לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המתוקים... או שלא?


כמו השם שלו מתוק מתוק והכי חשוב-בטעם של עוד...

כינוי:  נונהצ'ה

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

יש חדש.....


אוקי זה היום הכי יפה בחיים שלי!!!!!!!!!!!

ביום שלישי אני בת 13!!!!!!!!!!!!!!!

זוכרים את איתי? הילד המאמי שסיפרתי עליו? מסתבר שאו הוא ממש לא נורמלי או שהוא ממש רוצה חברה או שהוא ממש בקטע שלי...

וחוצמזה אני ילדה שדי מסובבת ראשים בדרך כלל... אני נורא רגילה...

אני ממש מקובלת כי יש לי חברות והמון!!!

 

ועכשיו לנושא אחר:

 אך שהוא הצלחתי לקבל השנה תעודה טובה...

אבל באנגלית אני ממש גרועה.......

רוצים לשמוע משהו שקרה לפני כמה ימים? מסתב שחברה שלי "הצתיירה" נורא בראש  של הכי חתיך בשכבה (ואנחנו 5 כיתות)...

וכשהיא גילתה את זה היא כמעט התאבדה במקום נראה לי... ועכשיו בזכותי הם חברים...(איזה כיף P=)

אני אוהבת לעזור לחברות...

 

בנתיים אני אפסיק לכתוב...

להית'! 

נכתב על ידי נונהצ'ה , 6/7/2008 14:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנונהצ'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נונהצ'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)