לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ עד אליי ~

קוראים לי עינבל אני בת 16 ואמממ זהו אין הרבה מה לומר ... מקווה שתהנו מהקריאה ותגיבו . אם יש דברים שאני יכולה לשפר אני מקבלת הערות בונות בלבד ! יום טוב :]

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

פרק שלישי :]


ישבנו לשולחן, התחלנו לאכול פתאום : בווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווום ...........

אמא : " זה בסדר, לא קרה כלום ... ענבר תראי לו איפה השירותים שישטוף את זה .. "

ברק האידיוט הפיל את הצלחת ! היא נשברה והוא התלכלך כולו .. כמו ילד קטן ואני עוד צריכה להראות לו איפה לשטוף את עצמו ... !

ברק : " וואי סליחה גברת אני מזה מצטער "

אמא : " זה בסדר נשמה וקוראים לי בטי חחח זה גורם לי להרגיש זקנה הביטוי 'גברת' "

[ טוב נו .. אמא שלי תמיד הייתה נראית צעירה לגילה ]

אני : " אני ארים את הצלחת ... " אמרתי כמתנדבת כדי לא להיתקע עם ברק

אמא : " לא הנה הרמתי.. לכי ותראי לו ותביאי לו מגבת והכל .. "

אני : " בוא .. זה כאן " הלכנו לכיוון השירותים שהיו די מרוחקים מפינת האוכל ..

ברק : " למה את עושה כאילו שאת לא מכירה אותי ? " פתאום הוא היה נשמע רציני .

אני : " אני באמת לא מכירה אותך " אמרתי כשראשי מופנה כלפי מטה ..

" קח את המגבת.. הרמתי את הראש וקלטתי שהוא הוריד את החולצה .. וואי לא נעים , מה אני עושה במצב כזה ?

ברק : " הריב הקטן שלנו לא הספיק לך ? "

אני : " בסדר אתה מעדיף לריב ? אני מעדיפה להתנהג כאילו לא פגשתי אותך לפני זה ... ממש לא בא לי לריב עם 'הבן של החברה של אמא שלי מהתיכון ' [חיקיתי את קולה של אמא ] בא לך לריב ? "

ברק : " לא .. בדיוק ההפך .. "

הוא התקרב אליי ... קצת יותר מידי הייתי אומרת ו ...

 


 

אורה : " איזו בת מחונכת יש לך .. פשוט בת לתפארת , תמיד רציתי בנות "

אמא : " והבן שלך ? חסר לו ? הוא מתנהג כמו נסיך .. איך הוא התנצל איזה חמוד... "

איציק : " כן כן .. זה הבן שלי " הוא דפק חיוך מתנשא

אמא : " לכו תדעו אולי הם יתחתנו .. " כולם צחקו חוץ מאבא שלי ..

אבא : " אממ בטושקה .. הילדה קצת קטנה מכדי להתחתן .. כשיגיע זמן החתונה נדבר על כך .. "

אמא : " הויי מיכה אל תהיה כזה כבד " היא חיבקה אותו כאילו היו באיזה ארוחה רומנטית " גם אנחנו הכרנו בגיל שלהם ! "

אסף : [אחי הקטן] " אמא אפשר ללכת כבר לשחק ? "

אמא : " לא מתוק תסיימו לאכול ואז אתה וליאור [ אחיו של ברק ] תוכלו ללכת לשחק "

אסף : " אווףף אמא בבקשה .. "

אמא : " טוב ילדוני .. טוב אבל אחרי זה לחזור ולאכול "

אסף וליאור : " טוב " איזה חמודיםםם חחחח

 


 

אני : " מה אתה עושה ? " היינו ממש קרובים והשתדלתי לא להרים את הראש ..

ברק : " בינתיים כלום , אלא אם כן את רוצה שאני אעשה משהו .. "

הרגשתי שעוצר לי הדופק, הרגשתי איך הנשימות נהיות יותר ויותר מהירות הוא שם את היד שלו על הלחי שלי ולחש לי " הייתי רוצה להתרחק ממך אבל אני לא יכול ... "

התפקחתי מהר מאוד ודחפתי אותו אחורה

" אבל אני כן יכולה ! "

חזרתי לשולחן כאילו לא קרה כלום ..

