לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

דרושים: 100 בלוגים


אין צורך עוד במתנדבות ואין מקום!!!!! תודה.

 

חברים יקרים, אני שמחה לבשר לכם שאחרי אינספור תהפוכות ומאמצים, אחרי שאני כאן כבר שנה וחצי סתם כך, הצעת המחקר שלי חתומה ומאושרת (למעוניינים לקרוא מצ"ב קובץ בטור השמאלי) ויש לי אור ירוק לצאת לדרך האמיתית. המשימה הראשונית העומדת בפני היא לאתר 100 בלוגים של נערות בגילאי 11-15 ולעשות להם ניתוח תוכן. מתוך הבלוגים הללו אבחר 25 שאותן גם אראיין ראיון עומק אישי. אבל דיה לצרה בשעתה. כרגע אני מעוניינת לאתר את הבלוגים שישתתפו במחקר. קבוצת הבלוגים המכונה "פקצות" צריכה להיות מיוצגת בתוך ה-100 הללו אך אני לא רוצה שכל המאה יהיו 100ממים...

 

מה שהייתי רוצה לבקש מכם זה שתעזרו לי לקדם את הבקשה הזו בכל דרך אפשרית בבלוגייה ו/או שתמליצו על בלוגים שנראים לכם מתאימים למחקר. יש לי נטייה לא לקחת בלוגים שנראים פיקטיביים ואני מעדיפה כאלו שיש עליהם לפחות 6 חודשי פעילות. אני רוצה בלוגים שיש בהם גם כתיבה וגם עיצוב וכמובן כאלו שיש בהם שימוש בשפת הפקצות. אתם מוזמנים לשים לינקים בתגובות לפוסט הזה, לנדב את אחותכם הקטנה וכו'. אם אתם יודעים מתי מפגש ישרא הבא אנא יידעו אותי, מסתבר שפספסתי אחד ממש לפני כמה שבועות רק בגלל שאין לי מודיעין בקרב בני ה-13.

 

בנוסף, עומדת בפני בעיה טכנית שאני בטוחה שאתם יכולים לפתור: בעזרת איזו תוכנה (חינמית ופשוטה לתפעול!) שומרים בלוג שלם כדי לדפדף בו אופליין, כולל תמונות וכפתורים?

 

עדכון ב-21:00: רק מהתגובות לבלוג הזה ולא מעט בזכות ההפניה של היריב, יש כבר 20 מתנדבות למחקר. זה ממש נפלא רק שאף אחת מהן לא פקצה. אני לא רוצה רק פקצות אבל אני רוצה גם פקצות ואני רוצה שיהיה להן ייצוג אמיתי בהתאמה לייצוג המספרי שלהן בישרא. הן לא חייבות להתנדב באופן אקטיבי אבל אתם מוזמנים להמליץ על בלוגים פקצתיים שנתקלתם בהם, שנראים לא פיקטיביים ושרדו יחסית הרבה זמן. אני יודעת שמגיעות פקצות גם למפגשי ישרא כך שיש מספיק פקצות אמיתיות. איפה אתן ורודות יקרות? :-)

 

עדכון כעבור 3 ימיםאין צורך עוד במתנדבות!

יש כבר 50 מתנדבות ורק 50 מהנחקרות יהיו על בסיס התנדבות. את 50 האחרות אאתר לבד באופן אקראי מבין טבעות של קבוצות מייצגות שונות בישרא, פקצות, פריקיות, שרוטות, מעצבות כפתורים ואחרות... את הבלוגים אוכל לנתח גם מבלי ליידע את הבנות בכך, אך האמור יהיה רק לגבי מאפיינים בלתי אישיים בבלוגים. המרואיינות יהיו רק מבין הבנות שהסכימו להשתתף במחקר. כל מי שהתנדבו עד עכשיו מוזמנות לנוח בשקט ופשוט לא לעשות שינויים דרסטיים בבלוג מבלי לאפשר לי להערך לשמור אותו קודם. תודה לכל מי שעזר לקדם את הבקשה, ליריב לשרית פרקול ולילדות! מי שרוצה לעזור יכול/ה לעזור כעת רק בהצעת לינקים לבלוגים של ילדות שכותבות בשפת הפקצות והבלוג לא נראה פיקטיבי (יש בו תמונות או פרטי אמת וזמן הפעילות שלו ארוך). תודה!

 

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 10/1/2006 16:56   בקטגוריות יומן שדה  
437 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטע קטנה ב-18/4/2006 11:47



67,002
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)