זה התחיל בכך שכמה מהחברות המובילות בישראל מימנו יחד מחקר שוק על הנוער בישראל כדי להבין מה הוא רוצה, לאן פניו ומה אפשר למכור לו עוד/אחרת. בין שאר המרואיינים למחקר הזה הייתי גם אני וסיפרתי על הנוער כפי שהוא משתקף בבלוגים ועל ז'אנר הפקצות מבלי להתיימר לגבי מציאותן במציאות. כנראה שהיו עדויות מגורמים אחרים או מבני הנוער עצמם שאכן יש פלח שוק כזה ואפשר למכור לו כי לאחר שהמחקר הסתיים, חברות רבות אכן החלו לגבש קווי יסוד ולפעול בעניין. הניצנים היו בכתבה הזו של נמרוד קמר בגלובס וכעת אני גאה להציג בחשיפה בלעדית לד"ר בלוג (ככה זה כשהסטודנטיות שלך לשעבר עובדות במשרדי פרסום), את הפרסומת הישראלית הפקצית הראשונה שפונה לנערות ובמובחן לפקצות.
הפרסומת היא לתרופות נגד כאבי מחזור שמוכרת פתרון לכאב כבר מהמחזור הראשון, שמתרחש לו בערך בגילאי הפקצה הנפוצים. לפניכם מספר גרסאות של הפרסומת (נא להוריד באמצעות קליק עכבר ימיני ושמירה כי זה לא נפתח אחרת). הרקע ורוד, כמובן, הפונט פקצי ובגרסא האחרונה יש גם הכרה במסרים המיידיים כפלטפורמה העיקרית שבה תתנהל שיחה בין חברות כיום. נחמד, אה?
אני תוהה האם פניה ישירה לפקצות יכולה לגרום לתיוג של התרופה והימנעות של פריקיות נניח מלהשתמש בה, כי זה יהפוך למותג של פקצות... איך זה עובד הדברים האלו? יש בזה סיכון אמיתי או שזו יציאה מגניבה להרחבת נתח השוק בלבד, לדעתכם?