לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

המלצות ל-Blogday


זו השנה הראשונה שאני משתתפת בבלוגדיי והחלטתי לעשות זאת במסגרת של בלוג זה. עבורי בלוגים הם עבודה ואני לא קוראת בלוגים בשביל הכיף כך שפשוט לא היה לי על מה להמליץ בשנים קודמות. השנה אני משתתפת כי יותר חברים שלי מחזיקים בלוגים ובהחלט ראויים לקצת יותר רייטינג, אז זוהי בעצם המלצה על בלוגים של חברים שאני קוראת. מקווה שתהנו מהם.

 

ליאור הוא אחד החברים הכי טובים שלי והוא איש אשכולות למרות גילו הצעיר, בנוסף להיותו טכנולוג חובב הוא גם בהנהלה של התנועה הרפורמית בארץ, מעורב קצת בקולנוע ובקרוב נוסע עם הח'ברה של איתי אנגל לטנזניה. מרוב עיסוקים הוא היה פותח בלוגים של דף אחד וסוגר אותם בהעדר תחזוקה. הקונספט החדש שהוא החליט להתחייב אליו הוא פוסטים של עד מאה מילים על כל דבר, פשוט כי זה דבר שהוא יכול לעמוד בו. אני מעריכה שאם יהיה שם יותר קהל (הוא לא משווק) הוא יכתוב יותר ואולי אפילו יתחייב למאה מילים עמוקות על פרשת השבוע באופן קבוע, כפי שכבר ניסה יפה באחד הפוסטים. הבלוג "מאה או פחות" מומלץ מאד, תגיבו ותעודדו אותו לכתוב עוד!

 

שתי ההמלצות הבאות הן על 2 בחורות הזויות ומטורפות שלומדות איתי קונגפו. אחת מהן כותבת בלוג בקפה דה מרקר עם סיפורים הזויים ואמיתיים מחייה כאום-קומבינה ביפו. לבלוג חשיפה יפה בקפה אבל ראוי לקהלים רחבים יותר. השניה, היא כותבת סאטירה מוכשרת וחלק מהפוסטים שלה ממש ענקיים, כדאי לעקוב אחרי מוחה המעוות. חוץ מזה היא התחילה לכתוב בלוג כשתפוז הכריזו שהם ישלמו לגולשים ולכן לבלוג קוראים in it for the money. אז נא לעזור לילדה להרוויח.

 

חברתי הדר השפית המוכשרת פתחה בלוג טרי יחד עם אחותה, למתכונים בריאים ובישול טבעוני - דגן בגן. תתחילו להציף אותן שיעדכנו יותר. מומלץ לקפוץ גם לבלוג הותיק של הדר בישרא. ואחרון חביב, ניב קלדרון, אתם מכירים אותו כבר מכמה בלוגים, אבל זה הבלוג העצמאי המעניין והפחות מוכר שלו, שהוא כותב יחד עם ידידתו לוטם. לבלוג קוראים לט-גו ואכן ניב ולוטם משחררים דברים משעשעים מאד יחד. הבלוג הזה בהחלט ראוי ליותר קהל!

 

 

מקווה שתהנו ויום בלוגים שמח לכולם.

(מה שלום הדוקטורט? מתקדם במרץ רב, שתיקה ארוכה היא עבודה אינטנסיבית במחוזותינו. ברגע שאוכל אפרסם אבל בשלבים הללו פרסום מוקדם מזיק מאד, התאזרו בסבלנות).

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 31/8/2007 12:00   בקטגוריות אירועים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכל. ב-2/9/2007 07:53



67,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)