סיימנו את הארוחה ואמרנו יפה שלום .

 


 

בלילה לא הצלחתי להירדם [ השעה בערך 11 ] התהפכתי במיטה מרוב שהתהפכו לי המחשבות .

אני עדיין אוהבת את גיל , אני לא יכולה להתחיל קשר חדש.. הקטע עם גיל עוד טרי, עוד כואב לי , אני לא מאמינה לאף אחד, ועוד ברק ? מצאתי לי מי ...

הייתי חייבת להתקשר לליאל.

ליאל היא הבת דודה הכי קרובה שלי היא בת גילי ואחותה ליפז היא שנה מתחתיי .. לשתיהן אני מספרת הכל .

ליאל חברה של שי הידיד הכי טוב שלי , אני זאת שסידרתי אני פשוט חולה על הזוג הזה . (:

התקשרתי ושמעתי את השיר שיש לה בהמתנה ' אני אוהב אותך כל כך ואת יודעת ...'

....... : " הלו ? "

אני : " מי זה ? "

....... : " מי זאת ? "

וואי אני לא מאמינה זה גיל ! מה היא עושה איתו בשעה כזאת  ? מה היא עושה איתו בכלל ?  היא יודעת מה שהוא עשה לי למה היא עוד מסתובבת איתו !?

ניתקתי .

חמש דקות אחרי זה צלצול ' שיוש החיים שלי '

אני : " שייייי ? "

שי : " ענבר .. ליאל היא .. היא .. "

זה היה נשמע כאילו הוא עומד לבכות

אני : " שי דבר מאמי מה קרה ? "

שי : " היא התנשקה עם .... "

אני : " גיל ! "

שי : " מה ? מאיפה את יודעת ? "

אני : " התקשרתי אליה לפני כמה דקות והוא ענה "

שי :  " ענברי בא לי להתאבד , אני לא יודע מה לעשות .. " הוא אמר וקולו חנוק מדמעות .

אני : " קודם כל תירגע מאמי ובוא אליי אני ארד למטה " .

ניתקתי. החלפתי בגדים , לא ממש התחשק לי לרדת עם מכנסון קצר למטה ..

שמתי על עצמי טייץ וחולצה קצרה .

 


 

שי הגיע עם דמעות בעיניים , וואי כמה שהוא אוהב אותה \:

ליאל הזבל הזאת ! יש מישהו שככה אוהב אותה ומה היא עושה לו , ועם גיל ? היא לא מתביישת  ? היא יודעת שאני עדיין אוהבת אותו ..

אבל ראיתי את שי שבור ולא היה אכפת לי מגיל .

" די מאמי " חיבקתי אותו

שי : " אני לא מאמין איך היא עשתה לי את זה ... ענבר" הוא קם והסתכל עליי " הכל אני נתתי לה ! הכל ! ראיתי אותה מול העיניים שלי מתנשקת עם מישהו אחר , עם מי שפגע בך ! אין לה מצפון הילדה הזאת ! אני לא מסוגל ... "

ניגבתי לו את הדמעות , שי ואני כמו אחים, אני לא מסוגלת לראות אותו במצב הזה !

ליאל עוד תשמע ממני , קשר דם או לא .. הייתי מוכנה להקריב את הדם שלה עכשיו בשביל הדמעות שלו .

הדמעות שהכי כאבו לי בעולם .

אני : " היי ילד.. סתכל עליי "  הרמתי לו את הראש  " היא לא שווה את זה אוקיי ? ממש לא ! ואתה הילד הכי מדהים בעולם, זה שהיא לא יודעת להעריך את זה זאת בעיה שלה "

שי : " נובי אני לא יודע .. לא נראה לי שאני כזה מדהים כמו שאת אומרת אם היא בגדה בי ככה .. "

אני : " מי היא בכלל ?! למה אתה מעריך את עצמך רק על פי מה שהיא עשתה לך ? זה לא אתה שלא בסדר פה .. זאת היא הכבשה השחורה .. היא תשלם על זה .. היא עוד תדע מה היא הפסידה .. "

שי : " נובי שלי .. מה הייתי עושה בלעדייך ? "

אני : " אממ ישן יותר שעות ? " צחקנו .. כי תמיד הייתי מתקשרת אליו כשהוא היה ישן או הולכת אליו ומעירה אותו .

