לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

מזל טוב לי.


אז, 18... סוף סוף הגעת.

זה מרגש, אבל ממש קצת.
תאסרו אותי, תגייסו אותי, תשכבו איתי, תשכרו אותי, זה חוקי עכשיו.

-

כבר קיבלתי נרגילה ומנורת לבה. גם לונדון כבר באופק (יש כרטיסים)
חסרה קצת משמעת עצמית והסתכלות עתידית, אבל אני מטפלת בזה.

 

-

 

ראיתי את "מג'יק מייק"

סרט נטול עלילה. קשה לקרוא לחלקי הדיאלוגים והמונולוגים 'תסריט' .

אבל בכל זאת, הבילוי הקולנועי הכי מוצלח שהיה לי לאחרונה.

הבחורים (הסטרייטים) בקהל אולי לא יבינו מה יש בסרט הזה,
אני רק אגיד שצ'אנינג טאטום הוא פצצת סקס לוהטת

ולא רק שיש לו גוף היסטרי פנים מתוקות וחיוך מהמם,
הוא גם רקדן סופר מוכשר ויש לו גרוב לא מהעולם הזה. ואיך שהוא זז? אי אפשר לסרב לזה. (בעיקר כשלראות אותו על המסך זה הכי קרוב לאקשן שהיה לך כבר הרבה זמן) בכל אופן, הבחור אפילו שחקן לא רע, והסרט הזה היה מאוד משעשע וכיפי.
מומלץ ל: רווקות, עקרות בית נואשות, בתולות, בודדות, חרמניות, הומואים שלא מזמן יצאו מהארון 3>

 

-

 

עוד לא יצאתי לשתות בתור בחורה חוקית אבל זה יבוא.
אני שמחה שהגיל הזה הגיע והשתדלתי לא לצפות יותר מידי. יש לי נטייה להרגיש רע אחרי שהכול נגמר ואני חוזרת לשגרה.

אבל יום הולדת זה כיף, בסך הכול. ואני שמחה שכיף לי עכשיו. הייתי צריכה את זה. לקבל קצת תשומת לב מכולם.

ובתכלס, חגגתי היום, ויום ההולדת שלי רשמית מחר בבוקר (זאת אומרת, הוא כבר החל :)

 

 

אז מזל טוב לי. מזל טוב לכל האריות שחוגגים לאחרונה, ומזל טוב לאלה ששותפים לתאריך שלי-

- ברק אובמה

- גידי גוב

ולמרות שהוא כבר לא ממש חוגג- לואי ארמסטרונג

 

אחוות אריות.

 

יאללה, זזתי לישון. מחר אני משחקת אותה ילדת יום הולדת.

 



 

 

הייי לכולם!

בחייאת תורידו את החולצה.
נו,
תתפרעו.
מקווה שאהבתם היום
שלכם,
חוקית וזה
טליה. 

 

 

נכתב על ידי , 4/8/2012 03:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הזאתי :) ב-4/8/2012 17:18



74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)