לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

לייב בלוגינג מבלוגפרנס


זו פעם ראשונה שאני כותבת בלייב מתוך איזה שהוא מקום, אני בכל זאת מהדור הישן שמקשיב ומגיב בנפרד ומעדיף לקחת זמן לערוך את הדברים. אבל כולם כבר כותבים ומצלמים מכאן לייב אחד את השני ואנחנו רואים את זה תוך כדי (חפשו blogference ב-technorati) ואני לא בטוחה שזה הדבר שמלהיב אותי אישית לגבי בלוגים. אני שונאת שמנסים להגדיר בלוגינג אבל מרוב שמדברים על זה מכל כך הרבה כיוונים מתחילה להיחשף התמונה המורכבת שזה באמת משהו שדורש מאיתנו אינטגרציה של כמה שדות שיח כדי להבין אותו ואולי בכלל לא אמורים להבין אלא לחוות אותו ודרכו. זו צורה חדשה להיות, נוכחות שהיא שידור של עצמך. הופעת יחיד של כוכב נולד בתוך גלקסייה של כוכבים נולדים ומתים אחרים. אני מקווה שאנחנו לא מפספסים משהו בנוכחות המשודרת המרושתת הזו. לפעמים כשאני רוצה באמת לחוות משהו אני קודם כל מפסיקה לתעד אותו.

 

הבטרייה של הנייד שלי עומדת להגמר ואני לא בטוחה שאני רוצה לעשות וידיאו בכלל מהחומרים שאספתי כאן. בניגוד לכנסי בלוגינג אחרים זה לא חוזר על עצמו, הוצגו מחקרים חדשים ויש הרצאות של בלוגרים ידועים מחו"ל. אני חרגתי ממנהגי ולא העברתי הרצאה אקדמית אלא דיברתי מהחוויה האישית כבלוגרית על איך אני חווה את המתח בין ציבורי לפרטי ומרחק וקרבה ומשתמשת כל פעם בשדה שיח אחר כפרקטיקות פרפורמטיביות, פעם כעיתונות, פעם יומן אישי, פעם דיון מחקרי, כי בלוגינג זה כל זה ועוד.

 

לכו תקראו דיווחים של אחרים קצת יותר מפורטים לגבי התוכן של כל פאנל. נראה שהיום המדליק הוא מחר כשכולם מעבירים סדנאות. הסדנא שלי מבוססת על מקרי התוכן השיווקי בבלוגים בישראל והצגה של מודל חדש שאני קוראת לו folk advertising. אני אסביר את זה אחרי הסדנא כשאטעין את הבטרייה....

 

לפני שהנייד שובק חיים אני חייבת לציין שהsetting פה ממש כייפי ומיקרוסופט הביאו קפה חינם ועוגיות אבל מפתיע אותי שבהפקה כ"כ יקרה לא חילקו אפילו סנדוויץ' לצהריים. הכי כייף היה לפגוש את הח'ברה ממשרד החוץ שאחראים על הבלוג של ישראל. כשהם הראו פה מה עולה בהקשר של ישראל ביו טיוב עלו 2 קליפים של החיבוקים חינם שלנו. גאווה לאומית.

 

בלוגפרנס: היום הראשון

בלוגפרנס, יום 2: מה החזאי מבין?

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 1/7/2007 16:29   בקטגוריות אירועים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנליזה ב-4/7/2007 02:04



67,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)