לפחות זה גרם לו לצחוק קצת .. להוציא אותו מהבאעסה ...

ישבנו עוד כמה דקות חיבקתי אותו חזק חזק " אני הרי חולה עלייך בעולם "

שי : " אני יותר אחות יפה שלי "  והוא הלך .

באתי להיכנס לבניין פתאום מישהו תפס אותי ביד .. הסתובבתי וראיתי את ברק, פתאום הרגשתי רעד בגוף .. שמע ישראל מה יש לי ?

אני : " מה אתה רוצה עכשיו ? "

ברק : " לדבר איתך .. "

אני : " על ? "

ברק : " על מה שקרה היום "

אני : " אני לא יודעת על מה אתה מדבר, לא קרה כלום "  הורדתי לו את היד והמשכתי לכיוון הבניין   " ואל תתקרב אליי יותר "

ברק : " אמרתי לך , אני לא יכול להתרחק ממך .. "

אני : " אז אני אתרחק ממך .. לילה טוב "

 


 

עליתי במעלית הגעתי לקומה שלי והוא עלה במדרגות. הקרצייה הזה הגיע ביחד איתי .. איך הוא עולה כל כך מהר ?!

ברק: : " לילה טוב "

באתי להכניס את המפתח למנעול, הוא משך אותי לאחורה, סיבב אותי והתחיל לנשק אותי !

הבאתי לו בעיטה למקום הרגיש [ ]  ... הוא כולו התקפל מסכן כאב לי לראות אותו ככה ..

אני : " אתה בסדר ? "

ברק: " אייייייייההההההההההההה "

אני : " אממ אני מצטערת אבל זה הגיע לך "

הוא דפק חיוך ואמר " הנשיקה הייתה שווה את זה ... "

התכופפתי אליו ואמרתי לו " אוקיי סבבה אבל זה לא יקרה שוב נכון ? "

הוא שוב התקרב אליי לאט ...

פתאום שמענו דלת נפתחת ! ...........

 

 

 

נכתב על ידי , 26/6/2008 01:53  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שני :]



הסתכלתי עליו וראיתי אותו עם משהו ביד הוא התקרב והייתי פשוט בשוק ממה שהוא החזיק !
לא נכון .. זה אשכרה היה .....

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

זר פרחיםםםם ?! גיל ?!

אוקיי בואו נעשה שוב את הקישור ... גיל וזר פרחים ...

גיל : " שמעי ענבר אני מזה מצטער תסלחי לי בבקשה "

התאמצתי להסתיר את הצחוק  " מה אתה אומר ? ולמה בדיוק אני צריכה לסלוח לך ? "

גיל : " כי הייתי מטומטם ... אני יודעת שזה מגיע לי והכל אבל .. "

לא נתתי לו לסיים את המשפט " אבל מה ?  אבל פגעת בי וצחקת עליי מאחורי הגב ? סבבה נגיד שסלחתי לך .. אני לא רוצה אותך .. תעוף מפה ומהר ! "

גיל : " אם את לא חוזרת אליי אני נשאר פה מתחת לבניין שלך ולא עוזב ! "

אני : " אחלה .. להביא לך שמיכה בלילה שלא יהיה לך קר ? "

גיל : " רק אם את באה עם השמיכה "

הסתכלתי עליו במבט של רחמים .. ונכנסתי לבניין , באתי לעלות במעלית וראיתי שאין כל כך מקום ..

מסתבר שעוברים לבניין שכנים חדשים והם הכניסו שם ספה [ יותר נכון ניסו להכניס ]

אלו היו שני נערים קצת יותר גדולים ממני... אחד חמוד כזה השני גם אבל נראה שפעה רצינית .

