לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

בקרוב


התווספו קוראים.
גם מנויים.

אבל אנשים כבר לא מגיבים כאן.

 

יש בזה משהו שמקל עליי,

לכתוב בלי לחכות לתגובות שלכם.

מצד שני,

הכתיבה שלי באמת צולעת לאחרונה.

בתור אמצעי חירום חזרתי לקרוא. הגיע הזמן.

 

-

אהבתי את באטמן החדש. אני אוהבת יצירות קולנועיות מפציצות גדושות אפקטים

(למרות שבעיניי הם לא משתווים כמובן לסרטים הקטנים והמרגשים\הקלאסיקות הקולנועיות שמראות את הקסם והכישרון העצום שגלום בבימוי)

 באמצע הסרט הבנתי פתאום מאיפה השחקן הראשי בצד של הרעים מוכר לי כ"כ.
טום הארדי- קירח כשחצי פניו מכוסים במסיכה. משהו בעיניים גרם לי לתהות מאיפה אני מכירה את השחקן,

ובסצינה אחת שראו את פניו, הבנתי שזה הוא. יש לי קראש רציני על הבחור, הוא, בעיניי, אחד הגברים הסקסיים בהוליווד.

ואין ספק שיש לו את השפתיים הכי יפות שראיתי על גבר.

 

(וכידוע, יש לי קטע עם שפתיים)

-

 

לאחרונה לא יכולתי שלא להתגעגע למחול, הגוף משתגע, צריך את המאמץ, הכאב, התנועה.

נראה לי שאני אתחיל באיזה יוגה, או פילאטיס. הגיע הזמן להחזיר לעצמי את הגמישות שפעם הייתה סימן ההיכר שלי בבית הספר למחול.

-

 

הייתי חולה בשבוע שעבר. אמא שלי עברה ניתוח והייתי בסטרס לא ייאומן. עכשיו הכול בסדר, איתה, תודה לג'ה. וגם איתי.

-

אני מתחילה ללמוד נהיגה.

-

אני רוצה ללמוד צרפתית.

-

בעבודה הכול מעולה. רק צריכה לדבר על המשכורת שלי.

 

-

ממש תכף יום הולדתי. (בטוחה שגם גידי גוב ואובמה מתרגשים.)

אולי סוף סוף אני אקבל נרגילה ומנורת לבה.

 

מגיע לי,

הייתי ילדה טובה.



 

התמונה הזו חוגגת שנה.

היא צולמה שבוע וחצי אחרי הניתוח שלי. איזה קטע שעברה שנה.

והיום, אני לובשת את השמלה הזו ונזכרת איך הרגשתי אז.

 

אני מעדיפה את עכשיו.

טליה

נכתב על ידי , 28/7/2012 19:04  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-29/7/2012 14:41



74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)