לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

מה שעובד.


נמאס לי להתנצל על כל זה.

על זה שאני רוצה הרפתקה, על זה שמשעמם לי.

אני רוצה משהו שיסחוף אותי, יפיל אותי מהרגליים. מותר.

ויחד עם תחושת העצמאות, הפחד, הכסף שמפקידים בבנק,
יחד עם כל זה, תחושת ההחמצה משגשגת-

איפה הכיף שלי?

איפה הדבר שיגרום לי לחייך,
ישאיר אותי בשיער פרוע ובטן מלאה במבוכה והתרגשות.

מה אם אני לא מנצלת מספיק את הזמן הזה?

-

אני מרגישה שהבדידות נכרת עליי,

כאילו אפשר להריח אותה ממני.

לעזאזל, אני מרגישה את הנשיות שלי חומקת.
זו הגזמה, כמובן.
ובבסיס, לא נולד הזין (או יותר נכון, העדר הזין) שייקח ממני את מה שאני.
אבל זה לא רק זה, כמובן.
ההתלבטות בין- פשרה, למצוא משהו להתעסק בו,
או להמשיך לרוץ ולחפש אהבה. 




חלק מכל מה שאני מרגישה עכשיו, זה ניצחון.

ניצחון על התיכון. ניצחון על הבינוניות
יום הולדת עוד מעט





קחו אותי לירח.





וכפי שנאמר בלילה המשעשע ממנו חזרתי



'האריה שיש לו סנאי על הגב'



שלכם,



טליה.

 

אבל בסופו של דבר, אהבה, עדיין בראש. בחלומות.


משהו אמיתי ויפה. חסר יופי, בעולם. חסר.

נכתב על ידי , 22/7/2012 02:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)