אני : " סליחה אתם צריכים עזרה ? "

השפעה הרים תראש בזמן שהוא מתעסק באיך להכניס את הספה למעלית הסתכל עליי ואמר " את כולה ילדה במה את יכולה לעזור כבר ? "

הבאתי דחיפה לספה מהצד והספה [ פתאום ! ]הצליחה להיכנס ומרוב ההדף נפל לשפעה המפתחות מהכיס

..... : " את יכולה להרים לי את זה ? "

אני : " אני כולה ילדה במה אני יכולה לעזור כבר ? מצטערת "

דפקתי חיוך עקום ועליתי במדרגות .

הגעתי לקומה והם הגיעו גם .. מהההה ? הוא עובר לקומה שליי ? וואעליה הלוואי שזה החבר שלו עובר לכאן ולא הוא ! שונאת ילדי פוזה שונאת ! מצ'ואיסט מסריח !

הסתכלתי מהחלון וראיתי את גיל עוד יושב שם .. בואנה מה הוא רציני ? שיעוף הביתה כבר .. טוב נו אם הוא לא מתכוון לעשות זאת מיוזמתו אני אגרום לכך ..

ממממ לקחתי דלי מים [ עם סבון יש לציין ] ופשוט שפכתי עליו :D

וואי זה היה אחד המצחיקיםםם ! הוא התעצבן זרק את הפרחים והלך הביתה [ סופסוף ]

ואז ראיתי את שני הנערים למטה ואז החמוד הלך ! זאת אומרת שהשפעה שכן שלי ... לההההה !

 


 

יום למחרת חזרתי מהבצפר וישר חטפתי צעקות מאמא בגלל שכולה ביקשתי ממנה לצאת למסיבה והיא התחילה להטיף לי שיש לי לימודים וכל החארטה הזה ..

נכנסתי לחדר טרקתי את הדלת וצעקתי

" דיייייייי ! דיייי כבר ! אני בת 16 !!! "

פתאום ענה לי קול מבחוץ שאמר " אבל את עדיין ילדה ! "

הוצאתי תראש מהחלון וראיתי את השפעה מעשן " מה אתה רוצה מה ? " אמרתי בעצבים .

הוא ענה לי : " לעשן בשקט "

אני : " תיחנק בשקט שפעה ! "

.... : " ברק .. לא שפעה , זה אפילו לא דומה .. "

הייתי כל כך עצבנית שלא היה לי כוח אפילו לענות לו !

ברק ? בעע לא אוהבת את השם הזה ! וגם אותו לא !

יצאתי מהחדר רק בסביבות 5 ואמא שלי אמרה לי " ענברי תתארגני בואי תעזרי לי להכין את השולחן .. "

אני :  " למה ? יש לנו אורחים ? "

אמא : " כן את לא תאמיני ! חברה שלי מהתיכון עברה לגור פה .. ! ממש ליד בקומה שלנו ..  ואבא ואני החלטנו להזמין אותם לארוחת ברוכים הבאים "

שו הדא ברוכים הבאים ?! לאמא היו חברות שיצאו להן ילדים ערסים ? וואי !

 


 

הגיע הערב .. בסביבות שעה 7 הם הגיעו , סידרתי את השולחן מה זה יפה, הכנתי סידורי מפיות [ מוכשרת שכמותי  :P] ושמתי את הכלים מסודרים כאלה..

אורה [ חברה של אמא ] נכנסה עם בעלה איציק [ חיבוקים, נישוקים ודיבורים מיותרים ] ראיתי שברק לא נכנס איתם ונשמתי לרווחה פתאום דפיקה בדלת.

אמא : " ענברי את יכולה בבקשה לפתוח את הדלת ? "

פתחתי את הדלת וראיתי את ברק עם אח שלו הקטן , אחיו היה בערך בגיל של אחי הקטן .

אני : " בואו , כנסו " החלטתי לשחק את עצמי כאילו לא ראיתי לפני זה את ברק .. ולא רבנו, מה אני עושה למען אמא שלי .. היא חייבת לי הרבה על זה !

ישבנו לשולחן, אורה החמיאה לי על סידורי המפיות ואני כמובן הודתי לה [מזל שלא הסמקתי ] התחלנו לאכול פתאום : בווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווום ...........!!!!!!!!

 


 

 

מצטערת יצא קצת קצר ..

