לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

החתונה הראשונה בשכונה


לא התכוונתי לכתוב רשמים מהחתונה הזו, פשוט בגלל שאני מהצד של החתן חובב הפרטיות שונא הרכילויות המטופשות, והאדם שאמר לי פעם שהוא בכלל לא מתחבר לכל נושא הקהילה בישרא. כמה מוזר שדווקא הוא הכיר כאן את האלפא בלוגרית הכי סלבריטאית, מלכת הפרוייקטים הקהילתיים של האתר. אבל הבוקר ראיתי שהחתונה היא הנושא החם. ונורא רציתי שיכנסו לפה כמה אנשים חדשים ויגידו לי מה דעתם על העיצוב החדש שהכנתי במו ידי, אז אמרתי יאללה, נכתוב.

 

אז איך נראית חתונה של שני מגה-בלוגרים? כמו כל חתונה אחרת... לא היה שום סימן לדרך ההיכרות המיוחדת, אף בדיחה של הורים, סרטון הפתעה עם דפי ווב, הזמנות עם שטרודל או אפילו עלה נענע בתה. כלום. הייתי בטוחה שאפגוש כמה בלוגריות מסקרנות מצד הכלה אבל היגיון סדרי הישיבה נשגב מבינתי, בכלל לא הושיבו אותי עם כל החברים שלי מהתעשייה ומהבלוגים אלא עם חברים מחתכים אחרים שיש לי עם החתן. היה רגע שבו הסתכלתי סביב ואמרתי לעצמי שכנראה אין פה אף אחד מישרא, חוץ מהחברים של החתן שאני מכירה. חברה שלי טענה שהבנות בשולחן אחת נראות כמו בלוגריות (שאני לא יודעת מה זה אומר!) אבל כשהיה את "אחת מאלף" הלכתי לענטז לידן ושאלתי אם הן חברות של הכלה. אחת מהן אמרה שכן והסתפקה בכך. חשבתי לעצמי שאם הן בלוגריות הן היו אומרות שלום, מזהות אותי או משהו...

 

מקריאה של פוסטי הנושא החם הבוקר אני נחרדת לגלות שכנראה רקדתי בשלווה ליד בלוגריות כמו קוקסטה ופמה ואפילו לא ידעתי מזה. אני מזועזעת. בקיצור, הבלוגינג היה שם בפרופיל נמוך. ואוטוטו חתונה שניה בשכונה. מזל טוב!

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 14/9/2006 16:18   בקטגוריות בלוג כקהילה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כרמל ב-18/9/2006 23:01



67,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)