לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

Muse Breaks





תמלא אותי ברוח של זכוכית מנופצת
ותן לי להיות אש,
ששורפת.
תעניק לי הפוגה,
כדי לרפא את כל הכוויות.
אל תצחקו,
כשאני צוחקת - במקום לבכות.

צוחקת על החורף הזה, על הקיפאון
 ועל הלב שהצטנן.
כי אני לא כזו,
תמיד הייתי אש.
בנוף המוכר והמאוס,
אני שוב מפלסת את דרכי בשחייה,
במים של תשישות.
מים של ;
'הגיע לי עד כאן' ו'אני לא יכולה יותר' ובעיקר 'אני רוצה קצת שקט'
והחתולה שבפנים רק רוצה להתמכר,
להתפורר למרגלותיך.
או לפחות, לגרגר על איזה ספסל... איזו, ספה.
זה מפתה- אבל לא.
יצאתי החוצה
ונשמתי רסיסים רסיסים.
החושך מאיים,
אבל הרבה זמן, כל מה שמפחיד אותי,
זה מה שמתחבא מתחת למיטה.
בדקה אחת שהתארכה,
לא שפויה לחלוטין,
אני מצליחה להתגעגע לכולם.
ולקוות
ולדעת,
שאני עוד ארגיש הרבה יותר טוב מאיך שאני מרגישה עכשיו.
אני לא מרפה ממשאלות כמוסות,
שרק לאחד, יתגלו בסופו של דבר.

 



-
אני טליה
ומתחשק לי שתשאלו אותי איזשהי שאלה.
מה שעולה לכם בראש 

נכתב על ידי , 19/2/2012 00:03  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Verbatim ב-21/2/2012 15:43



74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)