מקווה שתהנו :)

 

נכתב על ידי , 25/6/2008 13:37  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק ראשון :]


ישבנו בשכונה עם כל החבר'ה ואז גיל בא .. הוא קרא לי כזה לבוא אליו הלכתי לראות מה הוא רוצה , מה זה לא היה לי כוח להצגות שלו אבל לא היה נעים לי לייבש אותו מול כולם .

גיל הוא אחד מהילדים המושפעים האלה שרק פוזה יש להם בראש, הוא די נראה טוב, הוא גבוה , עיניים חומות וגדולות וגוף בריא ..

אבל הוא מעשן שאת זה אני לא סובלת [ זה גם חלק מהפוזה ] .

אם לומר את האמת אני די מרגישה אליו משו וזה קרה רק בזמן האחרון כי הוא פתאום מנסה להתחיל איתי בכל רגע שאנחנו ביחד עם כולם כזה .. פתאום מתנהג אליי יפה.. לא יודעת מה קרה לו ..

בקיצור הלכתי אליו והא אמר שהוא צריך להגיד לי משו חשוב אז הלכנו לסיבוב כזה והתיישבנו על אחת מהמדרכות.

אני : " טוב נו מה רצית להגיד לי ? "

גיל : " אממ .. אה שמעי מה קורה נשמההההה ? "

אני : " טוב נו גיל אני רוצה לחזור תגיד כבר מה רצית להגיד לי ... "

הוא שנה התמהמה ולבסוף החלטתי שאין לי כוח למשחקים שלו ופשוט קמתי

גיל : " לא נו הנה אני אגיד לך .. שבי "

ישבתי שוב על שפת המדרכה .

גיל לא אמר כלום הוא רק כתב משהו על החול .. כשהוא הרים את היד הסתכלתי וראיתי שכתוב [ בכתב הלא כל כך יפה שלו ] ' אני אוהב אותך ' ..

הסתכלתי עליו ושוב על החול ושוב עליו ... לא ידעתי מה להגיד לו

מצד אחד אני מרגישה אליו משו אבל מצד שני .. פתחתי בפניו הרצאה :

 " אוקיי .. ומה אתה רוצה שאני אעשה בזה ? מה אתה רוצה שאני אגיד לך ? שאני רוצה להיות חברה שלך ? אני לא רוצה .. אתה ילד מושפע שבקושי לומד, שמעשן , שחי בשביל הפוזה ... אני לא אוהבת ילדים כאלה ! אתה חש גבר כשאתה מחזיק סיגריה ביד אתה חייב להתבגר דחוף ! וואלה לא יודעת .. לא יודעת מה לעשות עם זה ... " הסתכלתי עליו והקול שלי התרכך מעט " אתה יודע מה לעשות עם זה .. ? "

הוא לא ענה .. הוא הסתכל עליי במבט של כלב שמבקש רחמים , לא עמדתי בזה ..

קמתי והתחלתי ללכת הוא רץ אחריי תפס אותי ביד , סיבב אותי אליו והתחיל לנשק אותי .

התרחקתי אחורה העיניים שלי היו פתוחות מהשוק שחטפתי !

אמרתי כזה בתדהמה : " גיל ! "

והוא בשיא התמימות ענה : " מה ? "

לא רציתי שככה תראה הנשיקה הראשונה שלי ...

אבל אי אפשר להגיד שהוא לא יודע לנשק ..

 


 

טלי : " מה זההההההההההההההה ? "

אני : " מה מה זה ? מה ששמעתן .. "

דניאל : " ענבר ! את רוצה להגיד לי שאת וגיל.. ? "

אורטל : " איכס ימגעילה "  היא אמרה בשיא האדישות ..

אני : " מה מגעילה מה ? א. הוא נישק אותי ו- ב . אני בטוחה שתום לא מנשק יותר טוב " דפקתי חיוך כאילו בכוונה לעצבן את אורטל היא לא יודעת לפרגן אף פעם !

