לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

On a mission from god


Technicolor Dream of Weirdness.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN:  רק תבקשו

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

דברים שחולפים


נכנסתי לחדר האמבטיה. הוא עשוי מעץ של סאונה, אז תמיד חם שם קצת יותר.

פתחתי את הברז ונתתי למים לזרום. את החור שבדרך כלל מנקז את המים לביוב,

אטמתי עם פקק שחור מגומי

(משום מה, ליד האמבטיה, יש ארבעה כאלה. אני תמיד צריכה לנסות את כולם לפני שאני מוצאת את האחד שהוא בגודל המתאים)

כשהמים הגיעו גבוה מספיק הוספתי סבון ומיד, קצף החל להתנפח מתוך הנקודה שבה הזרם החזק פוגע במים שכבר נמצאים בחלל האמבטיה.

קמתי כדי לנעול את הדלת,
התפשטתי ונכנסתי לאמבטיה.

ברגע שכבר שכבתי בתוך המים התגנבה אליי התחושה הזו, של זמן נעצר. זה מדהים.

מצד שני, בשניה שהיה נדמה שאני כבר רגועה, נזכרתי בעובדה שבאיזשהו שלב אני אצטרך לצאת.

-

פתחתי את הספר ודפדפתי שניים שלושה עמודים עד שהגעתי לתחילתו. הוא יושב ליד המיטה שלי כבר חודשיים ולא נגעתי בו.

הפכתי את חזרתי לספרים למעין מטלה, באופן ברור, נמנעתי מהמטלה הזו עד עכשיו.

עכשיו אני צריכה ללמוד לתיאוריה ובמקום זה, אני קוראת (אבל העיקר הוא שחזרתי לקרוא)

-

לא אכלתי כל היום. ב-7 וחצי בבוקר לקחתי קונצרטה (כי התכוננתי לשיעור נהיגה ב9)

רק עכשיו התחיל להזדחל רעב, השתדלתי להתעלם ממנו.

-

אחרי דחייה של שבועיים וקצת (שוב) היום ב21:00 אני אלך לפגוש את הפסיכולוגית שלי.

אני יודעת על מה נדבר ואני יודעת שאני אבכה.

כואב לי על זה שאני נאלצת, בכאב ועגמת נפש להפרד מאנשים.

אבל זה קורה, אני מכירה את זה טוב כ"כ.

אני מתגעגעת לתזוזה,

לסערות.

אני עומדת במקום וכך גם האוויר

 

כל מה שנותר לי לעשות,

הוא לקוות שיהיה קר בלונדון.

 

ושעד לונדון אני ארגיש קצת יותר טוב.

רק קצת.

 

 

אני עייפה.

פתאום נזכרתי שזה די מגניב שעברתי באופן רשמי את חגיגות ה-18.

 

 

אני אוהבת את פיונה,

אבל אני אשמח אם היא תפסיק לעשות לי סדקים בלב

 

נכתב על ידי , 28/8/2012 15:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MC | insanity ב-28/8/2012 22:09



74,936
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMC | insanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MC | insanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)