לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

Wasted Daylight


זוג עיניים מבריקות.
כאילו הוא כל הזמן צוחק,
כל הזמן חושב,
על מקומות אחרים.


 


אני מתפרקת,
למראה החיוך הזה.

עושה לי את זה,
שהכול כביכול, פשוט כך כך.

לא יומרני


 


אבל יש סיכוי אפסי, שאקבל את מה שאני רוצה.
-

נכתב על פתק, בשירותים. במהלך חתונה שהייתי בה. 


-


נכנסתי מבעד לשער קטן, אל תוך החורשה שבה חגגו את החתונה של אח של חברה שלי.
מצב הרוח שלי היה לא משהו בכלל
ובדיוק גיליתי שהחצאית שלי שקופה.
זה היה סופר מדליק, אבל מוגזם ביחס לאירוע ולשאר הדברים שאנשים לבשו.
אז לקחתי לי כוס יין לבן (ואז עוד אחת ואז צ'ייסר, ואז עוד אחת ועוד שני צ'ייסרים וכו')
ואמרתי לעצמי, על הזין. אני לא מכירה פה אף אחד.
ואז ראיתי אותו,
בקושי דיברנו. אנחנו רק עובדים יחד.
סתם בחור.
היחיד שהזיז אצלי משהו לאחרונה.
היחיד שגרם לי לרצות להסתכל עליו כל הזמן ורק לחכות לשניה שיזרוק מילה או מבט לכיוון שלי.
שיט.

אלונה טענה שהוא התחיל איתי.
אוף


 




 


וגם אם אני אצליח להאמין,
ששווה לבחור בי.
אף אחד לא מבטיח,
שהוא יסכים איתי.







"היי, *חיוך*
יש לנו קעקועים בדיוק באותו מקום"


ובראשי
-יש כאן שולחן. קח אותי 


 


 

נכתב על ידי , 10/6/2012 18:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שׁוּשָׁה. ב-12/6/2012 18:29



74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)