טלי : " טוב מה נדבקתן אליה ? עזבו אותה "

דניאל : " מה קשור מה נדבקתן אליה ? את יודעת טוב מאוד מי זה גיל השפעה הזה ! "

טלי : " בואי נגיד שאני מכירה אותו קצת יותר ממך , את יודעת שפעם היינו ידידים טובים והוא יכול להיות ילד מה זה חמוד כשהוא רוצה ... "

אורטל : " פעם זה פעם ועכשיו זה עכשיו " אמרה בקול המעצבן שלה.. כאילו שהיא יודעת משהו .

עמדתי לבכות , הן הורידו לי את כל הביטחון שלי ואמרתי בגרון חנוק " אבל הוא אוהב אותי ... "

טלי הסתכלה עליי ודפקה חיוך " ענברי יפה שליייי אל תדאגי עכשיו אתם ביחד מה את דואגת ? "

חייכתי בקושי ואמרתי " כן .. " בשקט .

דניאל גם השתדלה לחייך וחיבקה אותי כאילו היא מאושרת בשבילי .

ואורטל ? היא הסתכלה מהצד עם הפרצוף של הנחש שלה ! תפרגני יזבל !

 


 

טוב אז אני לא אאריך בסיפורים על הקשר שלי ושל גיל ..

רק אני אומר שלאט לאט התחלתי לא רק להרגיש אליו משו , הייתי מאוהבת בו עד מעל לראש ולא יכולתי לדמיין את עצמי בלעדיו , הרגשתי שזה באמת משהו מיוחד .

יום אחד הלכנו לעיר כי הוא היה צריך לעשות שם כמה סידורים ...

לפני שחזרנו ישבנו באיזה ספסל בצד כזה ושתקנו אמרתי שאין לי מה להפסיד ורציתי לסחוט מחמאות [ חח כזאת אני ] אז שאלתי אותו בשיא תמימותי " גיל תאמת אתה אוהב אותי ? "

הוא עשה ' לא ' עם הראש .. חשבתי שהוא מסתלבט עליי אז שאלתי " באמת ? "

אז הוא עושה לי " מחבב .. " .

מה זה מחבב ?! אמרת לי שאתה אוהב אותי לאאאאא !? שתקתי .

התחלנו ללכת לכיוון הבית וכל הדרך שתקנו ובסוף אמרנו "ביי " יבש כזה.

הגעתי הביתה ואפילו לא היה לי זמן לבכות, הלכתי לדניאל וכל הדרך אליה רק חשבתי .

דוגרי מה אני מאשימה אותו ? הוא בטח כבר לא אוהב אותי כי ייבשתי אותו , הוא רצה להיות חבר שלי ואני לא רציתי אז בטח כבר ירד לו ממני לאט לאט .

כשהגעתי לדניאל סיפרתי לה מה היה בעיר .

אחרי זה נכנסתי לשירותים והיא ניצלה את זה כדי להתקשר אליו והיא עושה לו בעצבים

" גיל ? מה הקטע הזה עם ענבר עכשיו ? "

" איזה קטע ? "

" מה זה איזה קטע ? מה קרה פתאום אתה כבר לא אוהב אותה ? "

" שמעי דניאל אני אגיד לך תאמת , דוגרי אף פעם לא אהבתי אותה "

היא ניתקה , חיכתה שאני אצא מהשירותים ובצער רב וביגון קודר היא סיפרה לי על השיחה הלא כל כך נחמדה שהייתה לה כרגע .

 " מה את סתומההההה ? למה התקשרת אליו ?  " אמרתי בעצבים ... פתאום שתקתי והתחלתי לבכות " הוא כאילו אף פעם לא אהב אותי ? הוא שיקר לי ... "

פתאום ראיתי שהיא באה להתקשר שאלתי אותה " מה את עושה ? "

היא ענתה לי " מתקשרת אליו כדי שתדברי איתו את "

"אני לא רוצה לדבר איתו .. בחיים ! "

" את חייבת , את צריכה לסגור את זה "

הדבר היחיד שסגרתי זה את הדלת של השירותים ולא רציתי לצאת .. אבל דניאל עם העקשנות שלה התקשרה לגיל ואמרה לו " עכשיו אתה מבקש ממנה סליחה ולא מעניין אותי !  "

" ענברי פתחי רגע את הדלת "

כולי שטופת דמעות " לא רוצה בבקשה דני עזבי אותי עכשיו "

" ענבר אם את לא פותחת את הדלת עכשיו אני לא יודעת מה אני עושה לך ! " היא התעצבנה .. ולא מתעסקים עם דניאל כשהיא עצבנית , פתחתי את הדלת והיא אמרה לי " קחי את הטלפון "

ניסיתי להסתיר את הדמעות החנוקות שבגרון וכנראה שלא כל כך הצלחתי

" מה אתה רוצה ? " סיננתי לעבר המכשיר הקטן שכל כך לא היה בא לי להחזיק בו עכשיו .

