לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

Take Me Somewhere Nice


צעדים לקראת אהבה עצמית.
הבלוגרית מעוררת ההשראה ריי שגב, עושה לי כבוד וכותבת פוסט בהשראת הודעה ששלחתי לה. 


 


 


 


 


-


 


אני בקצה אחד של ספסל ואתה בשני.

נדמה שבעיניים שלך מתערבל ג׳ונגל ירוק ופראי. בשפתיים שלך,

ספק חיוך, ספק משועשע.

את הרעד שחולף בגופי, אי אפשר לפספס. אך הפנים הכמהות, בולטות עוד יותר והתמימות החומה והדופק שהאיץ. והנמשים על פני האודם

והכול, כי הסתכלת.

-




כשאני לא קשה נורא, אני רכה לגמרי.

וכשלרגע, אני מפסיקה לפצוע את עצמי, לא נותר לי אלא לאהוב.

ברווח שבין שינה עמוקה ושחורה לבין התעוררות אל בוקר מוקדם מידי, בהיר מידי; אני מרגישה את החלל.

כשאין מילים לתאר את האור, מלבד- לבן. וכשציוצי ציפורים, מדגישים את הדממה-

אני יודעת שאני לבד לחלוטין.

לבד בראש

לבד בלב

לבד במיטה


ובחלומות הבדידות מתפוררת ומשהו חובש את המועקה.

מקומות רחוקים,
משאלה מתגשמת. 

מחכים, לחכות, מחכה.


~
חדש
ספונטני
נקי
מבין

עמוק
פשוט
בהיר
ממלא
יפה


טליה.


מדינה מתפרקת וחברה רקובה.
ולכן אני שואלת, יש משהו יותר חשוב מלא להרגיש לבד?
אין שום דבר שיותר חשוב מאהבה בעולם הזה. אין.

 

נכתב על ידי , 1/6/2012 19:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-13/6/2012 00:14



74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)