לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוקולים ורודים?!


אני מצטערת להודיע לכם אבל ברוקולים ורודים לא משתלטים על העולם...

כינוי:  loodmila

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

עירומה מול העולם


 

סיפרתי לה.

ניסיתי להתחמק מזה, אבל כבר לא יכולתי לשאת את זה לבד.

עכשיו אני מצטערת. 

 המסכות שלי ירדו,

ואיתן גם כל החומות.

 

אני מרגישה חשופה

 עירומה,

 

ואני מפחדת.

איך אני אוכל להתמודד עם העולם בלי המסכה שלי.

 

במיוחד כשעכשיו אני כבר לא רוצה את זה, אותו.

אני לא יודעת איך לתקן את מה שאמרתי- בלי להוריד עוד מסכות וחומות.

 

וכשנופלות החומות, גם הביטחון נופל. וכל מה שבניתי.. הולך.

ואיך אני אתחבא מהעולם בלעדיהן? איך אני אגונן על עצמי...

ואם אני לא יכולה לשמור על עצמי- אז מי כן.

 

 

אני מפחדת להיות לבד.

 

 

נכתב על ידי loodmila , 31/10/2008 09:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 0 ב-14/7/2009 16:24
 



אופטימית יותר, יהיה טוב- חשבון נפש


 

לקחתי קצת אומץ שהתחבא אי שם במגירה.

אמרתי לעצמי שאין ברירה,

ואז עשיתי את הצעד הראשון הזה, וזה היה מוזר ושונה.

וקצת פחדתי.

בפעם השניה זה כבר היה בסדר.

ואחרי זה כבר הרגשתי הרבה יותר טוב, ופתאום חשבתי- הוא חמוד.

אז כן, המסיכה של הפוזה הסתירה את הכל.

אבל היא נפלה.

 ואז היינו שוב הוא כמו בערב ההוא- רק שנינו...

וככה אני רוצה שיהיה, בלי הפוזות, בלי לנסות להוכיח משהו לשאר.

אנחנו באמת.

וזה לא רק הוא שמתחבא מאחורי הפוזות, זה גם אני שלא מוכנה להודות בזה בפני החברות, כי הוא לא ברמה. באיזו רמה?  מי אני בכלל? למה אני מתביישת מזה?

אני לא מתביישת. אבל אחרי כל מה שאמרתי, אני כבר לא יכולה להשתנות פתאום.

 

אז עכשיו מתחיל התהליך, אני מקווה שהוא יסלח. אני מקווה שאני אוכל להתגבר על הכל.

שנה חדשה, הזדמנות.

 

 

ואני בסך הכל בסדר.

אני לא נותנת למה שאומרים להשפיע עליי. ואני מרגישה יפה, לא במובן הנרקיסיסיטי שבזה. אלא במובן של לקבל את מי שאני, לאהוב את זה ולא לרצות כל הזמן שינוי. שיגידו כמה שהם רוצים שהשיניים שלי לא בסדר, שאני שמנה מידי. לי לא אכפת. כי אני יודעת שזה לא נכון. או שזה כבר לא משנה.

אני לא אתלבש-או לא אתלבש, אני לא אפסיק לאכול. לא. אני אהיה מי שאני וזהו. ואם זה לא יספיק.... אז זה מה יש.

אני שמחה ממה שיש לי סוף סוף, לא רוצה יותר או פחות. אני לא צריכה עוד בגדים, לא להרזות יותר, אני לא רוצה להתאפר או להשתנות, אני לא מנסה להוכיח את עצמי. ולא מעניין אותי מה חושבים, שיחשבו. 

 

אז זהו. פוסט ארוך. אבל סיכום קצר לחשבון נפש שלקח הרבה זמן, והרבה כאב...

 

נכתב על ידי loodmila , 10/10/2008 00:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של loodmila ב-13/10/2008 23:16
 



ומה אם כן?


 

אז אני לא יודעת מה עובר עליי...

רציתי שזה ילך. וזה הלך. ועכשיו אני רוצה בחזרה.

 

למה תמיד אני רוצה מה שאין לי, וכשיש אני רוצה שיעלם?

 

מה אני עושה עכשיו?

אני באמת רוצה או סתם מבולבלת?

וגם אם כן, זה לא הולך לקרות, פשוט לא.

ורק בגלל שאני מפחדת... אני לא עוד אחת מהסרטים, ואני לא כזאת אמיצה.

הלוואי ואני אצליח לתקן את מה שעשיתי...כי המצפון והלב? לא מניחים לי.

 


 

 

שנה טובה ומתוקה לכולם (:

שנה של הצלחות והגשמת חלומות D:

 

נכתב על ידי loodmila , 1/10/2008 02:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרואה (והבלתי) נראה ב-7/10/2008 23:15
 





2,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לloodmila אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על loodmila ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)