וזה גדול על דוקטורט אחד קטן. ואז הגיעו הפקצות ו"הצילו" אותי. פתאום היתה קבוצת התייחסות עם מאפיינים מיוחדים שאפשר לחקור אותם והכל נדחף בבירור לכיוון של נשיות ואוריינות. (כן, לא הספקתי לדבר על האספקט הזה אתכם. בטח גם את התיאוריות האלו לא הייתם סובלים, תיאוריות חדשות שאומרות שאם בנאדם נראה לכם עילג אתם ודאי טועים, הוא פשוט מביע את עצמו במערכת סמלים אחרת, כמו כפתורים, או מספר האיסיקיו של אגם רודברג, ואתם צריכים ללמוד לפענח את זה ולהפסיק להתאבל על מות האינטלקטואליות, שאת הקריטריונים לה המציאו בורגנים מנופחים ממין זכר במאה ה-19).

 

ולאט לאט ככל שהתקרב הדדליין והתחלתי ליישר את עצמי במהירות לפי כללי משחק אקדמיים, זה כבר לא דיבר באותה שפה של הבלוגרים. נאלצתי להחליף משקפיים ופתאום לא ראיתי אתכם כל כך טוב. סדרי העדיפויות ברורים. הבלוג הזה קם כדי לתמוך במחקר לא כדי לקרטע סביבו. ומהרגע הזה בעצם, כשאני אתחיל בפועל את המחקר, הנושא יהיה אחיד, ההתקדמות תהיה איטית וכל מה שיהיה לי לגלות יעצבן אתכם ממילא. אז מה הרעיון?

 

לפנינו שתי אפשרויות ולא הייתי רוצה לקבל את ההחלטה הזו לבד, אני אשמח לשמוע מכם: הבלוג יכול להפוך לסוג של בלוג על בלוגים, כמו שהוא היה בהתחלה, מסתכל על תופעות כלליות כאן ותוהה, מצטרף לבלוגים כמו דיאבלוג או קלמן בסגנון... אפשר לעשות את זה, זה יהיה נחמד, היו לי עוד מלא נושאים לטפל בהם ברשימות בימים ההם לפני שנבחר נושא המחקר. מצד שני אולי לא צריך עוד בלוג כזה והגיע הזמן לפרוש. לא חייבים להיות בתוך השדה הזה כדי לחקור בלוגים של ילדות כי זה ממילא בכלל לא אותו שדה, אפילו שאני כאן אני שקופה בשבילן, אותן אני יכולה לחקור גם בלי הבלוג הזה. מה אתם אומרים? להגיד יפה שלום או לעשות הפרדת רשויות בין המחקר לבלוג ולהתחיל לדבר על דברים מעניינים בגובה עיניים? 

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 29/7/2005 07:31   בקטגוריות יומן שדה  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאי ל ב-15/8/2005 15:44



67,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)