"לבקש ממך סליחה "

" נו ? "

" אז סליחה אני מצטער "

"יופי כוס אמא שלך " וניתקתי.

 


 

לא, זה לא עבר לי כל כך מהר .. קיוויתי שיעבור ותאמת שקיוויתי שהסליחה של גיל תצא מהלב

ומסתבר שזה גם לא קרה כי כמה ימים אחרי זה דניאל שמעה את גיל מדבר עם אבי ואומר לו  בשיא הזלזול " וואי אחי אתה מת ! היא בכתה לי בטלפון " ושניהם צחקו .

כן , הם דיברו עליי אבל שילכו לחפש תחברים שלהם !

אני לא גדלתי במשפחה דתייה והקשר היחיד שלי לדת זה היה בבית הספר היסודי שלמדתי אבל אני ידעתי שיש כוח בשמיים שקוראים לו הקב"ה שהוא יגרום לו לשלם על הכל !

 


 

 

הייתה תקופה של כמה חודשים שלא הייתי יוצאת מהבית , נכנסתי לדיכאון

וכולם התחילו לנתק איתי קשר ..

רק טלי ודניאל היו באות אליי מידי פעם והיו מספרות לי מה קורה בחוץ ושומדבר לא עניין אותי , אם הייתי ברמה קצת יותר גרועה של דיכאון הייתי עלולה לנסות להתאבד ..

אמא שמה לב שאני לא בסדר ורצתה לקחת אותי לרופא או משהו , כמובן שאני התנגדתי .

הייתי חוזרת מהבצפר ישר לחדר מכינה שיעורים, לומדת , לא יוצאת , לא כלום ! אפילו כמעט ולא הייתי במחשב .. [ שאני מכורה למחשב !! ]

כולם שמו לב שמשהו לא בסדר איתי , ואני בטוחה שגם גיל ! אבל הוא החליט להתעלם ..

לא דיברנו מאז , לא בגלל שהוא הבין שהוא עשה משהו מגעיל , אלא בגלל שאני פשוט לא הסתכלתי עליו , לא התייחסתי , עשיתי כאילו שהוא לא קיים , פחדתי להסתכל לו בעיניים .. לבן אדם שניצל אותי !

פתאום הוא היה נראה לי כמו מפלצת , מכוער כזה

ושתבינו זה הבן אדם שהכי אהבתי בעולם !

לאט לאט זה עבר לי , כי הייתה תקופה שלא ראיתי אותו אולי חודש..

יום אחד ירדתי למכולת ובדרך חזרה את מי אני רואה ? את גיל !

כל הרגשות שאי פעם הרגשתי אליו צפו מחדש ... לא בבקשה אני לא רוצה שזה יקרהה !

המשכתי ללכת כלא מתייחסת ואז הוא צעק לי " ענבר !! "

הסתכלתי עליו וראיתי אותו עם משהו ביד הוא התקרב והייתי פשוט בשוק ממה שהוא החזיק ! לא נכון .. זה אשכרה היה .....

 

 

 

 

 

 

 



 

אני מקווה שנהנתם מהפרק הראשון :]

ואל תדאגו הסיפור רק הולך להיות יותר טוב בכל פעםם P:

רוית ? אני יודעת שלא תקראי את זה אבל רק שתדעי שאני אוהבת אותך ושכואב לי שקשה לך לפרגן ...

אני משתדלת להבין אותך ואני לא כועסת על זה .

 

שיהיה לכולם המשך יום מעולההה :]

 

נכתב על ידי , 22/6/2008 14:54  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





266
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לinbali295 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על inbali295 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)