לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הדוקטורט תם אך המחקר נמשך, הבלוג שב להתעדכן מדי פעם


בלוג מחקר שנמצא בישראבלוג מ-2004 והוקם לצורך הדוקטורט של כרמל וייסמן. כרמל כבר דוקטור (ולא רק "דוקטור בלוג") מספטמבר 2010 אך ממשיכה לעדכן מדי פעם אודות מחקריה על בלוגים, פקצות ותופעות שהחלו בישראבלוג.
Avatarכינוי:  כרמל וייסמן

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

טיפול שורש


המנחה שלי, ברנדה דנט (לינק משמאל) בארץ לכמה ימים, אחרי שלא התראינו כמעט 4 שנים. לא ייאמן איך שפגישה אחת איתה משנה הכל מהיסוד. יש דברים שבכל זאת אי אפשר לעשות בתכתובות. היא הבהירה לי שאני לא אהיה מוכנה בדדליין לעולם, כי את הרשות לתלמידי מחקר לא מענין כרגע כל מה שמענין אותנו כאן בישראבלוג, מבחינתם אני אמורה לבסס ולהצדיק בכלל את שיטת האתנוגרפיה ברשת ולעסוק בהוכחות שישרא היא בכלל קהילה, כל ההצעה הזו צריכה להיות ברמה הרבה יותר שורשית מנקודות המוצא שהתחלתי בהן. חשבתי ש-15 שנה של מחקר אינטרנט מאפשרים לי כבר להתייחס לחלק מהחומרים כקלאסיקה אבל מה זה 15 שנה באקדמיה? כל התחום עדין חדשני וכשאני מנסה לעסוק בדבר הכי חדש בתחום החדשני הזה אני צריכה להתחיל משורש הרבה יותר עמוק ממה שהנחתי. היא הצליחה לדחות לי את הדדליין להגשה ושלחה אותי להסתגר לעוד כמה חודשים בבית עם עוד איזה 40 ספרים על קהילה בסוציולוגיה ועל אתנוגרפיה של תקשורת ועוד ועוד אחורה לעשות טיפול שורש רציני לנושא הזה לפני שאני מגיעה בכלל לבלוגים ולישרא. ביום ראשון מתחיל סמסטר של לחץ מטורף ונראה לי שהדבר הנכון ביותר הוא להשעות את הבלוג הזה כרגע ולדחוף את הראש עמוק בספרים. אם קורה משהו יוצא דופן בישרא בינתיים אני סומכת עליכם שתשלחו לי איזה דוא"לון קטן, אבל אני עושה אחורה פנה כרגע ואני אשוב בגדול בסוף ינואר או משהו כזה. מבחינת כל המתנדבים למחקר, המשמעות היא שהראיונות יתחילו רק לקראת הקיץ. מקווה שלא תשכחו מי אני עד אז (זה בעסה לקחת פסק זמן בשיא, עוד 3 אנשים והייתי בחלק החשוף של טבלת הרייטינג..). שיהיה לכם חורף חם ושקט.

 

נכתב על ידי כרמל וייסמן , 14/10/2004 22:10   בקטגוריות יומן שדה  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כרמל מהקמפוס ב-9/12/2004 14:11



67,005
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ביקורת בלוגים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל וייסמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל וייסמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)